OFICIAL: Noul Chevrolet Captiva facelift

Publicat luni, 13.09.2010 10:37 de Mircea Meșter

Chevrolet aduce la Salonul de la Paris versiunea facelift a SUV-ului compact Captiva. Modelul primeşte modificări estetice şi tehnice importante.

Chevrolet a prezentat astăzi primele imagini ale faceliftului operat modelului Captiva, reprezentantul diviziei europene a mărcii în segmentul SUV-urilor compacte. Pe lângă schimbările estetice pe care Chevrolet i le aduce lui Captiva, SUV-ul revine pe piaţă cu forţe proaspete şi la capitolul motorizări, transmisii şi interior.

DESIGN

La capitolul estetică, noul Captiva vine cu o partea frontală simplificată plăcut, capota, blocurile optice, prizele de aer angulare şi grila mai mare a radiatorului fiind cele mai importante schimbări în acest sens. În plus, apar şi semnalizatoare LED în oglinzile laterale. În partea posterioară, stopurile sunt şi ele modificate pentru a se potrivi cu blocurile optice faţă.

MOTOARE

Cele mai importante schimbări au loc sub capotă, acolo unde apar patru motoare noi care întregesc oferta Chevrolet în segment. Vorbim de două unităţi pe benzină (2.4 şi 3.0 litri) şi de două versiuni de putere ale unităţii turbodiesel de 2.2 litri. Cel mai puternic motor al gamei devine astfel agregatul V6 de 3.0 litri şi 258 CP care îl transformă pe Captiva într-unul dintre cele mai rapide SUV-uri compacte ale pieţei. Motorul de 2.4 litri dezvoltă 171 CP, iar fanii diesel-ului se pot baza pe versiunile de 163 şi de 184 de cai putere ale unităţii de 2.2 litri. Toate motoarele pot fi comandate în versiuni 2x4 sau 4x4.

Schimbările tehnice imprimate de inginerii Chevrolet pe faceliftul lui Captiva nu se rezumă la adăugarea unor noi motoare, ci şi la rafinarea şasiului, care - conform comunicatului oficial al constructorului - devine mai sportiv prin îmbunătăţirea direcţiei, a ruliului şi a comportamentului în viraje. Apare şi sistemul Hill Start Assist, care ajută şoferul la pornirea din rampă

INTERIOR

Interiorul se bazează pe cinci sau şapte locuri oferite celor interesaţi, acestea fiind dublate în continuare de elemente care împing şi mai mult standardele de confort şi siguranţă ale lui Captiva. Astfel, vorbim de noi materiale şi texturi pe bord şi pe scaune, de un nou design al planşei de bord, dar şi noi nuanţe pentru lumină de ambianţă. Performanţele acustice ale modelului au fost şi ele îmbunătăţite, noul sistem audio al SUV-ul Chevrolet având capacitatea de a reda muzica atât de pe suporturile clasice, cât şi prin porturile Aux-in, USB sau prin Bluetooth.

Noul Chevrolet Captiva va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris, în 30 septembrie, debutul pe piaţă urmând să aibă loc în primăvara anului 2011.

via | Chevrolet

  • valeriu, luni, 13.09.2010 11:20
    captiva

    asa da, acum, chiar arata foarte bine insa nu inteleg din articol daca motoarele de 2.0 diesel vor mai fi disponibile in continuare, oricum avand in vedere ca este cel mai spatios SUV cu 7 locuri "pe bune" la un pret decent de 24.000 cred ca va vinde bine si in continuare

  • mircea, luni, 13.09.2010 11:24
    @valeriu

    Comunicatul oficial Chevrolet nu precizează dacă vechiul 2.0 diesel de 150 CP rămâne în ofertă. E foarte probabil să nu rămână, din moment ce 2.2 vine cu 163 de cai putere. Un 2.0 de 150 CP nu ar mai avea sens decât dacă vorbim de taxe şi impozite. Rămâne de văzut.

  • C-G-C, luni, 13.09.2010 11:32
    mitsu

    Din fata aduce puternic cu Mitsubishi.

  • Stanila, luni, 13.09.2010 11:33

    Mestere tot pun intrebari da nu raspunde nimeni.....inca o intrebare.Trenul de rulare al acestui model a fost priectat de Deawoo?

  • mircea, luni, 13.09.2010 11:57
    @Stanila

    Probabil nu ţi se răspunde pentru că nu respecţi interlocutorii. În plus, nimeni nu e obligat să-ţi răspundă. Automarket nu e birou de informaţii, e sursă de informaţii. Trenul de rulare al acestui model a fost proiectat de GM Europe, nu de Daewoo.

