OFICIAL: Taxa auto va fi redusa

Publicat miercuri, 11.02.2009 16:10 de Sebastian Toma

Guvernul va reduce taxa de poluare si ar putea restitui diferenta de bani proprietarilor care au achitat taxa de mediu la valoarea triplata.

Guvernul va emite o ordonanta de urgenta in urmatoarea sedinta a Executivului prin care va reduce actuala Taxa auto. Cumulul taxei va fi redus, iar proprietarii de vehicule care au achitat taxa auto la valoarea triplata ar putea primi inapoi diferenta de bani. Oficialii Guvernului nu au specificat inca modul in care vor fi returnate sumele respective si nici metodologia de restituire a diferentei de bani intre taxa veche si taxa noua.

Proprietarii de vehicule care nu au incheiat procedurile de inmatriculare pana la 15 decembrie 2008 vor beneficia de o pasuire. Comisia Europeana a informat recent Guvernul Romaniei ca ordonanta de urgenta emisa de fostul Cabinet, prin care taxa de poluare auto a fost triplata, incalca legislatia comunitara. In cazul in care Guvernul nu va schimba taxa auto, Executivul risca sanctiuni din partea Comisiei Europene.

Dupa modificarea taxei auto in data de 15 decembrie 2008, numarul de vehicule inmatriculate pentru prima data in Romania a scazut cu aproximativ 50%, atat in cazul vehiculelor noi, cat si in cazul autoturismelor second-hand. Guvernul Romaniei nu a prezentat inca modul in care va fi calculata noua taxa de poluare.

Via | Mediafax

  • Mihai, miercuri, 11.02.2009 16:51
    inverior

    nu scrie nicaieri in stire despre faptul ca acest anunt nu prezinta inca o pozitie oficiala a Guvernului roman, ci o pozitie oficiala a ministrului Mediului, Nicolae Nemirschi. sa vedem, parca vad ca sare Boc si ii taie gura lui Nemirschi.

  • Circotasul auto, miercuri, 11.02.2009 17:07
    taxa auto

    Ministrul mediului e un timpit . il stiu de la Constanta

  • taxatoru', miercuri, 11.02.2009 17:08

    o sa se umple tara de golfuri 3 si bmw-uri 320,de alea de manelisti facute acu 15 ani , MARITI TAXAAAAAAAAA!!!.CA NUMAI CADAVRE AVEM PE SOSELE ......

  • Crysty, miercuri, 11.02.2009 17:14
    @ taxatoru'

    Sa stii ca sunt mult mai bune si mai sigure decat loganul tau! Nu te ofensez dar sa stii ca multi prefera aceste 2 variante in defavoarea loganului. Aceleasi dotari poate ceva in plus si nu mai punem la calcul pretul. Si nu poti sa-mi spui ca tabla de pe logan e mai rezistenta la coroziune decat cea de pe BMW sau VW fie ele si de acum 15-20 ani. Cat priveste scaderea taxei sunt de acord cu acest lucru deoarece in viitor doresc sa achizitonez un Opel fabricatie 2002-2003 din strainatate !

  • zack, miercuri, 11.02.2009 17:16
    hahaha

    ptr taxatoru' : Esti un loganar complexat !!! cu 11000 iti iei MASINA din Germania. jos taxa

  • nicu, miercuri, 11.02.2009 17:16
    taxatorule esti un fraier

    bai fraierica de taxator,fi tu bun si dane noua astiora bani de BMW X6 si promit ca nu-mi iau bmw320 serie noua(maneaua)si pina una alta oricum ar fi tot un bou mare te numesti,lingau si hot.Daca ai fi cinstit ai gindi si cu capul nu numai cu buzunarul.

  • dogy, miercuri, 11.02.2009 17:16
    era importanta daca era stire dar acum are valoare de ,, zvon''

    in alta ordine de idei......ce se mai stie lumea una pe alta si se dau in fapt...........he he he ...te-am facut cu vorbele tale

  • dogy, miercuri, 11.02.2009 17:18
    taxatorule

    numai loganuri pe strazi inseamna cadavre cu cosciuge cu tot.....

  • dilly, miercuri, 11.02.2009 17:22
    @Crysty

    Fara suparare crsty.. dar pe tine nu te afecteaza prea tare taxa asta daca vrei un opel din 2002-2003... alea sunt euro 4 si daca nu au un motor imens nu depaseste taxa 400-500 la o valoare a masinii de peste 6-7 mii de euro... taxa reprezinta un procent totusi mic din valoare masinii... aaa.. si sunt de acord cu tine ca n-ar strica sa reduca taxa insa doar la cele pana in 8 ani si euro 4 la cele de peste 15-20 daca o reduc is niste idioti... nu cred ca avem nevoie de toate gunoaiele vest-europenilor... nemtii ofera 2500 de euro cetatenilor lor sa scape de ele ca is prea bune probabil... si noi sarim ca prostii pe ele... ca de suntem fuduli si tre sa avem masina nemteasca...

  • dogy, miercuri, 11.02.2009 17:23
    inca una buna

    un golf din 2003 sa zicem ,are o garantie de la coroziune 12 ani .Deci in 2009 tot are garantie cat un logan nou.......ha ha ha care apropo au fost chemate cu nu stiu ce probleme de rugina pe la aripi..........HUUUUUOOOOOOOOO renault ,dacia si guvernul Romaniei.............

  • Daniel, miercuri, 11.02.2009 17:29
    @dilly

    Hai sa iti dau un exemplu concret. Abia mi-am vandut vechea masina si vreau sa imi iau si eu una mai noua. Nu imi permit o masina in leasing, deoarece as plati rata si nu as avea bani de benzina. O masina veche, mi-o permit - deoarece nu cere de mancare - vorba aia. Una e sa o cumpar cu banii jos si alta e ma indatorez pe 4-5 ani la banca. Pentru o masina Euro4 trebuie sa strang bani inca vreo 3-4 ani, timp in care am nevoie sa ma deplasez - deoarece RATB-ul nu lucreaza noaptea -spre exemplu si taxiurile ma omoara cu tarife astronomice. Acum am 2 posibilitati - imi cumpar o janghina inmatriculata in Romania si merg cu ea inca un an si pierd o gramada de bani cu reparatiile - cum am facut cu ultima masina - tot din cauza taxei. Sau cumpar o masina Euro2 din 1992-1994, platesc taxa si darile la stat aferente si circul si eu in siguranta, ca un cetatean cinstit ce sunt. Nu ar fi mai bine asa?

  • dilly, miercuri, 11.02.2009 17:38
    @Daniel

    Inteleg ce zici... insa totusi masina de care zici tu ca o iei de dincolo are totusi in jur de 15 ani ceea ce totusi e mult... si la aia taxa te va costa probabil cateva mii bune... si nu cred ca esti in stare sa juri pe ce vrei tu ca aia de 15 ani iti va merge garantat fara absolut nici o problema.. doar pentru ca e luata din germania (sunt de acord ca e intretinuta mai bine de neamt si merge pe drumuri mai bune acolo.. insa are totusi o varsta) din romania o vei lua probabil cu cel putin 5 ani mai noua (avand in vedere ca la banii care ii tii exclusiv pentru masina ii mai adaugi si pe cei de pe taxa care nu o mai platesti)... insa paote nu la fel de intretinuta... io sincer m-as duce mai repede pe varianta cu romania... deoarece la un calcul simplu (pana in 1500 de euro masina + vreo 2500 de euro taxa actuala) ajungi la 4000 bani la care poti sa iei poate una 98-99 daca cauti bine... dar asta e parerea mea... si poate nu e cea mai corecta... dar asta e...

  • Daniel, miercuri, 11.02.2009 17:42
    @dilly

    Tocmai asta vroiam sa spun. Daca guvernul reduce taxa la valoarea din iulie - imi permit sa inmatriculez o asemena masina. Daca nu, nu imi pot permite sa o inmatriculez. Asta e problema mea! Si prefer sa bag bani intr-o masina din 93 fata de una din 80 si ceva sau intr-un Tico din 96-97 (care este efectiv cosciug pe roti) - cam astea sunt optiunile mele in mom asta.

  • lolozaurul, miercuri, 11.02.2009 17:45
    Jenibil

    Problema in fapt nu este taxa in sine ca concept ci modul de aplicare, nediscriminatoriu si aberant. 1. Ce logica are taxa de poluare la o masina noua? Vor sa ne luam masini din viitor sau cum vine asta? 2. Masina veche nu e tot aia cu jaf, ruptura, poluare, pericol. Nu intotodeanua. Daca sa zicem ca esti pasionat, cumperi o anume masina speciala in stare excelenta sau inlocuiesti tot ce trebuie si faci o inspectie si e totul perfect, de ce sa te rupa cu taxa? Ar trebui taxa sa se faca personalizat pe fiecare vehicul in functie de niste norme decente care sa depinda de valoarea masinii, gradul de pericol, uzura, probleme, noxe MASURATE. Calculul asta jenibil dupa capacitatea motorului si euro este IRELEVANT! E o discriminare la fel de jenibila ca si cum ai spune "tiganii platesc atat, romanii atat, ungurii atat". Daca motorul are 4L dar scoate noxe mai putin ca dacia 1300 taxam 15.000 euro? Trist....

