Oficial: Toyota e numarul 1 in lume!
Toyota este constructorul numarul 1 pe glob la vanzari, depasind General Motors. O spun cifrele vanzarilor pe primul trimestru!
Dupa patru ani de asteptare, dupa o lupta umar la umar care parea inegala si dupa previziuni care confirmau ce va urma, japonezii de la Toyota au anuntat astazi oficial: "Suntem constructorul numarul 1 in lume!". Cifrele le dau dreptate: Daca General Motors au vandut in total in primul trimestru al anului 2.260.000 de masini, Toyota a urcat la 2.348.000 de automobile vandute. GM cade astfel de pe prima pozitie pentru prima data dupa 76 de ani!
Cauzele rasturnarii de situatie sunt multiple: de la imbunatatirea continua a calitatii si a competitivitatii masinilor constructorului nipon la nivelul designului la continua dezvoltare in domeniul motoarelor si al propulsiilor alternative. In aceste conditii, nu exista nicio tara in care Toyota sa fi scazut in vanzari, varful fiind atins chiar acasa la GM, in Statele Unite, unde japonezii au urcat in cu 13%. In Romania, vanzarile modelelor Toyota s-au dublat, crescand fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 98%.
Cu toate acestea, cei de la Toyota raman cu picioarele pe pamant: "Obiectivul nostru nu este de a fi primul constructor al lumii, ci acela de a oferi pur si simplu maximum de calitate. Rezultatele comerciale nu sunt altceva decat consecinta acestui fapt", explica Paul Nolasco, purtatorul de cuvant al japonezilor.
-
eeeee ?, miercuri, 25.04.2007 08:24toyota
tata a lucrat sofer pe o toyota si aranja si el cu unu sa-i dea factura pe ulei scump si el lua cel mai ieftin (ro) un litru asa pt completare (asta prin anii 90) astfel incat masina aia saracaaa doar primea o doza fara sa-i fie facut schimbu si ajunsese la 150 mii km cu ea fara sa fie necesara nici o reparatie la motor. In rest ce sa zic, nu au fatza frumoasa masinile toyota, si sunt cam domestice asa pt oameni de 55 -60 de ani. Pentru tineret nu prea merge. Un coleg de serv are o Corolla din 2005 (12 mii de km) nu a schimbat nimic la ea, iar inainte a avut un 307 cu care se saturase sa tot treaca pe la service (mici sau mai mari cacatishuri- era in garantia si nu au costat, dar timpul si stresul provocat l-au facut sa-l dea si sa spuna ca nu va mai calca in masina frantuzeasca cate zile o avea), iar corolla este cam prea calma- nu tine in curbe ca 307-le si nici dinamica lui nu o are dar macar este multumit ca nu are nici o vizita la service pena acum
-
Robert, miercuri, 25.04.2007 09:06Toyota vs GM
Se pare ca japonezii au studiat intens in ultimii ani toate pietele,se tin pur si simplu de treaba, oricum diferentele sunt mici, vor fi rocade intre cele doua
-
Zoloft, miercuri, 25.04.2007 09:13Toyota
E adevarat ca Toyota nu are..."fatza" insa ganditi-va unde era designul la aceste masini in urma cu cativa ani buni; erau chiar jalnice; raportta la aceasta noile modele reprezinta un salt urias; noul Rav 4 arata binisor, precum sinoua Corola e ok; Aura promite sa concureze tare segmentul Golf V (etalon in gama); Desi pana la 40 de ani de gandesti sa-ti iei o masina sport, consider ca Toyota desi nu arata, FACE, in sensul ca motorizarile, fiabilitatea si performantele o apropie oarecum de valente sportive pe care si-ar dori-o un tanar. Si inca ceva: ce ati prefera ? sa luati o masina sport si sa o tineti in service din 2-2 luni datorita lipsei fiabilitatii sau sa luati o Toyota..mai anosta si sa nici nu stiti unde este serviceul ??? P.S: nu sunt dealer Toyota :)))) pur si simplu testez piata.
