OFICIAL: Honda Accord facelift debutează la Geneva
Honda a anunţat că va dezvălui la Geneva faceliftul operat pe ambele variante de caroserie ale actualului Accord. Modelul de segment D vine cu noi detalii estetice şi cu un diesel revizuit.
Honda a decis să introducă pe piaţa europeană un facelift minor, operat pe modelul Accord, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Lista modificărilor de ordin estetic şi tehnic se va regăsi pe ambele variante de caroserie ale modelului de clasă medie, disponibil în Europa din anul 2008.
În partea frontală, noul Accord se individualizează prin geamul clar al luminilor de semnalizare, prin grila cromată şi prin proiectoarele bi-Xenon cu funcţie Active Cornering Lights, disponibilă atunci când şoferul acţionează semnalizatorul. Modificări minore şi în partea posterioară, unde japonezii au căutat să ofere un aspect premium prin aplicarea unei linii cromate la nivelul portbagajului.
Lipsesc luminile LED, atât în partea frontală cât şi în cea posterioară, semn că japonezii nu s-au lăsat cuceriţi de noul trend. Faceliftul aduce cu sine şi trei culori noi pentru caroserie, Alabaster Silver, Graphite Lustre şi Celestial Blue Pearl, precum şi un design nou pentru jantele din aliaj.
Interiorul nu a evoluat foarte mult, modificări importante fiind semnalate doar în cazul versiunii Type S, disponibilă odată cu faceliftul pe toate pieţele europene. Derivatul de 180 de cai putere beneficiază de o tapiţerie mixtă cu piele şi textil în culorile negru şi gri, de inserţii metalice la nivelul frânei de mână, al volanului şi al schimbătorului, precum şi de un instrumentar de bord iluminat în culorile albastru şi roşu. Luminile ambientale s-au modificat şi ele în funcţie de versiune.
Sub capota modelului japonez de segment D se va regăsi o versiune îmbunătăţită a motorului diesel de 2.2 litri i-DTEC, capabilă să ofere 150 de cai putere şi 350 de Nm. Unitatea respectă acum noile norme de poluare Euro 5, mulţumită modificărilor aerodinamice şi pneurilor cu rezistenţă redusă la rulare. Emisiile versiunii cu transmisie manuală scad cu 9 g/km, în timp ce alternativa cu transmisie automată se bucură de o valoare mai mică cu 11 g/km decât cea a vechii versiuni.
Inginerii japonezi susţin că au sporit şi gradul de izolare fonică al habitaclului, cu ajutorul unor geamuri posterioare mai groase cu 0.9 mm. De asemenea, echipa tehnică şi-a îndreptat atenţia şi asupra ţinutei de drum, care a fost modificată discret pentru a face faţă mai bine diferitelor tipuri de drumuri din Europa.
Honda Accord facelift va fi disponibil în showroom-urile europene ale constructorului japonez începând cu luna aprilie.
via | Honda
1 x facelift Honda = 3 x generatii VW :))