  • mediu verde, miercuri, 11.02.2009 17:46
    taxa auto

    ce arunca unii la gunoi romanii i-au de bun (cika mai bun ca un logan). nu am logan si nici nu sunt impotriva sa se aduca masini euro 4, dar in romania smecherii aduc gunoaie din germania cu 400 euro si le vand aici cu 4500-5000 euro si le zic masini (fie ele si bmw). pentru aia s-a facut taxa auto. uitati-va la tv ce culoare au cei care tipa "jos taxa"...

  • dilly, miercuri, 11.02.2009 17:48
    @Daniel

    parerea mea e ca ar trebui taiata taxa la si la euro 4, la euro scazuta umpic... insa mai jos marita ca sa nu mai vina totusi foarte vechi la noi in tara... si totodata consider ca orice masina peste 10-12 ani deja prezinta anumite semne de intreabre... indiferent ce marca e... deaorece e o varsta totusi... sincer si eu imi caut acuma masina... am sa zic 5 mii de euro... si la aia am zis ca caut ceva euro 4 pana in 4500.. gasesc masini de prin 2000.... chiar si 2003... (de ex un fiat stilo - sub 4000) si fiind euro 4 platesc taxa maxim 500 de euro deci ajung cam la fel.... insa momentan am niste probleme si am itnrat in pauza... eu asta o sa fac... euro 4 dupa 2000 si pana in 5000 de euro rezolv cu totu... PS: sincer tico il consider la fel :)) peste 80-90 la ora e sport extrem

  • dilly, miercuri, 11.02.2009 17:51
    taxa

    @Lolozauru: la alea noi euro 4 sub 2000 de cmc, euro 5 sau hibride nu paltesti taxa... sunt de acord cu tine ca nu toate sunt cazaturi, dar cele de pana in 1000 de euro marea lor majoritatea sunt... (exista probabil si cazuri cand nu sunt, dar foarte rar)

  • bogdan, miercuri, 11.02.2009 17:59
    taxa

    nu cred ca ar fi nici o problema daca toti si-ar lua masini sh din germania de dupa 2000 dar toti taranii isi cumpara jeguri din 90 care sunt mai scump de intretinut decat o dacia 1310 , dar chestia e ca genul de oameni care isi cumpara o asemenea masina(din 1900 toamna) nu isi permit nici macar logan si spera ca taxa sa fie mai mica ca sa scape mai ieftin pt ca sunt sunt niste sarantoci avari desi se dau mari inteligenti. Si cu asta am incheiat subiectul despre taxa auto . Mentionez ca nu am masina dar intentionez sa imi iau una ( nu din 1900 toamna).

  • UE TARICEANU, miercuri, 11.02.2009 18:01
    hahaha

    BINE CA SE ABROGA!

  • un sarantoc, miercuri, 11.02.2009 18:04
    @bogdan

    Intr-adevar, trebuie sa iti martusisesc. Sunt un avar fara margini! IMI DORESC O MASINA VECHE RAU DE TOT. Iarta-ma ca exist si nu visez la un logan nou nout la 10.000 euro! Iarta-ma ca nu vreau sa intru pe mana bancilor cu un credit pe 4-5 ani. Sunt un taran fara margini ca nu castig la fel de multi bani ca tine. Te rog, iarta-ma ca exist si ca imi doresc ceva la banii mei. Un Sarantoc cu demnitate

  • Gigi, miercuri, 11.02.2009 18:05

    Gata scade taxa!! Fericirea celor care isi cumpara masini euro 2 din afara.Gata domnilor acum puteti sa transformati tara asta ( deja e intr-o stare jalnica) in cimitirul europei! ( si la masini si la decese). @cei care sunt foarte bucurosi si isi doresc masini tari(bmw,vw, etc) cumparati-va si vreau sa stiu asa cati dintre voi veti muri ... Luati-va voi rable din 92-95 si distrugeti toata tara.Sincer imi e scarba de voi astia care va dati mari cu masinile astea! nu sunt posesor al unei dacii sau logan si nici nu incurajez sa va luati asa ceva.Din 100 de masini 90 sunt varza si polueaza la greu . Va urez succes in distrugerea tarii si a deschiderii unui citimir de masini al Europei. Fiti voi gunoierii si curatati tarile Europei de rable. Si inca ceva: Daca tot sunteti asa buni de gura de ce va luati EURO 2? va doare mana sa mai dati 1000-2000 euro pentru un euro 4? aveti taxa mai mica si sunt mult mai bune . Mentalitatea romanului: ce e ieftin e bun... Dupa mine as lasa taxa triplata numai sa muriti voi de inima rea ca ati fost atat de zgarciti incat v-ati luat masini de 1000-2000 euro vai steaua lor. Luati-va oamenilor euro 4 la 4000-5000 euro si sunteti mai castigati va spun eu.

  • Marius, miercuri, 11.02.2009 18:06
    Despre taxa asta...a nush cata taxa

    Hai sa punem toate cartile pe masa. 1.Exista taxa pt ca exista in Romania niste constructori auto care isi cer si ei drepturile, plus ca exista si o adevarata industrie auto nationala care trebuie protejata. Interese, interese, interese. 2.Normal ar fi ca sa am libera alegere sa-mi iau ce doresc eu, fie noua din tara, fie second din afara. In plus, cu taxa adunata de la 1-2-3-4 insi.....se face acolo de-o 1000 euro...deci iata prima de casare pt un amarastean care vrea sa-si ia o masina noua si ieftina. 3. Hai sa va mai zic ceva. Pe undeva e buna si taxa asta, ca sa scoata dracu toate junghiurile vechi din tara, ca romanul nostru sigur nu renunta de buna voie. Si va dau un exemplu. Am o Dacie veche, am luat si o masina noua in 2008 insa nu am putut s-o dau pe cea veche la remat. Ca sa nu mai stam cu 2 masini in fata blocului, i-am propus batranului meu sa scapam dracu de dacia asta veche care ne inghite niste bani aiurea. Pai care credeti ca a fost raspunsul: "LAS-O CA NU STRICA. NE MAI FACEM TREABA CU EA" :))) Acum vedeti de ce toata Romania e full de troace, gioartze, cioace, cazaturi si masini din carbonifer? Deci domnilor, ideea e sa-si ia fiecare ce vrea si de cati banuti are...dar sa mai innoim si noi parcul asta auto...ca ne facem dracu de cacao in Europa. Asta e. Neam de taranoi am fost majoritatea - neam de taranoi si la mentalitate si la buzunare vom fi. Mergeti pe zicala aia englezeasca "Sunt prea sarac pentru a-mi permite lucruri ieftine".

  • bogdan, miercuri, 11.02.2009 18:08
    @sarantoc

    eu nu am facut decat sa prezint o situatie actuala ... daca tu te consideri.. problema ta ... nu am spus sa imi iau logan

  • un sarantoc, miercuri, 11.02.2009 18:08
    @ gigi

    Frate tu stii ce inseamna inca 1000-2000 euro? Vorbesti de banii astia de parca ar fi apa de ploaie. Eu muncesc pentru banii aia. Nu stiu ce faci tu, dar eu muncesc pentru ei. Poti lua un GUNOI EURO 4 fara nici un fel de problema, te asigur si de acest fapt. un sarantoc "zgarcit" ca nu pot sa mai "pun inca 1000-2000" euro sa imi iau o masina euro4

  • jackson, miercuri, 11.02.2009 18:17
    nimic

    "Cumulul taxei va fi redus la un nivel inferior celui actual" EVIDENT

  • gigi, miercuri, 11.02.2009 18:18

    @bogdan: Am facut referire la cei care isi doresc masini pentru a se da mari si cei care isi cumpara tot felul de rable. Ca vrei sa iti iei tu masina si muncesti astea e treaba ta . daca iti iei o rabla de se darama la 1000 e euro mai bine te lasi . Oamenilor munciti un pic in plus si o sa fiti mai multumiti ! Cumparati-va masini , dar ganditi si uitati-va bine ce luati ! Am vazut prea multe rable deja in tara ... Deci eu nu va jignesc ci doar incerc sa va deschid ochii sa cumparati ceva bun! Tara se duce de rapa ... Apropo nu ma dau banii afara din casa dar prefer sa fiu pieton 1 an in plus si sa muncesc decat sa imi iau o rabla ...

  • sebaa, miercuri, 11.02.2009 18:19
    @jackson

    Imi cer scuze pentru greseala. Multumesc pentru atentionare. S-a corectat.

  • paul, miercuri, 11.02.2009 18:20
    sustin marirea taxei

    altfel nu avem cum sa depasim statutul de "Generatie second-hand". Pace tie, cititorule!

  • raduku, miercuri, 11.02.2009 18:21
    Super

    Este excelent, va inflori o noua ramura, vindem cu totii masini noi sau vechi. S-ar putea sa se relanseze si activitatea de service, comertul cu piese de schimb si chiar productia lor. Romanul este baiat destep .. sa vedem finalizarea.

  • kim_vl, miercuri, 11.02.2009 18:22
    Taxa

    1. Pai si mie daca am platit taxa anul trecut pt. o masina noua imi da banii inapoi sau se dau numai la harburi ? 2. Daca se va introduce taxa in impozitul auto cum ramane cu banii mei pe care deja i-am dat la prima inmatriculare ?

