OFICIAL: Honda Accord facelift debutează la Geneva

Publicat miercuri, 26.01.2011 16:39 de Bogdan Mirică

Honda a anunţat că va dezvălui la Geneva faceliftul operat pe ambele variante de caroserie ale actualului Accord. Modelul de segment D vine cu noi detalii estetice şi cu un diesel revizuit.

Honda a decis să introducă pe piaţa europeană un facelift minor, operat pe modelul Accord, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Lista modificărilor de ordin estetic şi tehnic se va regăsi pe ambele variante de caroserie ale modelului de clasă medie, disponibil în Europa din anul 2008.

În partea frontală, noul Accord se individualizează prin geamul clar al luminilor de semnalizare, prin grila cromată şi prin proiectoarele bi-Xenon cu funcţie Active Cornering Lights, disponibilă atunci când şoferul acţionează semnalizatorul. Modificări minore şi în partea posterioară, unde japonezii au căutat să ofere un aspect premium prin aplicarea unei linii cromate la nivelul portbagajului.

Lipsesc luminile LED, atât în partea frontală cât şi în cea posterioară, semn că japonezii nu s-au lăsat cuceriţi de noul trend. Faceliftul aduce cu sine şi trei culori noi pentru caroserie, Alabaster Silver, Graphite Lustre şi Celestial Blue Pearl, precum şi un design nou pentru jantele din aliaj.

Interiorul nu a evoluat foarte mult, modificări importante fiind semnalate doar în cazul versiunii Type S, disponibilă odată cu faceliftul pe toate pieţele europene. Derivatul de 180 de cai putere beneficiază de o tapiţerie mixtă cu piele şi textil în culorile negru şi gri, de inserţii metalice la nivelul frânei de mână, al volanului şi al schimbătorului, precum şi de un instrumentar de bord iluminat în culorile albastru şi roşu. Luminile ambientale s-au modificat şi ele în funcţie de versiune.

Sub capota modelului japonez de segment D se va regăsi o versiune îmbunătăţită a motorului diesel de 2.2 litri i-DTEC, capabilă să ofere 150 de cai putere şi 350 de Nm. Unitatea respectă acum noile norme de poluare Euro 5, mulţumită modificărilor aerodinamice şi pneurilor cu rezistenţă redusă la rulare. Emisiile versiunii cu transmisie manuală scad cu 9 g/km, în timp ce alternativa cu transmisie automată se bucură de o valoare mai mică cu 11 g/km decât cea a vechii versiuni.

Inginerii japonezi susţin că au sporit şi gradul de izolare fonică al habitaclului, cu ajutorul unor geamuri posterioare mai groase cu 0.9 mm. De asemenea, echipa tehnică şi-a îndreptat atenţia şi asupra ţinutei de drum, care a fost modificată discret pentru a face faţă mai bine diferitelor tipuri de drumuri din Europa.

Honda Accord facelift va fi disponibil în showroom-urile europene ale constructorului japonez începând cu luna aprilie.

via | Honda

  • Ghiri, miercuri, 26.01.2011 18:41
    Un facelift bine venit pentru o masina reusita

    1 x facelift Honda = 3 x generatii VW :))

  • Costi, miercuri, 26.01.2011 18:41
    Great!

    Supet imbunatatire! 10 Nm in plus si ridicarea nivelului de poluare de la Euro4 la Euro5. Ma intreb cat de mult s-au chinuit sa mai stoarca inca 10 Nm din "subcapacitatul" motor de 2,2L. Oricum mult succes lor si vanzari cat mai mari.Toate cele bune!

  • razvanis, miercuri, 26.01.2011 20:26
    Facelift

    Butoanele din stanga volanului sunt jenante , iar plasticul ala de pe consola vopsit e cam kitschios , cat despre motoare platesti taxare la motor 2.2 si ai rezultate sub motorul diesel 2000cmc de la BMW . A fost motorul diesel al anului in 2004 dar au trecut deja 7 ani care nu se vad in progrese .