-
Alex, miercuri, 25.04.2007 09:21toyota
Pentru cine cunoaste putin piata auto nu e nici o surpriza. Nu vorbim de cit de atractive sunt modelele ci de cit de fiabile sunt si cum stau cu consumul iar aici nu incape discutie: Toyota a devenit benchmark pentru toti producatorii importanti de automobile iar studiile JD Power o arata din plin. GM este intr-o perioada de restructurare si repozitionare tocmai pentru ca a pierdut cote importante din piata iar aceasta perioada va mai dura, e ca si cum ai vrea sa opresti un mineralier intr-o suta de metri.
-
M, miercuri, 25.04.2007 09:23Toyota
Lucrez in domeniul auto de ani buni (fac parte din forta de vanzari a unui constructor european) si pot spune fara rezerve ca, exceptand segmentul premium, autovehiculele japoneze sunt net superioare din majoritatea punctelor de vedere oricarui alt constructor. Fie ca discutam de Honda, de Subaru sau Toyota avem de-a face cu produse statistic fiabile, performante, sigure. Asta e.
-
JMY, miercuri, 25.04.2007 09:29s-au trezit la realitate?
La cate gunoaie a bagat GM pe gat americanilor, era si cazul sa se trezeasca si ei la realitate. De acum inainte, GM nu ar mai trebui sa se bazeze pe patriotismul american. Vanzarile Toyota au aratat ca masinile pentru rednecks, adica pickup-urile care consuma cat un lot intreg masini japoneze, au saturat piata. Americanii mereu au privit japonezii cu ura, ca pe niste intrusi, ca pe niste invadatori, dar se pare ca le-a venit mintea la cap. Nici celelalte marci japoneze nu o duc rau in America. Totusi, daca de-abia dupa ani buni poporul american s-a desteptat oarecum, va dati seama cat timp le va lua motoarelor hibride sau electrice sa se impuna...
-
Ionut Baciu, miercuri, 25.04.2007 10:18mira pe cineva?
Toyota si Nissan sunt printre cei mai buni constructori de masini din lume. Fiabilitatea si calitatea materialelor este un crez pentru ei. Am avut si Nissan si Toyota si doar cuvinte de lauda am despre ele.
-
Emil, miercuri, 25.04.2007 10:48toyota
Actualul Auris e foarte frumos, ca si Yaris. Singura masina absolut anosta (ca sa nu spun urita) este Avensis, dar cred ca se va inlocui curind. Cit despre design... nici VW nu sta prea bine la capitolul asta. Iar Toyota ii cam bate la fiabiltate.
-
Axel, miercuri, 25.04.2007 10:50toyota corolla
Si eu am ales noua corolla dupa ce am studiat intens piata cateva luni. masinile japoneze au acum si aspect european avand in vedere ca au un centru de design in europa. Am oscilat intre corolla, octavia, megan si focus si cred ca am facut cea mai buna alegere. am vrut diesel si din cate am aflat motoarele TDI sunt depasite, VW deja lucreaza la inlocuirea lor, iar tehnologia toyota pentru motoarele diesel este de ultima ora(silentioase, fiabile, consum mic). si mai era un mit despre intretinerea si piesele f scumpe la masinile japoneze. nu-i adevarat, va puteti convinge la orice reprezentanta, iar revizia este 67 euro...
-
Gabi, miercuri, 25.04.2007 11:22Auris
Eu chiar mi-am luat un Auris pe benzina productie japoneza si pot spune ca sunt foarte incantat de achizitie. Am oscilat la fel intre multe marci europene dar pana la urma am ales...TOYOTA. TODAY, TOMORROW, TOYOTA!!
-
Bogdan, miercuri, 25.04.2007 12:07Toyota
Am mers cu Yaris si cu RAV 4.... sunt f putine masini din gama lor care le pot face fata, sau mai bine zis la raport calipate-pret-performanta.... niciuna.P langa faptul k sunt fiabile sunt si bune la impact si au un consum d invidiat... ravu tinut la 180 Km/h pe autostrada consuma pana in 9litrii... La noi e alta problema... vrem Mercedes si BMW dar acasa la mercedes si BMW Toyota creste vanzarile... d c oare?tinand cont k nemtii sunt totusi conservatoristi...;)
-
X si 0, miercuri, 25.04.2007 12:17-
oameni buni voi chiar nu stiti sa cititi???? ce treaba are faptul ca sunt bune sau nu masinile, tot ce conteaza ca Toyota este pe primul loc in lume dupa 80 de ani de dominatie GM. Clasicul romanesc: "se serveste friptura si mesenii vorbesc despre fasole", cam asta faceti si voi...