  • bogdan, miercuri, 11.02.2009 18:24
    @gigi

    pai cam acelasi lucru l-am zis si eu eu nu am nimic cu pretul masinii ci doar de stare ei de functionare si poluare eu intentionez sa imi iau o masina de dupa 2000 din anglia ca sunt mult mai ieftine decat in germania chiar daca au volan pe dreapta

  • al 2-lea sarantoc, miercuri, 11.02.2009 18:32
    taxa

    Auzi la el " am zis ca caut ceva euro 4 pana in 4500.. gasesc masini de prin 2000.... chiar si 2003... (de ex un fiat stilo - sub 4000) si fiind euro 4 platesc taxa maxim 500 de euro deci ajung cam la fel.... insa momentan am niste probleme si am itnrat in pauza... " . Buna masina Fiat . Mai bine ia-ti un logan la mana a doua , ca e la aceiasi bani . Apropo daca tu-ti permiti o masina euro4 nu inseamna ca toata lumea isi permite . " uitati-va la tv ce culoare au cei care tipa "jos taxa"... " scuza-ma , dar esti chior .Cred ca esti plin de prejudecati ; parerea mea . " Frate tu stii ce inseamna inca 1000-2000 euro? Vorbesti de banii astia de parca ar fi apa de ploaie. Eu muncesc pentru banii aia. Nu stiu ce faci tu, dar eu muncesc pentru ei. Poti lua un GUNOI EURO 4 fara nici un fel de problema, te asigur si de acest fapt. " - sustin !

  • GLF3, miercuri, 11.02.2009 18:38
    gOLF3

    eu am adus un golf 3 din germania...fabrictie 94-1800cm...full de la volan reglabil pana la aer conditionat...masina de un singur proprietar, foarte intretinuta..toate revizile pe carte Service!!115mii km... masina ma uimit complet...fata de un llogan care nu are abs...sau sar baloanele la 15 minute dupa accident..hai sa ne trezim loganul..este un sifonier ambulant!!!!! intradevar...nu a spus nimeni ca nu sau important gunoaie..sunt masinii in targuri care te musca cateii prin ele fratilor....dar sunt si masinii de 15 ani care tehnic au mai multa viata ca un logan amarat.... eu unu..tinand cont de Masina de 15 ani...Raport calitate Pret- confort-tinuta de drum si chiar consum de carburant si INTRETINERE sunt foarte MULTUMIT...Fata de Un Logan plin de plastic si finisat de kkt..!!!! 2cuvinte: SA NE AMINTIM LA TESTELE LOGAN CUM LA 67 DE KM -H IN VIRAJ A SARIT CAUCIUCUL DUPA JANTE SAU SA RASTURNAT......CEEA CE NU ESTE DE CONCEPUT IN 2009!!!

  • bau bau, miercuri, 11.02.2009 18:41
    jos taxa

    sa se scoata aceasta taxa !!!!!!!!!!!!!am un bmw seria 5 din 2002 si pt un motor de 2,5cc tre' sa platesc 5200eur hotie!!!!!!!!!!!!!!!sper sa se abroge taxa asta triplata!

  • ursus, miercuri, 11.02.2009 18:50

    Am intrat in UE si avem libera circulatie a marfurilor dar cu taxa.Am masina noua si sh.Aia noua e o troaca pe langa cealalta.Sunt pentru a inmatricula orice masina in urma unui test sever la RAR.Rapciugile respinse din start fara drept de retestare!

  • ss, miercuri, 11.02.2009 18:51
    taxa auto

    Oameni buni ! La cat s-au redus acum preturile in Romania atat la cele noi cat si la cele sh (inmatriculate) voi tot va mai ganditi la Germania ? Ajungi acolo cheltui aproape 1000 euro transport , cazare , masa - nu stii ce cumperi - nu ai acces la un service autorizat unde o poti pune la un tester , ajungi in Romania rupt de oboseala dupa 3 -4 zile , platesti taxe peste taxe si constati dupa ce tragi linie ca o putei gasi in orice parc auto de reprezentanta unde se face buy back. V-am dat o idee . Succes !

  • nu conteaza, miercuri, 11.02.2009 18:56
    sa ramana taxa

    Ba ROMANULE: Nu ai ce pune pe masa, dar vrei masina. Bun. Dar nu vrei orice masina ci VW/BMW/Opel. Bun, cu totii visam. Dar de ce sa nu iti iei ceva ce iti permiti? Vrei SH din germania? Ia-ti omule pana 2-3000 de euro un fiesta/clio ceva de buzunarul tau, dar ca sa pouezi cat mai putin si ca sa nu iti depasesti bugetul. Vrei BMW? Atunci mai pune si tu un pic niste bani si ia ceva mai bun. Imi e mila de cate masini vad pe autostrada pe banda de urgenta, trase pe dreapta, sau de cati idioti care nici macar nu stiu sa conduca, dar sunt la volanul unor jafuri de masini. Cand o sa va vedeti lungimea nasului, va cantariti finantele si va ganditi la siguranta voastra si a familiei... poate va merita scoasa taxa auto. Nu am logan, dar as lua un dci. Deunazi am trecut pe langa doi care se lovisera frontal. Logan cu Golf 3. La Dacia s-au deschis cele 2 airbaguri, s-a stricat toata partea din fata, dar oamenii au ajuns la spital cu rani usoare. Sa zicem ca la golf si plafonul era ondulat iar usile abia daca se mai deschdeau. Cine e idiotul?? Asa ca pana suntem oameni cu cap, sa ramana taxa!

  • ioio, miercuri, 11.02.2009 18:57

    eu zic ca nu sariti in sus. E cam devreme, nu credeti? DACA se va modifica taxa cu siguranta ea va tine cont si de gradul de poluare. So, toate junghiurile aduse ieftin de afara cu speranta ca se vor vinde aici la suprapret de catre samsari sau ca se vor considera o afacere de catre utilizatorul final pana la urma nu vor ajunge in tara. Nu va conta cum arata care este consumul si ce finisaj are...

  • io ala ... sti tu, miercuri, 11.02.2009 19:18
    taxa...

    eu cred ca o taxa mai mare nu ridica nivelul de trai .... daca ar avea fiecare un salar decent nu cred ca si-ar cumpara cineva masina din 92-95 ! pentru cei care se descurca mai bine si si isi permit o masina noua bravo lor ... consider ca de la o dacie 1310 la un BMW 320 sau un audi A4 este un pas in fata si trebuie luat ca atare! in concluzie eu spun ca ar trbui sa caute metode sa ridice nivelul de trai si asta ar determina oameni sa cumpere masini mai noi care evident polueaza mai putin nu sa le ingreuneze situatia la cei care si asa o duc destul de rau pentru ca doar pe cei saraci i afecteaza ! (jos cu taxa!!!)

  • eu, miercuri, 11.02.2009 19:19

    mai ''taxa auto'',cine te-a dus in germania si ai cheltuit 1000 de euro?iti trebuie service cand cumperi o masina?poate vrei nr meu sa mergi cu 350 euro toata treaba si garantie la masina.

  • eu, miercuri, 11.02.2009 19:25

    si nenea ''sa ramana taxa'',sa dea D-zeu sa iti iei un ''dci'' cum spui sa vorbim la vreo doua luni dupa,din nou sa te ajute D-zeu,vorbeste cineva pe care il caracterizeaza vb romanului''tot patitul e priceput''

  • Alex, miercuri, 11.02.2009 19:27
    Euro3

    nu are motor euro 3 ? .... nu are ce cauta in tzara tata .... !!!!!

  • ady, miercuri, 11.02.2009 19:32
    jalnica Romanie

    bai fratilor dar voua cum vi se pare ma o taxa de 2400 de euro pentru o masina care a costat 5000 de euro si are un mic motor de 1.4???? cum e posibil sa imi ia jumatate din pretul masiniii??? eu garantez ca un golf 4 e de 10000 de ori mai bun decat un logan nou nu as da masina mea pt 10 logan stau in costiugul ala in care uneori iti mai fuge roata de sub tine... sau mai rau iti cade usa...

  • un roman care munceste, miercuri, 11.02.2009 19:38
    pro taxa

    sunt pentru mentinerea taxei, cu toate ca lucrurile se vor rezolva de la sine ca ghertoii nu vor mai avea prioritate sa isi ia masina facandu-i pe bisnitari cu p..a mare, ci se vor gandi cand au mancat ultima data......e unul din efectele pozitive ale crizei. Nu va mai dati cu parerea despre masini , care sunt mai profitabile si care nu, pentru toti cele mai profitabile vor fi bicicletele... mai uitativa si voi la stiri sa vedeti in celume traiti... e cu mult diferita de ce din manele dar o sa va treziti voi

  • ionescu, miercuri, 11.02.2009 20:10
    e vina noastra ca acceptam

    o sa va spun un fapt care e mai diferit de ceea ce se discuta acum am muncit in anglia de 5 ani si inca muncesc aici si mi am cumparat o masina care nu detine euro ok? masina este un chrysler 300c din 2007 in 2 luni o sa merg acasa si vroiam sa duc masina sa o inscriu in tara cu modificarile de bord si toate cele stiti cat ma costa pe mine taxa de inmatriculare la un motor de 5l 172000 de euro pai sa nu futi in gura tot guvernu ? http://www.totalauto.ro/2008/12/29/calculator-taxa-auto-2009/ deci ce o sa fac eu acuma ?o sa platesc valoarea masinii de aproape 5 ori ca sa umblu cu ea intr o tara in care guvernul nu mai stie cum sa ne mai fure ? si acuma sa nu mi spuneti ca pai normal la o masina fara euro e normal. d c sa fie normal pariez ca are poluare la fel de scazuta ca si un euro 4 singura diferenta este ca este de productie americana .cama asta e cu tara noastra de cacat si se mai mira de ce toata lumea pleaca din ea asta e sper ca lumea sa inceapa sa mai si gandeasca si sa mai si actioneze impotriva hotilor din guvern

  • Ungaro_, miercuri, 11.02.2009 20:12
    Bravo !!!