  • cititor, joi, 27.01.2011 00:10
    @razvanis

    tu te-ai urcat vreodata intr-un accord??? sau faci parte din categoria care isi dau cu parerea privind poze....te asigur ca nimic din interiorul unui accord nu are o calitate slaba sau kicioasa...

  • bongo, joi, 27.01.2011 16:16
    Pentru Costi.

    Sa stii si tu ca daca un motor trece de la Euro 4 la Euro 5 nu creste nivelul de poluare ci scade.

  • Costi, joi, 27.01.2011 17:04
    Pt bongo

    Stiam ca scade,este evident,dar cifric vorbind creste de la 4 la 5.Este de la sine inteles cum functioneaza sistemul de poluare Euro.

  • virgil, joi, 27.01.2011 21:57
    @cititor

    M-am urcat eu in Acord si am facut test drive... am vrut sa-mi placa... dar nu am reusit... dupa 7 ani de Audi (A4 si mai nou Q5) si intre timp Golf, Passat (sotie)... pot spune ca nu se ridica nici macar la nivelul Passatului ... nici la plastice - mai slabe evident calitativ, nici la suspensie...(motor jenant, suspensie nici confortabila dar nici tinuta de drum gen BMW)... Nici vorba sa poata fi comparat cu clasa premium (Audi, BMW, Mercedes). Pot spune ca am avut cateva luni un Civic sedan 1.8 automata si mi-a chiar placut cat era masina de vioaia in oras la viteze mici (desigur consum de Q7 :) adica pe la 10% media si... multe alte inconveniente... deci am cu ce compara (mers si cu Cielo vreo 10 ani si cu BMW 760 Li Individual....)

  • cititor, vineri, 28.01.2011 21:52
    @virgil

    prietene eu sunt realist nu compar mere cu pere....dar nici nu are cum un passat sa arate mai bine sau sa aibe materiale mai slabe...tu faci niste comparatii total aiureacivic cu q 7 sau mai stiu eu ce...compara mult iubitul tau audi cu un lexus sau cu un infiniti ( sa nu zic mercedes) la interior si atunci o sa ramai cu buza umflata.

  • Abcd, sâmbătă, 29.01.2011 12:14
    Lasati-ne cu Japonezele!

    Japonezii sunt un pic mai inaintati decat coreenii dar se pare ca usor usor le-o iau inainte Kia si Hyundai pt ca au preturi aproape corecte, fata de japonezi.Exemplu cum sa platesti pe un Accord sau pe un Avensis 30.000 Euro cand iei un Insignia full sau Passat facelift ca sa nu vorbesc ca la banii astia poti lua un Tiguan sau multe alte masini nemtesti.Cota de piata a celor japoneze spune tot pe piata din Europa.In curand o sa ne luam ramas bun celor de la Honda si Subaru pt ca in urmatorii ani vor iesii de pe piata din Europa din cauza vanzarilor slabe asa cum pleaca Daihatsu.

  • Anonimus, miercuri, 23.02.2011 10:14
    @Abcd

    Pentru informatia ta generala sa nu te mai faci de ras altadata, in Gemania, in ultimul deceniu cel putin, calitatea masinilor japoneze si-a pus greu amprenta asupra fiabilitatii relative marcilor bastinase. Poate cota de piata a masinilor japoneze nu este foarte mare in Europa, insa cota de piata a masinilor europene in toata Asia (care este de cateva ori mai mare decat Europa) este infinit mai mica, ca sa nu mai vorbesc de Statele Unite. Eu vorbesc din ceea ceea ce vad, nu din auzite. Iar Romania nu este Europa: faptul ca masinile japoneze nu sint foarte vandute la noi, nu inseamna ca si in Europa Occidentala lucrurile stau la fel. La fel cum e si cu variantele combi. Ai deschis ochii si-ai vazut masina vecinului, un SH nemtesc poate si ai ramas cu impresia ca numai nemtii fac masini bune. E drept ca fac masini bune, dar japonezii le fac indestructibile. Deschideti ochii si lasati ochelarii de cal acasa!