-
komi, miercuri, 25.04.2007 13:11nu cred!!!
pei as zice k is destul de bune Toyota dar mai degraba mias lua un SUBARU wrx sti !!!! sory!!!
-
TOYOTA, miercuri, 25.04.2007 13:23TOYOTA
TOYOTA TOYOTA TOYOTA TOYOTA TOYOTA
-
amd, miercuri, 25.04.2007 15:10Am un yaris
Am un yaris pe motorina de 3 ani. Consumul: 4.2-5(cu aer conditionat) in oras si 2.5-3 extraurban. Cu un plin fac lejer 800km in oras, si ma scuzati...da Bucurestiul e orasul care iti chinuie masina. Accidentata: da, face super bine fata la impact :D, desi e pe motorina, se infige mai bine ca o benzinara....cand am luat-o, i-am dat pe Dn1 sa vad cat poate....se blocase kilometrajul la 165 (bord electronic)....dar avea mult peste, lucru confirmat de un prieten care mergea in paralel si avea 180+. E motorina, dar e super silentioasa...ce ar ajuta-o, un eleron.face bine si cand e incarcata si e super ca e mica si iti gasesti spatiu de parcare lejer. Am mai condus si nisan (L200) si Ravul si Corolla...sunt fiabile...iar consumul este adaptat la buzunarul romanului.
-
AndreiRN, miercuri, 25.04.2007 17:12Toyota
Prin persistenta rationala si dorinta de a produce din ce in ce mai bine resultatele au devenit evidente. Toyota a avut un profit de miliarde si GM un deficit similar. In Europa piata si varietatea modelelor este mica in comparatie cu US. Toyota a avut modele sport incepand cu ani '70. Ultima Supra mergea cot la cot cu orice masina sportiva. La categoria Lux modelele Lexus sunt net superioare oricarei masini din lume si statisticile confirma asta. Cativa ani am avut un LS400 si am fost impresionat de perfectiunea detaliilor. La masini de teren au 6-7 modele de la cele mai luxoase la cele mai practice. La camionete au un renume superb si noul model de Tundra cu motorul de 5700cmc si 380cp va sparge piata detinuta de Ford, GM si Dodge, o piatza ffff profitabila. Pt tineri au iesit cu modelele Sion care sunt bijuteri si cumparate cu miile pe luna. Noroc ca nu fac avioane inca. Dar Honda va face.
-
masacru, miercuri, 25.04.2007 18:35
Era de asteptat. In ultimii ani, Toyota tot creste... si creste... si creste... in plus nu este scumpa, este usor de intretinut si se poate Tuna la greu... Aratati-mi mie un American Muscless Care merge tunat k o Toyota!
-
mircea, miercuri, 25.04.2007 18:50toyota
masina marfa a-si lua si eu una dar sint prea ocupat. multumesc ptr.ultimele stiri auto..
-
AndreiRN, miercuri, 25.04.2007 19:01Custom
"Aratati-mi mie un American Muscless Care merge tunat k o Toyota!" Mustang, F150, Cobalt, .... Nici macar 1% din Toyote nu sunt tunate special.
-
NuConteaza, miercuri, 25.04.2007 21:26Standarde inalte, cantitate si pret
Eu pot sa spun ca lucrez indirect pentru Toyota, la o firma care fabrica anumite produse pentru ei si pot sa spun ca au standarde destul de inalte care sunt justificate de aceste rezultate(#1), iar calitatea acestor produse este ireprosabila. Deci pot sa va spun ca visul cel mai mare al Toyotei a fost atins si nu se vor oprii aici - vor creea noi limite pe care GM trebuie sa le depaseasca...cam greu...imi pare rau sa zic asta pentru ca si eu sunt fan American Muscles Car si sincer nu imi place Toyota, dar asta sunt eu si multi alti...dar nu suficienti pentru ca nu multi isi permit un Mustang la o adica :-)...Aceasta e cruda realitate, nu zic ca nu sunt bune, la un pret accesibil sau fiabile - pur si simplu nu imi plac.