    Foarte bine era si timpul !!! Ar trebui sa tearga de tot taxa !

  • ioio, miercuri, 11.02.2009 20:27
    cersitul a doua natura

    chrysler 300c....asta e chiar masina? buahahahaha. Nenea cu taxa de mai sus...gargara cu cresterea niveluluid e trai e de sorginte comunista - la fel ca si cersitul asta de modificare a taxei. Ne-am obisnuit sa ni se dea, ne-am obisnuit sa cerem, ne-am obisnuit sa avem totu pe gratis ca, na, e democratie. Era unu care avea o vorba (feelng ca majoriatea celor protaxa nu stiu despre cine vorbesc): nu te intreba ce poate face tara asta pentru tine, intreaba-te ce poti face tu pentru ea. Si ca un sfat: nu luati ad literam propozitiunea. E ceva mai subtil decat sa strigi ca neghiobu': jos taxa!.

  • ioio, miercuri, 11.02.2009 20:28
    erata

    ....majoritatea ANTItaxa nu stie despre cine vorbesc...

  • relu, miercuri, 11.02.2009 20:32
    gigiiiii

    gigi gigi esti un penibil

  • raaul, miercuri, 11.02.2009 20:47

    suntem si asa cu mult in urma celorlalti...daca i se pare cuiva asa un lux sa iti iei un second hand...chiar si la 2000 de euro..sa stie ca abia incepe sa fie decenta chestia asta cu masinile...daca cineva crede ca am putea sta mai bine ca alte tari la capitolul masini si inmatriculari...si praf la celelalte capitole...se insala. sa se reduca taxa ii un pas infim...pentru a ne depasi conditia mizerabila a traiului....si totusi se gasesc care sa comenteze...."desteptii tarii".

  • eu, miercuri, 11.02.2009 21:09
    logan de kkt

    Jos loganarii :)).Eu am un golf 3 cu 160.000 km din 94 cumparat din olanda la 1000 de euro si sunt al 2 lea proprietar,carte service la zi.Inainte sa iau golful am condus logan nou cam o luna si crede ma nu as da golful din 94 pe 2 loganuri noi noute.

  • gigi, miercuri, 11.02.2009 21:27
    dacia '82 vs audi '96

    Am o dacie 1300 din 82 si un audi a4 din 96.dacia e inmatriculata cu toate taxele platite iar audi cu numere rosii expirate.daca nu scade taxa sunt nevoit sa vand audi si sa circul cu dacia si sunt sigur ca sunt multi in situatia mea.daca credeti ca e mai sigura dacia din 82 pe sosele decat audi din 96 mai ganditi va.

  • ionescu, miercuri, 11.02.2009 21:30
    @ioio

    nu cersesc nimic prietene dar nu stiu daca e normal ca sa platesc 170000 de euro pentru a inmatricula o masina in romania nu stiu unde vezi tu ca eu cersesc si daca suma asta pentru tine e nimic nu am ce sa zic bv tie. si legat de masina sa stii ca este chiar oficial cunoscuta ca si masina si e una chiar buna acuma depinde de gusturile fiecaruia , dar nu mi spune tu mie ca tara iti ofera dar noi nu oferim nimic noi suntem platitori a celor mai multe taxe din toata europa si tu imi spui ca tara face , face o pl pentru noi nu i intereseaza de nimic altceva decat de propriul buzunar si daca tu ai bani aia nu inseamna ca si restul populatiei o duc la fel de bine ca tine pntru cultura ta sunt oameni care muncesc de le sar ochii din cap pentru 400-500 de lei pe luna . deci nu mai posta daca nu ai ceva inteligent de spus ca pana si un copil de 7 ani poate sa te contrazica in ceea ce tu ai postat.

  • ioio, miercuri, 11.02.2009 21:43

    :)..faza e ca acel 300 imi place si mie. In fine, cei care muncesc pentru suta de euro nu isi vor lua in veci masina, ca e noua sau SH. Sa nu batem campii, da?

  • george becalii, miercuri, 11.02.2009 21:57

    Pai si Loganu....???Cum ramane cu loganu......Logan RULEZZZ...

  • adi, miercuri, 11.02.2009 22:03
    pt crysty

    care tabla?

  • ZeroCool, miercuri, 11.02.2009 22:03
    taxa

    Micsorati taxa,ptr. ca este ilegfala,in nici o tara europeana nu se poate intalni asa ceva.PS. TAXATORULE ESTI UN "U-ist" JOS TAXA!!!!!!!!!!!!!!!

  • lucidu, miercuri, 11.02.2009 22:11
    treziti-va

    buuuuuuuuuuuuuuun se micsoreaza taxa..... chiar si asa o sa vindeti si ismenele de pe voi ca sa va luati ceva de mancare..... golf....x3....q7... in curand ...mamaliga.... ceapa....fasole... "jos taxa" ca in rest toate merg bine

  • tot adi, miercuri, 11.02.2009 22:12
    hahaha

    ati auzit de noua oferta daci logan ??? La fiecare logan achizitionat primesti si doua costuge gratis . Oferta mortala asai?

  • bisnitaru, miercuri, 11.02.2009 22:14
    anunt umanitar

    Vand 14 rable care ocupa juma de parcarea din fata blocului, sau la schimb cu un logan + diferenta in cartofi. De asemeni vand lantul de la gat si colectia de manele... ochelarii de soare ii pastrez pentru zile negre

  • ionescu, miercuri, 11.02.2009 22:19
    asta e

    ok bun si tie iti place si iti convine sa platesi suma aia de bani sa o inmatriculezi la noi? normal ca nu de unde draq sa scoti atatia bani. eu am muncit 5 ani sa mi iau masina asta ok pe acolo si acuma ce sa fac o dau draq pt ca la noi in tara e hoti de nu se poate da e absurd sa platesti suma asta ca si taxa de poluare nu imi cumpar un parc auto e numai o masina nu sunt 1000 de masini plm in ea tara si in el tariceanu.

  • sunshine64sm, miercuri, 11.02.2009 22:21
    Jos taxa auto !!!

    Taxa auto trebuie sa fie ZERO, pentru ca ZERO este si ce face cei care conduce tara ca sa avem drumuri mai bune, pentru ca ZERO este si interesul lor, apoi evident ca nicidecum nu este ZERO si bugetul aferent pentru masinile parlamentarilor, dar ZERO este interesul manifestat fata de soferii nemultumiti, apoi ZERO este si ce primim din partea stufoaselor promisiuni parlamentaresti... De fapt ZERO este si ce scriu eu acuma...

  • un pesimist, miercuri, 11.02.2009 22:25
    sus taxa

    ZERO+ZERO=ZERO ....... O RABLA+ O RABLA +...+O RABLA = MAI MULTE RABLE = LIPSA LOCURI DE PARCARE = TRAFIC GREU =DRUMURI PROASTE = TARANI LA STIRILE DE LA 5......= OAMENI NEVINOVATI IN SPITALE

  • un om, miercuri, 11.02.2009 22:54
    pauza

    Oameni buni puitna atentie, calmativa pt. ca 75% din comentarii le aici sunt scrise de baietii platiti sa reprezinta interesul a diverse corporatii sau guverne si reusesc destul de bine sa manipuleze opinii. E evident logic si de bun simt ca acesta mult discutata taxa este o mare teapa data romanilor ca multe altele si se va desfiinta doar in ultimul moment cand vor fi obligati de UE pe scurt sa o faca cand ei vor zice ,, hai gata ca va ajunge'' . Daca am dori cu adevarat sa facem ceva pt. noi si copii nostri ar trebui sa ne trezim si cu intelepciune sa ne unim fortele fiinda suntem mai multi ca ei si sa punem ordine in tara asta insa..... nu siu daca vreodata cineva va reusii sa faca o astfel de trezire ... scuze de deranj somn usor in continuare....

  • ss, miercuri, 11.02.2009 23:00
    Domnule @eu de la 19:19

    Auzi mai d-le "eu" care esti tu .....samsar de gioarse. Cum te duci in Germania cu 350 euro : dormi prin parcari , mananci parizer de acasa si vii cu BMW in Romania de 5.000 Euro :)) Ia da-mi tu mobilul tau sa te caut sa-mi aduci un junghi cu garantie 7 ani . Se poate ? E plina Romania asta de viteji !!!!!!!!!!!!

