Opel a început să producă noul Insignia: modelul ar urma să ajungă pe străzi în această vară
Opel a dat startul producției noului Insignia la fabrica sa din Russelsheim. Constructorul german a investit 500 de milioane de euro în pregătirea pentru acest moment.
Expus în fața publicului abia luna aceasta, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, noua generație Opel Insignia a ieșit deja de pe linia de producție. Asamblarea a început în cadrul uzinei Opel din Russelsheim, iar primul exemplar a fost un Insignia Grand Sport vopsit în culoarea alb Abalone și echipat cu un motor diesel de 2.0 litri și 170 de cai putere.
Comenzile celei de-a doua generații Insignia a fost deschise și la noi în țară, noul Insignia fiind poziționat agresiv față de ceilalți rivali din segment.
Noul Opel Insignia disponibil pe piața din România: start de la 20.400 de euro
Programat să ajungă pe străzile din Europa în vara acestui an, noul Insignia este așteptat să aducă un val de clienți noi în interiorul Opel. Este și primul reprezentant al ofensivei de șapte modele, anunțată de germani pentru anul 2017. Imediat după el va urma crossover-ul Crossland X, prezentat și el tot la Salonul auto de la Geneva.
„Așteptăm de multă vreme acest moment. Vârful nostru de gamă a sosit. Este un moment important pentru Opel și pentru uzina din Russelsheim. Am investit 500 de milioane de euro doar pentru a pregăti producția noii generații”, a declarat Karl-Thomas Neumann, președintele Opel.
De unde ați avut să investiți toți acești bani, dragă domnule Neumann? Acum, “găina cu ouăle de aur” v-a luat cu ghearele de ceafă și v-a aruncat din cuibar…iar cine v-a preluat, după ȋnțelegerea cu găina, nu prea ar avea de unde să vă ȋndoape cu tot atât de multă “urluială” cu care vă cam dedulciserăți, dar fără rezultate strălucite ȋn schimb…De ce nu mărturisiți că ați păpat, de fapt, MILIARDE de la găina zăpăcită, din cauza bombasticului plan “Drive Opel 2022”, dar fără să vizați tocmai segmentul de care avea nevoie firma dvs. ca să reintre ȋn luptă pentru supremație ȋn Europa: E ! Deși Wiki o consideră “luxury” și deși, d.p.d.v. estetic, este (nu doar pare) mai reușită decât Passat, mă ȋndoiesc că Insignia ar putea impresiona (și, implicit, ar putea atrage clienți) mai mult decât puternica armă a lui VW pe o piață clar conservatoare (cea europeană), destul de puțin deschisă la noi provocări și tributară unor obiceiuri / tendințe adânc ancorate de ani la rândul… La urma urmei, dacă este vorba chiar despre “luxury”, cum de n-o destinați unei bătălii crâncene cu…evident, reprezentantele Triadei ȋn domeniu: Clasa C, Seria 3 și A4. Scuze, glumeam…Revenim imediat la comparația adecvată, cea cu Passat: acesta s-a comportat foarte bine la teribilul IIHS-SOT, la care Insignia n-a fost testată, dar, raportat la ce am văzut la DTC Switzerland, Opel mi-a dat oarece fiori (cu alte modele, fiindcă n-am observat Insignia pe acolo). Ȋn concluzie, degeaba vă făliți cu al dvs. “vârf de gamă” (sau “Das Flaggschiff”, după cum se vede ȋn imagine: califici astfel – “navă amiral” – o bijuterie de clasă F, pe când voi n-aveți nici E-ul!!!), din moment ce foștii dvs. stăpâni americani n-au căzut pe spate...Randamentul subsidiarei germane a fost sub așteptări inclusiv pentru prea indulgentele lor domnii, deci, cu părere de rău, ȋn ciuda celor 88 de ani de apartenență pigmentată cu destule momente glorioase, consecința despărțirii era inevitabilă, adio și n-am cuvinte…Chemați-mă la o eventuală lansare a lui Das SuperSuperFlaggschiff.