-
Traznitu', joi, 26.04.2007 13:59ToYoTa
Dragii mosului....Parerile sunt impartite. A mea este urmatoarea: in timp ce astia au ajuns pe primul loc, grupul VW e pe primul loc la profitabilitate. Intre toyote si VW e greu sa faci comparatie. Cat despre fiabilitate...au si ei defecte, insa nu le dau publicitatii, iar daca ti pica ceva iti schimba piesa cat ai clipi..fara a face prea mare tam tam. Ca-i toyota sau lexus...nu se compara calitativ cu masinile fabricate de nemti. DA, fata de lazile alea americane, de consuma o cisterna...sunt incomparabil mai bune. Insa cine cunoaste, poate imi va da dreptate. Este diferenta mare intre ce fabrica totyota si masinile honda si subaru. Fata de un Auris, consider ca un Civic, noul model, e.....bestial...
-
AndreiRN, joi, 26.04.2007 17:05Cunostinte limitate.
Multi vb pe baza cunostintelor ce le detin dar din pacate sunt doar locale si limitate privind o industrie internationala. VW era cat pe ce sa dea faliment si Ford se chinuia de cativa ani sa-i cumpere dar au fost opriti de legea ilegala de protectie. Ca sa aiba ceva protectie au fost "cumparati" de Porscha care este un peste mic in industria auto. BMW si Audi nu prea ajung sa treaca de 7 - 8 ani de functionare pe piata cea mare datorita problemelor mecanice. Pretul lor cade vertiginos dupa 4 -5 ani de folosite. Toyote de 20 inca circula cu gramada si multe au peste 300.000km parcursi. Majoritatea "lazilor" americane consuma mai putin decat cele "japoneze" cu aceeasi capacitate cilindrica. Subaru este in realitate GM pt cine nu cunoaste si Saab este pe un sasiu de Subaru. Toyota sa diversificat la maxim si ofera un produs de calitate si asta ia dus pe locul #1. Fac pana si TIRuri dar nu pt europa.
-
VS. Traznitu`, duminică, 10.06.2007 09:28VW...ce gluma buna
Traznitule ...tu esti ramas in urma rau cu VW...ce gluma buna...VW e terminat, traieste din povestile de acum 10-20 de ani, pe care le spui tu aici :))
-
bigdaddy, sâmbătă, 25.08.2007 09:25
eu am un avensis,si sincer nu cred ca este o masina doar ptr varsta a doua....consum:9;fiabilitate:10;siguranta mea si a copilului:10+;intretinere:10(360RON revizia).....frate daca asta nu e o masina ptr tinerii care nu prea vor sa auda de service,sa nu ii toace la portofel,si sa stie ca are siguranta atunci cand face slalom prin oras... toyota......10
-
gabriel!, joi, 04.10.2007 16:43toyota, ai NOTA 10!
MASINI DE NOTA 10+! DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE! BMW?!AUDI?! CINE-S ASTIA?!
-
tot ptr toyota, luni, 07.04.2008 13:58yarisul m-a dat gata
vreau sa imi iau in toamna masina si pana in 10-11000 am cateva optiuni dar pata mi s-a pus pe yaris.am intrat in vorba cu cineva care parcase langa mine si l-am intrebat daca e multumit.raspunsul? ff multumit, o lovise, iar reparatile au fost f bine facute, bineinteles pe casco, dar sunt profesionalisti, vb de cei de la noi. plus zicea ca la revizie, a intrebat de rulmenti, cica domnu mecanic, dar la rulmenti nu va uiutati? poftim? si a inceput sa rada. daca va face placere, se poate, dar nu are sens si intr-adevar in 2 ani e ff multumit de masina. fiabila si consum de 5.5 pe mixt.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Se zice ca-s fiabile masinile astea... Eu unul, nu stiu daca mi-as lua vre-un model din gama, cel putin nu vad nici unul momentan sa ma atraga, pe cand la GM as fi in mare incurcatura dk as fi pus sa aleg, ca nu as sti care... Dar nah... Asa zic cifrele, asa e...