  • unu, miercuri, 11.02.2009 23:39
    niste manelisti

    ce fericire o sa fie pe toti manelistii o sa se umple strazile de rable occidentale

  • gigi, miercuri, 11.02.2009 23:39

    Vad ca sunt multi cu Audi,Bmw,Vw si cine stie ce alte masini tari ... De asemenea mai sunt "unii" care ne vorbesc de cosciuge...foarte bine . Raman uimit pe zi ce trece ca tot la fel ati ramas voi astia cu masini tari . Pai hai sa pun eu o intrebare: DE CE TOTI DIN AFARA ISI VAND MASINILE PE CARE VOI LE TOT LAUDATI ? Ca na daca ar fi asa de bune nu cred ca le-ar vinde...dar in fine e problema voastra ce alegeti. @cei "smecheri" criticii aia cu masini straine : DA VOI IN CE MASINA ATI AJUNS ACASA CAND ATI VENIT PE LUMEA ASTA ? Sa dea dra*cu ati venit cu audi si bmw... Si cati dintre voi ati muncit pentru masinile astea? sau v-a data taticul ca ati facut si voi 18 anisori ? Nu doresc raul nimanui dar eu vad la tv acidente in care surpiza: sunt raniti, ba chiar mor tineri cu ce masini ? straine bineinteles... ca ati avut voi noroc si sunteti soferi buni , bravo voua. Si inca ceva astia cu cosciugurile voastre: DACIA nu are acelasi buget si vechime ca marcile mari asa ca gura mica...cumparati-va voi straine si aveti pretentia sa mai creasca si dacia ... Asa ca nu mai postati doar de dragul de a va da mari cu masinile voastre ca nu impresionati pe nimeni ... sau poate fetele care se urca in masina voastra...sunteti penibil astia care va laudati. @ca un ultim comentariu : sa nu se simta jigniti cei care au muncit pentru masinile lor fie ele noi sau vechi, euro sau non euro.

  • mihai, joi, 12.02.2009 01:11
    rable???

    Pentru cei care spun ca masinile vechi de afara sint toate rable.vreau sa va spun doar atat.am un ford mondeo 1996 motor 1.8.si dotarile:aer conditionat,4 airbag-uri,4 geamuri el,volan reglabil,scaune fata electrice si incalzite,oglinzi el,parbriz si luneta cu incalzire,cd cu mp3,abs,proiectoare ceata,are EURO 2.Vreau doar atit sa spun ca am facut cu masina asta 24.000km si nu am pus decit benzina si ulei (schimbul de 2 ori).am dat pe ea 800euro in Germania si taxa e acum 1300.CE LOGAN ARE DOTARILE ASTEA???? NU SUNT BISHNITAR AUTO!!!

  • asd, joi, 12.02.2009 02:06

    taxa auto ar trebui mentinuta la fel poate chiar marita pentru modelele mai vechi de 10 ani iar pentru restul sa se calculeze in functie de noxele emise....cum e posibil ca la o honda civic 2007 sa platesc 2400 ron taxa iar cel care era dupa mine la coada la ghiseul administratiei financiare sa plateasca 2200 ron pe un renault laguna din 95 care fumega precum tractoarele si are motor euro 2....e absurd ce se intampla..dar la noi in tara nu trebuie sa te mai mire nimic..trist

  • hi,hi,hi, joi, 12.02.2009 04:45
    ha,ha,ha

    Stimati Romani, 1. Nu este articol in care sa nu fie referire la vs Logan, dar sa stiti ca ...in afara aspectului economic si social, faptul ca scade productia de masini care inseamna concedieri de personal de la Dacia (adica cetateni Romani) si pe la toate celelalte companii care asigura diverse elemente pentru Dacia...Loganul de 1,4 intradevar este o masina puturoasa pentru cei 75 CP, dar este spatioasa, si pentru o persoana care nu se doreste a fi sportiva este ok.....Insa 1,5 Dci este super in ceea ce priveste consumul, si la cei 80 CP (Dci cu I rosu) se duce destul de bine, nu pot zice de 1,6 ca nu am mers cu ele, dar cu acestea 2 am mers, intradevar partea mai rea este faptul ca nu prea au stabilitate....dar instabilitatea asta apare dupa 160 Km/h deoarece este inalta si cantitatea de aer care intra pe sub masina o ridica si incet, incet te duce spre interior/exteriorul strazii.....dar din moment ce nu depasesti 110, 120 nu ai probleme. Acum despre taxa ....eu as mari taxa....stiu ca uniii veti injura ,etc,etc,......dar........vedem la stiri multe accidente facute cu masini aduse de unii copii inconstienti, care daca au BMW, VW sau nu stiu ce alte minuni, rup strazile astea , partea tragica este ca sunt oameni nevinovati care suferea de pe urma prostiei acelor copii. sa revin la taxa......baiatule vrei masina veche ..platesti cat sa nu faca, vrei masina puternica...platesti cat sa iti treaca, ce va trebuie fratilor masini peste 200 CP, motoare de 3000cc, si avioane din astea, vreti sa fiti zmei ...platiti neica de sa va usture, as scade taxa la masinile euro 3 , euro 4 la motoare de la 0,8 sau care o fi cel mai mic si pana la 1,8 dar......ehe.... as diferentia taxa si in functie de CP ca sunt motoare de 1,8 care au 75, 90 110 CP dar sunt si 1,8T de 150.....sau mai mareste turbina si....180......mai baga un remap si...190 etc, etc.....sau 1,4 care ajung la 230 CP (Vw Jetta,) Prea multi teribilisti pe strazi, si nu ar fi o problema daca ar sti sa sofeze, dar sunt din aia care cred ca toata strada e a lor ca au nu stiu ce masina si la cea mai mica situatie critica nu stiu cum sa reactioneze si fac numai istorii, depasiti ca disperatii aiurea, numai inconstienta unor handicapati care se cred cei mai tari soferi din lume se intimpla numai tragedii.

  • georgis, joi, 12.02.2009 07:17
    JAPCA

    PENTRU CINE NU INTELEGE CA PLATIM DEJA TAXA DE POLUARE ........SINGURA TAXA DE POLOARE CORECTA ESTE CEA INTRODUSA IN PRETUL BENZINEI ...EX. DACA AM MASINA CU CAPACITATE CILINDRICA MAI MARE VOI CONSUMA MAI MULT SI AUTOMAT VOI ADUCE LA MEDIU MAI MULTI BANI PRIN ALIMENTAREA LA POMPA....ESTE CAT SE POATE DE LOGIC ....ACEASTA TAXA SE PLATESTE DEJA ....DACA MASINA NU ESTE PORNITA NU POLUEAZA ......SI PENTRU DL BOC SA MAI FACA ODATA EMISIUNE ANDREI GHEORGHE IN ACELASI PLATOU ..POATE MAI INCEPE SA ISI ADUCA AMINTE CAND SPUNEA CA VA FACE O TAXA UNICA DE 200 DE EURO ......SUNTE TI INCOMPETENTI ATATA TIMP CAT MODIFICATI O LEGE LA FIECARE AN SI VA RECUNOASTETI GRESELILE PRIN RESTITUIREA BANILOR INCASATI IN PLUS DE TEAMA U.E. . ESTE JAPCA

  • Mircea, joi, 12.02.2009 09:14
    Chiar e nevoie de taxa ???

    Dar de ce e nevoie de taxa ? Nu mai tin minte unde am citit/vazut ca in Marea Britanie o masina mai veche de nu stiu cati ani are taxe mai mici decat una noua. De ce ? Oamenii au explicat ca atata vreme cat exista ITP-ul (MOT la ei) o data la 1-2 ani si acesta se obtine PE BUNE, atunci nu este nevoie de nici o alta taxa suplimentara. Explicatia este urmatoarea: acel posesor de masina veche trebuie sa investeasca bani nu tocmai putini in intretinerea masinii a.i. aceasta sa se comporte ca atunci cand a iesit din fabrica. Cu alte cuvinte, daca RAR-ul si-ar face treaba asa cum trebuie sa vezi cum nu s-ar mai inghesui lumea sa aduca/sa tina masini mai vechi de nshpe ani. Un alt aspect pentru care nu vad de ce ar fi nevoie de taxa atata vreme cat organele comptente si-ar face datoria este acela al samsarilor de masini. Marea majoritate a acestora isi desfasoara activitatea ca pers. fizice, neplatind nimic statului. Daca statul (fiscul) si-ar face datoria cum trebuie si i-ar taxa pe toti cei care fac acest lucru, cred ca alta ar fi situatia importurilor de masini second-hand. Numai din aceste doua situatii nu vad de ce ar fi necesara introducerea unei taxe de acest fel; pe de o parte, ar scadea numarul masinilor aduse de afara (inlaturarea samsarilor), pe de alta parte ar creste calitatea masinilor aduse (marea majoritate a celor dispusi sa-si aduca o masina de afara pentru folosinta personala, s-ar gandi mult mai bine inainte de a face achizitia daca pot sa intretina masina respectiva).

  • kim_vl, joi, 12.02.2009 09:16
    taxa

    Daca taxa scade pt. rable si va fi zero pt. masini noi atunci mi se pare logic ca, daca se restituie diferenta pt. rable mie sa mi se restituie banii integral pt. ca am inmatriculat in toamna trecuta o masina noua !!!

  • germanboy, joi, 12.02.2009 09:46
    sa ne luam dupa germani....

