OFICIAL: VW Passat Variant pleacă de la 21.630 euro în România

Publicat vineri, 19.11.2010 10:50 de Sebastian Toma

În ţara noastră, versiunea 1.4 TSI Trendline a lui Volkswagen Passat Variant porneşte de la 21.630 de euro cu toate taxele incluse. Motorizările şi dotările sunt identice cu cele ale versiunii sedan.

Oficialii Volkswagen au anunţat preţurile noului Passat Variant în România. Modelul porneşte de la 21.630 de euro în versiunea 1.4 TSI Trendline, în timp ce varianta cea mai scumpă pleacă de la 33.018 euro cu TVA inclus. La fel ca în cazul versiunii berline a lui Passat, Variant este oferit în teri versiuni de echipare – Trendline, Comfortline şi Highline. Motoarele oferă între 105 şi 210 CP, iar toate unităţile pe benzină şi diesel pot fi cuplate unei transmisii DSG cu şapte trepte, cu excepţia unităţii TDI de 1.6 litri şi 105 CP.

Volkswagen anunţă implementarea unor tehnologii de ultimă oră pe noul său model, la capitolul siguranţă ieşind în evidenţă sistemul City Automatic Emergency Braking şi un pachetul de senzori care veghează asupra nivelului oboselii celui de la volan. Astfel, noul Passat promite să oprească singur în oraş dacă radarele şi senzorii externi "simt" iminenţa unui accident uşor, sistemul funcţionând până la 30 km/h. Pe de altă parte, noul Passat beneficiază de un sistem de lumini care analizează traficul din sens opus şi cuplează automat faza lungă/faza scurtă pe timpul nopţii. Tot la capitolul tehnologie se numără sistemul de parcare automată paralelă sau perpendiculară, sistemul de deschidere fără cheie Easy Open sau pachetul de camere care "citesc" limitatele de viteză şi le transmit şoferului pe bord.

Rivalii lui Volkswagen Passat Variant sunt Citroen C5 Tourer, Ford Modeo Wagon, Mazda6 Sport Combi facelift, Opel Insignia Sports Tourer, Peugeot 508 SW, Honda Accord Tourer, Renault Laguna Estate facelift, Seat Exeo ST, Skoda Superb Combi şi Toyota Avensis Station Wagon.

Via | Volkswagen

  • valeriu, vineri, 19.11.2010 13:43
    PAfsssat

    asteptam cu interes maxim motorul in 2 pistoane de 0.9 cmc pe noul Fasss passat, designul ne lasa in continuare MASCA, ce liniii, cata originalitate , bravo , PASSAT RULESss

  • exodus, vineri, 19.11.2010 13:59
    in aceeasi ordine de idei

    nu s-ar putea "sa plece" pur si simplu DIN Romania? si ar putea sa-si ia si familia cu el

  • mihai, vineri, 19.11.2010 14:12

    @ Valeriu & Exodus: Cu design-ul asta invechit si lipsit de originalitate VW este cel mai mare producator mondial. Vw si nu Fiat, PSA, Renault sau alte marci din astea care ofera maximum de dotari si minimum de fiabilitate! Sigur ca o sa incepeti acum cu teorii de genul "masinile germane sunt masini de manelisti, de buticari " etc. Sigur ca imi veti spune ca europenii sunt niste prosti si voi sunteti destepti. Vorbe! Topurile de vanzari va contrazic! Si ce sa ramna in Romania daca pleaca VW si suratele sale germane ? Loganurile voastre "tunate" cu stema de Renault ?

  • unckle, vineri, 19.11.2010 14:23

    dupa parerea mea, de nespecialist si "ne-posesor" de masina din aceasta "clasa" lucrurile se vad asa : Astia toti enumerati mai sus, VW Passat si competitorii sai, ofera niste masini de volum la preturi care sfideaza segmentul premium. Daca luam fiecare dintre masinile enumerate mai sus, si punem un motor cat de cat similar cu ce ofera segmentul premium, si cateva dotari, ajungem rapid de tot la 28-30000 euro, pret la care intra masini cu o oaresce alta prestanta - 3, C, A4 si tot asa. Tot parerea mea este ca tre sa fii retard rau de tot sa vrei un passat "full" decat sa iei un A4 ( asta ca sa stam in grup ). Tre sa fii chiar vita umana sa intri in reprezentanta si sa arunci cu banii "fara numar" pe o masina ieftina... ca pana la urma sunt masini de volum, chiar daca au pretentii de premium.

  • @mihai, vineri, 19.11.2010 18:06

    a!!!!!!! si vw. e fiabil?! vezi ca in enumeratie l-ai uitat pe unul ...poate cel mai mare....toyo...da asa europa e plina de vag-oane dar du-te sa vezi asia,america,australia.....etc. sunt pline de toyota si...poate nu stiai dar toyo produce modele aparte pt. fiecare piata din lume....da si tu un search si vezi niste modele americane....si mai vorbim

  • edi80, sâmbătă, 20.11.2010 08:29
    atat vreau sa va spun!!

    cand o sa mearga beduinii si toti cei de prin desert cu masini germane mai vorbim!!! puneti-va si voi intrebarea oare de ce??

  • ///M, sâmbătă, 20.11.2010 12:50
    INCA O DATA......

    vag nu este numarul 1 inca si nici nu stim exact cand o sa devina , asa ca mai usor cu vag za best

  • cozappz, sâmbătă, 20.11.2010 17:35
    @edi

    Merg "Saudis in Audis" http://www.youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34 Oricum, VW a pus tunurile pe China: http://www.bloomberg.com/news/2010-07-29/volkswagen-posts-biggest-quarterly-profit-in-two-years-on-golf-a5-demand.html

  • ///M, duminică, 21.11.2010 03:12
    DACA...

    cineva se uita pe vanzarrile vag china observa ca greul este dus de niste vresiuni putin inbunatatite ce au o vechime de 10-20 de ani si sunt facute in colaborare cu diversi chinezoi

  • joker, joi, 20.01.2011 19:12
    vw

    si-a luat un prieten acuma cateva zile noul passat 2.0 140cp, masina arata mult mai bine ca si in poze ciar este frumoasa chiar daac se putea mult mai bine,materiale f bune este o evolutie fata de modelul anterior pe care il am si eu.in rest ce sa zoc sunt posesor de vw passat am avut modelele b5,b5,5 si acuma am b6 sunt f multumit toate luate de dincolo cu peste 130000km, probleme la motor nu am avut niciodata,adevarul este ca orice masina daca ai avea daca nu ai grija mai ales pe la noi nu te tine.