  • marius, luni, 13.09.2010 12:05
    :D

    arata bn masina acum...mult mai bn decat vechea generatie...si motorul de 184 de cai diesel...o sa faca figura frumoasa...pe aceasta masina...

  • LUCCI, luni, 13.09.2010 13:28
    DEUU CAPTIVA(CA SA SE PRONUNTA

    Multumim pt. imaginile cu interiorul

  • dor3l, luni, 13.09.2010 13:40
    Părere

    Fața e chiar reușită - aduce a mașină americană impozantă - ăsta e un mare plus. Din păcate, spatele a rămas cu aceleași stopuri. Nu mai înțeleg constructorii de mașini: dacă vre să faci un face-lift, păi lucrezi la față, la spate și ceva interior. Mă mir cum de nu anunță Dacia face-lift pt. Logan/Sandrero/Duster, punând două LEDuri la stopuri și unul la faruri :D

  • dor3l, luni, 13.09.2010 13:45
    Întrebare

    Ce nu înțeleg eu și poate mă ajută cineva, e de ce să-ți cumperi autoturism „de teren” 2x4? E ca și cum ți-ai cumpăra costum foarte elegant, dar în versiunea de bază vine cu pantaloni scurți. Care mai e treaba cu 4x4?

  • Rio, luni, 13.09.2010 13:54

    Ce figuri face Stanilla, se crede la ghiseu la gara :)) @dor3l E vorba de siguranta. In general o masina "de teren" este mai sigura in cazul unui impact decat un sedan sau alta categorie mica. Plus ca daca nu ai de gand sa o folosesti pe drumuri accidentate, 2x4e la fel de bun ca 4x4, iar costurile de intretinere pe termen lung sunt mai reduse la o masina 2x4. Parerea mea

  • magX, luni, 13.09.2010 15:40
    aoleu capsunarii ataca

    Stanila, ne lasi bre capsunare cu Italia ta? Cat despre subiectul in discutie, simpla intrebare cu trenul de rulare "proiectat de Daewoo" demonstreaza cat de paralel esti cu lumea auto. Poate tu inca mai crezi ca aia inca mai fabrica Cielo sau Matiz si au trantit captiva asta pe sasiu de Espero. Vai steaua voastra!

  • ibm, luni, 13.09.2010 15:49
    pt Stanila

    Stanila, lasa-ne baiatule cu Italia ta....ca nu ai fost Team Manager la Alfa Romeo....(by the way...sa-i raspunda si lui cineva...ca merita; a adus bani in tara..cu tot cu portofele..)

  • Stanila, luni, 13.09.2010 16:07

    lasati-ma sa inchid paranteza.Am lucrat la Mirato in italia unde eram controlor care verificam sa ajunga produsele la destinatie in ordine.Italienii au avut incredere in mine, nu am fost hot.S-a defectat un computer si a dat niste erori cu privire la numarul de produse.Nu am furat si m-au dat afara.Nu ma injurati dar acest mesaj a inchis paranteza cu orice dubiu referitor la slujba mea acolo.Mestere sa imi fie cu iertare daca te-am jignit dar eu stiu ca orice articol voi aveti obligatia sa veniti cu completari! Pace voua!

  • you_hoooo, luni, 13.09.2010 16:53
    aaaaa???!

    cumva, cineva trebuia sa ne povesteasca de viata sa??? ca nu prea ne intereseaza... parca subiectul era chevrolet captiva... si facelift. cumva, cineva de pe aici trebuie sa-si faca si un facelift la creier??!! va rog confirmati... oricum prea multa libertate de exprimare (a se bate campii) strica!!!!

  • florin, joi, 21.10.2010 16:41
    intrebare?

    Vorbind de Captiva, imi spune si mie cineva, daca este o masina buna, cineva care o are sau a experimentat-o, am auzit ca are numai probleme si ca cei ce o au stau numai prin service-uri cu ea, eset adevarat, eu vreau sa mi-o achizitionez sau un Opel Antara, pe care ma sfatuiti sa o iau? Rog un raspuns serios, pt ca e o treaba serioasa.

  • NELU, joi, 02.12.2010 12:33
    MISTO

    EU CRED CA , CAPTIVA E O MASINA BUNA TININD CONT CA E O MARCA AMERICANA , SI MAI BUNA DECIT ANTARA CARE AU PROBLEME LA TURBOCOMPRESOR CA TOATE CDTI.