    Se vede ca muscam cu drag din "rahatul" germanilor (la masinile vechi ma refer)....aratati-mi 10 nemti care mai folosesc vechituri din 92-93. Daca alegem masinile germane ....hai sa alegem cu ce masini merg si ei...sau cel putin egale. Nu mai strangeti "gunoaile" de prin Germania. O masina veche e ca un om batran ("nu mai poate")...du-te la femei cu ea si ai sa vezi....du-te la drum cu ea si ai sa vezi...da-i la planetare si ai sa vezi.....LASATI GUNOAIELE IN GERMANIA.....puteti sa aduceti masini peste anul 2000 (cu o uzura medie)...nu am nimic cu taxa...doar cu GUNOAIELE (ne facem un neam de gunoieri...exact ca altii care mai strang "haine si pantofi second")

  • Hunter, joi, 12.02.2009 09:47
    Discutii aberante !!!

    Nu inteleg de ce mereu cand vine vorba de taxa asta, toata lumea se apuca de facut comparatie intre masina noua, adica eternul logan, si o masina second-hand...in primul rand daca ar fi pe la conducere niste oameni cu gandire logica, ar face o taxa la fel de logica, cum exista de altfel in mare parte din lume si anume....cu cat e masina mai veche, cu atat platesti impozit mai mult...si atunci sa vedem cui i-ar mai conveni sa isi aduca un second de 10-12 ani de prin strainataturi ?! Si atunci incet incet s-ar curata si tara asta de masini vechi, ar incepe lumea sa isi schimbe masini la 6-8 ani, ceva normal de zeci de ani prin alte parti....numai ca romanu trebuie sa traga de masina pana ii sar pistoanele, si habar nu are de economia de piata....circuitul marfurilor etc. Daca cineva doreste un Golf 3, sa isi aduca Golf 3...numai ca ala sa plateasca si impozit mai mare, fiind masina mai veche, decat unul care isi ia un Logan. Si ar trebui sa iasa din discutie povesti cum ca tabla din nu stiu care masina e mai rezistenta sau mai stiu eu ce povesti de 2 lei. E impropriu sa faci comparatie intre un Logan nou, masina de buget, care pana la urma are 3 ani garantie parca si pentru rugina ceva mai mult, deci daca apar probleme in 6 luni, te duci si iti rezolvi problema IN GARANTIE !!!(se pare ca unii nu stiu sa tina cont cand vorbesc fara rost de asta) si un etern Golf 3, care atunci cand era in fabricatie, de nou, avea un pret mult mai mare decat Loganul nou, de ce ?! pai pentru ca facea parte din alta clasa de pret. Si pentru cei care hulesc atata Loganul, poate ar trebui sa stie ca in Germania se asteapta pana la 4 luni pentru un model, si dupa VW, Dacia e pe locul 2 la vanzari, mai ales dupa ce au implementat si la ei genul de "program rabla" ;)

  • germanboy, joi, 12.02.2009 09:59
    cresc vanzarile in service auto

    Nu intamplator scriu dar am prieten cu service auto....care in ultimile 6 luni a mai angajat 10 oameni...ca nu facea fata la valul de "vechituri"....ma bucur pt el dar imi pare rau pt proprietarii vechiturilor. ASTA E VIATA!!!! ...fara vechituri mai batrane de 10 ani....FARA...FARA...FARA.......inseamna ca ne-om face neam de gunoieri (tot ce este vechi este GUNOI)

  • Danao, joi, 12.02.2009 10:37
    Cat noi vorbim

    ...in tara au intrat numai in decembrie 6600 de Golf 3 aduse de afara. Si asta sigur nu e deloc bine. pentru nimeni. Pe de alta parte, din cauza "crizei" am vazut c ain tara a scazut traficul, adica populatia face economie, deci nici in serivce nu mai ajung asa de repede, adica vor fi scaderi peste tot. Pacat ca s-a ales solutia investitorului Renault la Dacia; cu asa masina nationala importurile vor creste oricum.

  • ins, joi, 12.02.2009 12:07
    depinde.....

    ........masinile fabricate pana in '95 au fost facute sub deviza "bunuri de folosinta indelungata". Cele de dupa '95, incet, incet sunt produse pur comerciale, sa atraga ochiul, sa se vanda, si cat au garantie......atat tin si ele. restul.......deduceti voi ! (acum...depinde ce inseamna masina pentru fiecare, ca si aici sunt mai multe categorii de oameni). Nu sunt de acord cu "gunoaiele", dar o masina din anii 85-95 bine intretinuta......face toti banii si nu o iei cu cateva sute de eur.

  • costy, joi, 12.02.2009 12:16
    taxa......

    cand se va da verdictul final cu taxa..???????????

  • Mihai, joi, 12.02.2009 13:09
    Rau am ajuns

    Cum pot sa inmatriculez in germania un autoturism cu taxe in valoare de 200 de euro si la noi in tara acelasi autoturism sa imi ceara astia 2000 de euro pt inmatriculare suntem condusi de niste hoti si niste marlani si cu cat ne dam seama mai repede de chestia asta cu atat mai bine am ajuns sa nu mai putem trai decent din cauza taxelor si impozitelor la noi marlania din politica a ajuns la cote alarmante legile sunt varza nu se respecta si nu se aplica sau se aplica preferential drumurile sunt sub orice critica, dupa valoarea taxelor ar trebui sa avem drumuri de 10 ori mai bune ca nemtzii dar nu e asha au altii vile cabane si afaceri pe banii nostri lor sa le fie rusine ca fac ceea ce fac si noua sa ne crape obrazul ca am suportat aceasta marlanie munceste o tara intreaga pt ca sa traiasca bine hotzii de la conducere asa drumuri asa taxe si asa masini ei imi spun mie ca miam luat masina care polueaza dar ei ce au facut ma uit la drumurile din toata tara acuma ca sa topit zapada si imi pun mainile in cap. Nesimtire cum pot sa imi ceara atatia bani cand se stie foare bine unde ajung banii astia in nici un caz nu in drumuri. neau dat europenii bani pt infrastructura si marlani au furat si acele fonduri au vandut dacia la renault cand puteau foarte bine sa o vanda la volkswagen care are crestere economica de 6% chiar si in perioada asta de criza. Cand o sa ne trezim din somn cand o sa ne ajunga cutzitul la os ma tem ca la unii dintre noi deja a ajuns am ajuns intro tzara democrata libera sa mi se dicteze ce masina sa imi cumpar

  • mlxy, joi, 12.02.2009 13:09
    groapa de gunoi a europei

    ba daca vreti golf 3 mergeti sa la aduceti din germania la 500 euro cat merita janghina aia de masina nu le cumparati de aici la 2000-3000 de euro si dupa aia va laudati ca aveti vw. si oricum neamtu de acuma o sa le dea la casat ca ia 2500 de euro pe ele nu 500 cu cat le vindea la romani. asa ca cumparati-va rable daca mai aveti de unde!!!

  • logan diesel, joi, 12.02.2009 13:26
    un papagal conduce o pisicuta

    partea interesanta la articolul asta ii ca toti papagalii care conduc masini de 20-30 ani golf 3 si bmw-uri pisicute sau ursuleti sau cum dracu le mai zice isi dau cu parerea despre logan. Pai ba de unde stiti voi ca loganu ii mai slab ca un golf 3 daca nu l-ati condus niciodata??? in toate articolele se trezeste cate un frustrat care nu are bani de logan sa comenteze ca ii masina proasta. Si sa nu mai ziceti la nimeni ca voi va luati masina din 80 ca ii mai buna ca una noua . o luati ca atata va permiteti!!!

  • Mihai, joi, 12.02.2009 13:29

    Ne meritam soarta noi iam ales acuma noi sa ii suportam avem 20 de ani de democratie si in astia 20 de ani am dormit si am tot ales o tara intreaga merge ca o turma de oi la votare dar nu se intreaba nimeni ce sar intampla daca nu ar mai merge nimeni la vot am tot ales ba pe unul ba pe altul der degeaba va spun eu corb la corb nu scoate ochii toti sunt niste hoti si niste marlani si noi ii alegem de fiecare data ba pe unul ba pe altul ca dupa aceea se descurca ei la impartzitul banilor munciti de popor dar pe ei nu ii vezi sa mearga pe jos sau in masini de 1000 de euro nu ei au masini de sute de mii de euro limuzine si garda de corp toate astea pe spinarea poporului si mai au nesimtzirea sa imi puna mie taxa la o amarata de masina care depaseste de 3 ori valoarea masini cand o sa intelegem ca masina nu e un moft cum incearca ei sa ne faca sa credem un autoturism a devenit ceva necesar eu ma pot deplasa la fel de bine si intro limuzina si intro masina de 1000 de euro si cine sunt ei care sa imi puna mie taxa pe poluare e ca si cum as pune taxa pe aer pe apa pe stele si asa avem impozit, asigurare pe casa pe masina ca ce chestie sa le platesc eu lor acesti bani au muncit ei cot la cot cu mine pt casa mea pt masina mea e ca si cum as pune eu impozit pe casa vecinului. Atata timp cat nu se face nimik in tara asta nu vad de ce sa platesc eu impozitele si taxele bai frate asfalteazai strazile reparami trotuarele aranjeaza parcurile rezolva transportul in comun si o sa platesc taxele dar asa pt ce sa le platesc ca sa iti faci u pensiune la munte din fonduri phare sau alte fonduri europene care ar trebui sa ajunga la mici intreprinzatori dar care nu au nici o sansa la asemenea fonduri ca nu au pile vilele la munte cu regim de pensiune privata facute pe bani publici Tariceanule sa nu dea Bunul Dumnezeu sa imi iesi in cale pe vreun drum public ca o sa ocolesc o groapa si o sa ma izbesc direct n tine cu masina asta de 1000 de euro care polueaza

  • Crysty, joi, 12.02.2009 13:44
    @ adi

    Ma refer la rabla caroseriei! Ce tu nu ai vazut logan-uri din 2005 ruginite la aripile spate? Sau bandourile din plastic puse pe aripi fata-spate pe mag\rginea aripii? Mai discutam!

