OFICIAL: SUV-ul electric Fisker Ocean, debut european în 28 februarie
Constructorul american de automobile anunță debutul european al SUV-ului pur electric Ocean. Acesta va fi prezentat în 28 februarie, cu ocazia Mobile World Congress din Barcelona.
În 2021, americanii de la Fisker au deschis un birou în Munchen, iar primul showroom european va fi inaugurat tot în Germania. Ulterior, Fisker va fi prezent și în alte țări de pe Bătrânul Continent.
Până atunci, însă, compania cu sediul în California face un anunț cu privire la SUV-ul electric Ocean. Mai exact, acesta va debuta pe continentul european în 28 februarie, cu ocazia Mobile World Congress din Barcelona.
Cu această ocazie, am aflat și câteva informații tehnice despre viitorul Ocean. Spre exemplu, versiunea Ocean Sport va găzdui 5 pasageri și va avea o autonomie de 400 de kilometri. În ceea ce privește versiunea de top, Ocean Extreme, aceasta va fi echipată cu două motoare electrice, tracțiune integrală, iar autonomia va fi de 560 kilometri.
Noul Fisker Ocean va fi asamblat în Austria, la uzina Magna, începând cu luna noiembrie a acestui an. Inițial, SUV-ul cu zero emisii va fi livrat "pe anumite piețe europene."
via Fisker
-
grantorino, vineri, 04.02.2022 16:59
Si Tesla Cybertruck pe 30 februarie
-
Tatraurs, vineri, 04.02.2022 17:31
Stiti cati angajati are Fisker exact in momentul asta? 203! Concurentul Tesla are "doar" 70,757 de angajati. O sa auziti de electro-troacele Fisker doar in media si atat!
-
Seriff, vineri, 04.02.2022 17:39
Alt suv electric? Nu sunt destule? Altceva in afara de suv-uri electrice mai se fabrica?
-
eu, vineri, 04.02.2022 17:59
cred ca nu e saptamana in care sa nu apara o stire legata de masinile pe care o sa le produca astia... si ce minunate vor fi ele si ce autonomie superba o sa aiba ca toti isi vor da cu Tesla in ... ca si-au cumparat orice altceva si nu au cumparat de la ei. Si cand au si ei un model care se si poate plimba pe strada, nu doar randari pe calculator ... ce sa vezi, sunt chiar mai rau decat concurenta ... Deci, de ce tot puneti stiri despre ei? Astia sunt ca si Ilie Dobre cand se cerea in direct ca s-a inscris gol, dar ce sa vezi... ba a fost offside, ba a fost fault, ba era doar un "gol turcesc" pana s-a enervat cel din studio si a zis ca nu mai intra in direct decat daca e gol cu mingea la centru. Asa si aici...pana nu vand primele 1000 de masini, va rog sa nu mai scrieti nimic despre ei ca devine penibila treaba.
-
eu, vineri, 04.02.2022 18:00
tot eu ... mama cat am scris ... da-ma dracu nu stiam ca sunt capabil de asa ceva :)
-
tu, vineri, 04.02.2022 18:43
masina e cool, imi place mult. @Seriff, se mai fabrica si altceva, doar ca in prezent SUV-urile sunt cele mai interesante si apreciate, daca sunt si electrice, cu atat mai bine.
-
@trantaurs, vineri, 04.02.2022 19:14
Oare cati angajati avea Tesla cu 5 ani in urma? Oare cati angajati au dat afara VAG, BMW si Mercedes? Daca va exista cerere, va creste si productia, daca nu, nu. Mai cantau unii prohodul Tesla ani la rand si se pare ca le da lectii la germani acasa. Bine, multi le dau lectii lor, pentru ca ei au fost buni la softuri ilegale si pacalit poporul cu televizorul.
-
Kirotractor, sâmbătă, 05.02.2022 13:19
Pe tema escrocului patent Fisker (talentat ce-i drept ca designer) mi-am mai tocit deștele pe taste p-acilea de 3-4 ori, așa că nu mai revin. La momentul actual, prototipul e realmente reușit, iar implicarea austriecilor de la Magna-Steyr (poveste prea lungă pt. un simplu comment, cu tentacule spre VAG=platforma MEB și niște băncuțe drăguțe... la ordin globalizd) pare o garanție a demarării producției de serie. ...Spre deosebire de alte proiecte tocătoare doar de bănet ca Fisker EMotion. Că prețul lui Ocean nu va fi în niciun caz sub 40K € cum se zvonea, e o altă discuție.
-
Ion, luni, 07.02.2022 11:51
Bai, fratilor! Lamuriti-ma si pe mine! Ne batem cu caramida in piept ca suntem ECO si producem niste "autobuze" care vor fi folosite preponderent in orase? Monstruozitatile astea nu consuma mai mult, fie si curent electric? Ne vaietam ca planeta ramane fara resurse si producem SUV-uri care vor deservi in cel mai bun caz o familie cu 1 - 2 copii? Masinile acestea "de familie" nu vor produce deseuri atunci cand ne vom debarasa de ele? In primul rand bateriile care sunt cel putin de doua ori mai mari decat la o masina mai mica cu acelasi numar de km parcursi per incarcare. Ipocritii care considera ca motoarele cu combustie interna sunt marea problema a omenirii, la cest capitol nu au nimic de zis, de cerut, de limitat.
-
John, luni, 07.02.2022 15:11
Precum spune @Ion, ce e cu epidemia/pandemia asta de SUV-uri nu pot intelege. Spun aici doar cateva elemente care pe mine ma fac sa le detestez: - sunt grele - au coeficientul aerodinamic al unei caramizi - consuma mult - sunt mari si greu de parcat - nu sunt la fel de practice precum un combi - in niciun caz nu sunt facute pentru mediul urban - sunt nesigure in caz de accident (testul elanului cel mai relevant) - fiind mult mai grele distanta la franare creste considerabil (deci din nou nesigure) - nu sunt agile... Cred ca sunt cumparate pt ca pasagerii sa se simta cocotati, si sa poata scuipa coji de seminte in capul celor cu cabrio... Chiar nu pricep ce e cu moda asta de SUV-uri. Este exact opusul pentru protectia mediului, care acum a devenit o politica globala. IPOCRIZIE LA MAXIM!!!
-
Mana-rece-suflet-cald, luni, 07.02.2022 21:00
Domnule redactor, nu mai abuzați inutil de cuvântul debut / a debuta. Conform DEX, a debuta se referă la o persoană, de regulă artist sau scriitor, care își începe o carieră pe scenă, sau în lumea cuvântului scris, ori a artei. Mașinile nu debutează, că nu sunt oameni. Hai un pic mai serios cu exprimarea, că nu suntem la can-canul din sport de la ProTV.
-
Gresit, miercuri, 09.02.2022 13:01
@John Fa-ti o afacere de vandut masini si refuza sa vinzi SUV-uri cand ai clientii la usa. Clientilor nu le pasa de protectia mediului. Daca ar fi dupa ei si-ar da singuri foc la valiza si ar da apoi vina pe guvern.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Deci au deschis sediu in Germania. Nici americanii astia nu au vazut ca germanii sunt interesati de Passat 2.0 TDI ca are consum mic pe autostrada?