  • STEFAN, joi, 12.02.2009 22:38
    R.A.R. sa se faca la sange

    imi pare rau ca nu mai am niste poze cu un accident intamplat langa timisoara DACIA LOGAN 2008 CU UN MERCEDES 190 (NU STIU MOTORIZAREA) 1987 REPET 1987. IN MERCEDES 3 OAMENI CARE AU AVUT DOAR ZGARIETURI IN LOGAN UN MORT UNU IN COMA SI UNU RANIT DESTUL DE GRAV, IAR LOGANU PRAF, MERCEDESU PARTEA DIN FATA ATAT, SPECIFIC ACCIDENTU O FOST FRONTAL. SE POT INTRODUCE MASINI ORICAT DE VECHI DAR CU CONDITIA SA SE FACA R.A.R. LA SANGE ADICA SA FIE VERIFICATA SI SA CORESPUNDE. IN GERMANIA EXISTA TRABANTURI CARE PRIMESC INSPECTIE TEHNICA (TUV; DEKRA)

  • bbs, joi, 12.02.2009 23:06
    @stefan

    Eu am un prieten care are un logan de 1.4 mpi si care a avut un accident cu un bmw din 1992 . In logan erau 3 pers si toate au scapat cu rani usoare si in bmw era un baiat de 18 ani care abia luase permisul si care a murit pe loc. Asa ca in momente ca astea nu prea mai conteaza ce masina ai.Baiatul a intarat pe un DN fara sa se se asigure si asa s-a dus acolo sus ! P.S. : PARINTI, NU LE MAI SEMNATI COPIILOR VOSTRI CONDAMNAREA LA MOARTE! LASA-TI SA SE DESCURCE SINGURI IN VIATA

  • Twin, joi, 12.02.2009 23:12
    Taxatorule sforai pe tine :))

    Pune tu un logan nou din fabrica euro 4 acuma si dul la rar sa vezi ca iti da euro 3 greeeu tare :)) si pune un bmw 320 din ala de care zici tu sa vezi ca iti sta ce scrie pe cartea tehnica :) da ... tu dormi pe tn.... ca si cum te doare in gura :)))

  • TheOneWhosGonnaKickYourAss, vineri, 13.02.2009 00:46
    rable

    Gigi @ Taxatorule, sunteti niste cretini! In primul rand de ce sa-mi puna mie cineva o taxa? De ce? Ce a facut guvernul sau cine binefeciaza de banii astia pentru mine ca sa-si permita sa ma taxeze? Tara e plina de rable dintotdeauna. Iar marea majoritate sunt daciile (scrise cu litere mici) si toate gunoaiele de camioane, in nici un caz o masini de 10 ani care fie vorba intre noi sunt destul de moderne incat sa nu se bucure de numele de rable. Sunt dezgustat de subiectul asta si sper ca UE sa le dea suturi in fund la idiotii care dau legi gandite in 3 minute stand pe toaleta. Si din nou...Taxatorule extremist si Gigi cel Inteligent....fuck off! (banuisc ca asta din urma se viseaza politician).

  • ioio, vineri, 13.02.2009 09:11
    TheOneWhosGonnaKickYourAss

    prin mesajul tau (absolut neinteligibil) ai dat dovada supremei tale imbecilitati. La mai mare!

  • cne, vineri, 13.02.2009 09:25

    dar pentru o masina noua cu motor de 2.2 ce se aude?

  • dac liber, vineri, 13.02.2009 11:04
    timisoara

    cei pro taxa scriu din invidie, caciuleala, prostie nu asa se salveaza Romania brusc sunteti toti patrioti sclavi pe vecie, luati-va tot din reclame daca eu vreau un anumit tip de masina si mi-o permit indiferent de sacrificii nu vad de ce va intereseaza pe voi intradevar poti aduce o masina cu 350 de euro + costul masinii din germania fara sa manci parizer de akas pt nenea ce e obisnuit sa stea la Hilton, intradevar nu trebuie sa fii comod, si sa ai un pic de intalegere doar nu esti in vacanta MI-au trecut prin mana o gramada de masini dif marci noi si second si pot sa spun ca si cele noi cumparate din tara sunt mai slab calitativ decat acelasi produs din strainatate!!! deci cine stie se pricepe.... deciziile trebuie sa fie ale mele si numai ale mele fara constrangeri de nici un fel !!!! taxe de kk in FORMA ACTUALA!!!

  • ioio, vineri, 13.02.2009 13:07
    in munti

    de ce nu te retragi tu in munti ca un adevarat dac liber si sa ne scutesti de mintea ta super (i)luminata, ha?

  • @stefan, vineri, 13.02.2009 14:00

    Bai biciclistilor!!! Toti biciclistii ati devenit peste noapte conducatori auto de masini nemtesti second hand!!! la munca cu voi si castigati bani de masini adevarate si nu mai va plangeti de mila la mamica in poale. Nu am bani,nu am bani....

  • tocean78, sâmbătă, 14.02.2009 14:11
    Logan Germania

    Ma uitam aseara la stiri era vorba despre programul rabla la nemti,surprinzator este ca in germania cica ar costa 5000euro un logan,acum concluzia,o fi adevarat sau din nou stirile ne duc in eroare,daca este asa atunci la noi de ce este 6400 euro cel mai ieftin si nici nu intra in programul rabla si ne mira fatu ca nu cumpara lumea.

  • ioio, sâmbătă, 14.02.2009 15:27
    calculici

    pai cred ca ai inteles gresit. Programul rabla la nemti valoreaza 2500Eu. 7500Eu cel mai ieftin logan minus 2500Eu egal 5000Eu (7500-2500=5000). Iar la noi intra ORICE model de logan in programul rabla (mai putin persoanele juridice) si va avea valoarea (de la 1 Martie) de 3800RON.

  • tocean78, sâmbătă, 14.02.2009 20:51
    Logan Germania

    Da ai dreptate nu am fost suficient de atent,asa este.

  • paul, duminică, 15.02.2009 14:07

    Cel mai corect ar fi sa se aplice o taxa de poluare anuala in functie de gradul de poluare al fiecarei masini aflate in ciculatie. Cei cu euro 4 sau 5 sa plateasca cele mai mici taxe (frumos ar fi ca cei cu motoare sub 2.0 sa plateasca ceva simbolic), si valoarea acesteia sa creasca in fc de gradul de poluare si capacit cilindrica. Cele mai mari taxe le-as pune pe Daciile vechi si rablele non-euro, ca sa le scoata de tot din ciculatie, iar acestora sa li se ofere in programul rabla o suma mai mare ca ajutor pt achizitia unei masini noi plus facilitati la impozit pe mai multi ani (spre ex, un logan la 6400 sa fie vreo 4500 euro maxim si sa nu plateasca impozit pe masina 3 sau 4 ani). Iar dovada platii taxei sa se treaca intr-un document de o importanta egala cu cea a talonului. Cine nu prezinta dovada platii taxei, sa i se ridice talonul si nr de inmatriculare, ca afara. Pentru cine nu stie, in tarile civilizate se aplica numeroase taxe de congestie si poluare, nu neaparat pt a aduce bani la buget, ci pt a proteja lumea de efectele aglomeratiei si ale poluarii. Iar pedepsele sunt mult mai grave decat ce zic eu aici. Aglomeratie=economie in lenta dezvoltare, poluare=sanatae subreda a populatiei si bani multi alocati la sanatate. Pe om nu-l poti convinge cu frumosul sa nu mai faca din consideratie pt mediul in care traieste si pt binele celorlalti, ci trebuie FORTAT prin mijloace democratice. Asa e peste tot, nu numai la noi. Cine crede ca nemtii s-au civilizat de la sine, nu stie pe ce lume traieste.

  • funkyshopro, duminică, 15.02.2009 16:26
    sal

    Cumparati voi nemtilor k ei isi cumpara logan :)) K cik sunt masini bune ! eu am un opel si o duc bine cu el e adus din geramnia acm 2 ani e din 2001

  • Conducator auto, marţi, 17.02.2009 10:52
    Parerea mea

    Parerea mea e ca taxa asta e ilogica si discriminatorie. De ce sa plateasca numai cei care vor sa cumpere masini? Cele care sunt deja in circulatie nu polueaza sau ce? Eu cred ca ar fi mai bine sa se taxeze separat in functie de emisii si numarul de kilometri parcursi. Poate unii sunt mai nostalgici si vor sa cumpere un Mustang din 67 si sa mearga cu el 50km pe an. Conform taxei prohibitive este imposibil, practic. Eu personal mi-am adus un A6 din 96 asta vara, spre norocul meu. Am dat aceiasi bani pe care i-as fi dat pe un Logan chel din 2005. Ce am castigat? Am castigat o caroserie galvanizata, 3 straturi de grund sub vopsea si un strat de lac peste, 4 airbaguri, o stea in plus la nCAP (da, are 4 stele desi e din 96), climatronic (astept sa apara la masina autohtona), mai multa siguranta si mai mult confort, si un motor care si-a dovedit calitatile si a fost premiat ani la rand (1.9TDI). Am avut intentia sa cumpar un catalizator sa o aduc la norma E3 dar am aflat ca in tara lu papura-voda si a marinarului nu se poate face asa ceva. Si chiar nu ii inteleg pe unii care posteaza aici doar de galerie: sus taxa, jos taxa. Nu va aude NIMENI aici! Daca vreti sa faceti ceva constructiv nu e nevoie sa iesiti in strada, puteti semna o petitie. Imi cer scuze pt lungimea postului.

  • paul, marţi, 17.02.2009 12:32

    Orice ar spune multi, o masina mai veche de 6-7 ani incepe sa nu mai prezinte incredere din punct de vedere al fiabilitatii, poluarii, sigurantei samd. Viata normala a unei masini nu depaseste 10 ani, oricum a-i lungi-o. Si am mai spus-o si cu alta ocazie, cine crede ca isi ia masina second din Germania cu 3000 Euro din '99 la doar 150.000 km, spre ex, ori e naiv, ori nu-i pasa de banii lui. Se dau kilometrajele inapoi foarte usor, chiar si la cele noi, iar km reale la masinile second variaza intre 200.000 si 800.000 km fara nici o exagerare. La nr asta de km, orice este mai prost decat un Logan, indiferent de marca. Cat despre dreptul de a avea o masina, multi nu inteleg si nici nu gandesc unde le este limita. Prefera sa-si arunce bruma de bani pe un junghi decat sa manance carne la pranz, doar pt ideea ca are un avantaj in a-si arunca fundul intr-o coaja si a pleca cu ea la drum nestingherit de aglomeratia din autobuze. Eu bine, eu va spun ca AM masina, second cumparata din Romania, an fabricatie 2007, luata la un pret excelent pe criza asta, foarte bine intretinuta, dar ma gandesc ca am facut o greseala, pentru ca imi doresc din ce in ce mai mult sa merg cu RATB-ul din cauza aglomeratiei si a nesimtirii in trafic. Pur si simplu, prefer sa indur aglomeratia din autobuze decat cea de pe drumuri. Nu mai zic ca economisesc o groaa de bani cu care ma pot duce eventual la un restaurant sau in concediu sa ma respect si eu. Dar nu...noi tb sa avem masina in fata blocului. Nu conteaza ca nu avem unde o parca, ca nu avem pe unde circula, ca aruncam banii pe intretinere aiurea, ca poluam (asta nici macar nu o mai luam in considerare, cu toate ca suntem bolnavi o multime dintre noi din cauza poluarii). Noi tb sa avem masina, orice masina, cu pret derizoriu, din orice an, numai ca sa avem. Asta e deja boala, nu necesitate. E o dereglare a psihicului, din cauza a ceea ce am indurat inainte de '89, cand asteptam dupa o Dacie ca dupa un Ferrari. Eu sper sa se mentina taxa, chiar sa se impuna anual, pt toti proprietarii de masini, iar cei cu non-euro sau euro 1 sa fie nevoiti sa plateasca mii de euro pe an si sa-si duca masinile in sfarsit la remat, acolo unde le este locul. Sa ziceti merci ca n-aveti taxe ca in Danemarca, de 100% din valoarea masinii. Dar nu cred ca se va intampla asta, pt ca interesul UE este sa-si deblocheze piata auto SH de la ei pt a putea incuraja populatia sa cumpere masini noi si sa-si salveze producatorii. De-asta si fac atata galagie.

  • Decimus4u, miercuri, 18.02.2009 11:42
    Taxa

    Paul iti dau dreptate, in afara de durata de viata a unei masini. Eu am adus un Mercedes Clasa A fabriactie 2000, din Germania anul trecut, am platit taxa de poluate 1480 Euro si am primit inapoi 900 Euro. Crede-ma ca este cea mai buna masina pe care am avut-o pana acum( Am avut cateva). Daca ar fi dupa mine,nu as da voie sa se inmatriculeze masini sub Euro 3 pentru ca oricat de bine arata tot niste jafuri sunt. Nu este normal sa apara toate gunoaiele Germane la noi in tara, asta daca ne gandim si la copiii nostri.

  • as21ro, miercuri, 18.02.2009 12:03
    pro si contra

    @ Paul Bravo! Ai pus punctul p i ! Tocmai de aceea mi-am vandut Tico, am pastrat Motocicleta, iar cand am nevoie de masina, o folosesc pe cea de la serviciu. Iar despre transportul in comun ce sa spun....METROUL e EXCELENT!!! 20 min maxim pana la birou, in conditiile in care cu masina fac 30-35 min(daca devin nesimtit si ma bag) si ajung deja nervos din cauza pitzipoancelor si a burtosilor cu X5, Q7, s.a.m.d. care blocheaza intersectiile, trec pe rosu. Sincer sa fiu, sunt si pro si contra taxei auto... Dupa mine masinile cu motoare sub 2000 cmc si pana in 8 ani vechime ar trebui sa plateasca o taxa "simbolica". Ce are mai mult de 2000 cmc sau ce are mai mult de 8 ani vechime sa iti faca "gaura" la buzunar. Pana la urma nici o masina nu e sigura si nu iti asigura integritatea la o viteza mai mare de 50 km/h indiferent de stelele EuroNCAP obtinute.(mi se par o prostie, nu mai prezinta incredere) As mai avea multe de scris, dar as depasi subiectul. Pe scurt, nu conteaza ce masina ai atata timp cat o folosesti "cand trebuie", nu are mai mult de 8(maxim 10) ani vechime si nu polueaza mai mult decat ii este dat de producator. P.S. si cat n-or mai exista burtosi cu permisele luate pe spaga prin cine stie ce localitate.

  • Decimus4u, miercuri, 18.02.2009 16:05
    SNOBIII DIN ROMANIA

    Poate ca fiecare suntem snobi, dar unii dintre noi au limite. Paul vad ca suntem pe aceeasi lungime, asta inseamna ca nu avem idei cu an de fabricatie 94 sau 95. Am si eu o dilema: de ce trebuie sa mergi prin Bucuresti cu un V8 sau V6 sau V12? Oare un motor de 1200 sau 1400 cm. nu prinde 40 KM/h cu cat se merge maxim in oras? Daca ai bani de un Q7 sau X5.6 nu ai bani sa-ti iei un Smart sau orice masina mica cu care sa te strecori mai usor in aglomeratie? Acestia sunt oamenii care cred ca o masina mare si puternica ii fac si pe ei la fel, idee total gresita. O sa se duca vremea lor curand! O sa vedeti ca in scurt timp o sa se termine cu super masinile, deja usor usor se intorc la firmele de leasing. Cat priveste taxa de poluare eu cred ca este prea mica pentru Rablele care au intrat in tara...

  • bosuu, vineri, 22.10.2010 19:57
    bulgari

    haideti fratilor la bulgari,nush c draq va mai certati ptr taxa asta,nu vor sa o scada haideti la bg.la bg pret asigurare mik pret itp s impozit la fel mik nu k in rom ptr un passtat din 2004 tre sa pltesc 250 euro numai asig n mai zc de itp si rovinieta s taxa anuala.BG sunt cei mai tari vad ca romaniei nui treb bani daca nu scade taxa io stiu knd o tara are nevoie de bani scade fc tot posibilul numai sa aiba vanzare,asa ca haideti sa le umplem BG buzunarul daca romania nare nevoie

  • policeauction9160, sâmbătă, 20.11.2010 13:28
    Government Auctions - 208

    Thank You For This Post, was added to my bookmarks.

  • autoauctions5201, miercuri, 15.12.2010 16:45
    Government Auctions - 431

    I find myself coming to your blog more and more often to the point where my visits are almost daily now!

  • Gregorywat, marţi, 09.01.2018 10:32

    Hello. And Bye.

  • Gregorywat, miercuri, 10.01.2018 09:13

    Hello. And Bye.

  • LeonardHunny, joi, 25.01.2018 14:44

    Hello. And Bye.

  • FastdrLIM, joi, 15.08.2019 16:20

    Наркологический центр "Свобода" Свободный выбор счастливого завтра! Реабилитационный центр “Свобода” в Киеве предлагает комплексную помощь в лечении алкоголизма и наркомании. Наша программа затрагивает все сферы жизнедеятельности зависимого, поэтапно восстанавливая каждую из них. Я знаю, очень у многих людей есть близкие, друзья у которых есть проблемы с алкогольной или наркотической зависимостью. Центр реабилитации наркозависимых Свобода в Киеве поможет вам . Я сам прошел Лечение в данном центре и с уверенностью могу сказать, это работает Лечение алконаркозависимости-Центр реабилитации Свобода Лечение наркомании Лечение алкоголизма Наркотики-параллельный мир без возврата программа 12 шагов центр Свобода