OFICIAL: BMW lansează noul M5 CS alături de cel mai puternic motor al său din toate timpurile
BMW a lansat oficial noul M5 CS. Sedanul de performanță, disponibil în premieră în versiune CS, este echipat cu cel mai puternic motor construit vreodată de brand-ul din Munchen.
Divizia de performanță BMW își extinde familia de modele ultrasportive CS, odată cu lansarea noului M5 CS. Sedanul de performanță se alătură, așadar, unor modele precum M3 CS, M4 CS și M2 CS.
Din punct de vedere estetic, BMW M5 CS se deosebește ușor de fratele său mai "cuminte", M5 Competition. Conturul grilei frontale, inscripțiile M5 CS, aerisirile M de pe aripile față și capota portbagajului sunt finisate în nuanța Gold Bronze.
Aceeași culoare o întâlnim și în cazul jantelor forjate M, cu diametrul de 20 de inch, preluate de la M5 Competition. Capota cu prize de aer încorporate, buza spoilerului față, capacele oglinzilor exterioare, aripa spate și difuzorul de aer sunt confectionate din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon).
VERSIUNE MAI UȘOARĂ CU 70 DE KILOGRAME
Instalarea acestor componente și reducerea izolației fonice, printre altele, le-a permis inginerilor să scadă masa totală a mașinii cu 70 de kilograme, comparativ cu M5 Competition.
BMW M5 CS vine în standard cu farurile BMW Laserlight. Semnătura luminoasă, în formă de L, este de culoare albă cu excepția cazurilor când sunt activate faza scurtă, faza lungă sau funcția Welcome Light. În această situație, tuburile de lumină trec pe un ton galben, ca o trimitere la modelele GT din cursele de anduranță.
Clienții au la dispoziție trei nuanțe exterioare: Brands Hatch Grey, Frozen Brands Hatch Grey Metallic și Frozen Deep Green Metallic. Acestea din urmă fac parte din catalogul BMW Individual și au finisaj mat.
SPAȚIU PENTRU 4 PASAGERI
Noul sedan de performanță al bavarezilor poate găzdui până la patru pasageri la interior. Aceștia vor regăsi aici scaune sport îmbrăcate în piele Merino de culoare neagră, cu o serie de cusături și accente contrastante în nuanța Mugello Red.
Pe tetiera integrată avem nelipsitul logo M5 iluminat, dar și conturul legendarului circuit Nurburgring Nordschleife.
Nu lipsesc incripțiile care îți aduc aminte că te afli într-un M5 special, volanul M îmbracat în Alcantara cu padele din fibră de carbon, plafonul cu tapițerie tot din Alcantara sau covorașele M din velur. Tot aici trebuie menționat display-ul central de 12.3 inch al sistemului multimedia.
CEL MAI PUTERNIC BMW
Sub capotă, noul BMW M5 CS are un motor V8 twin-turbo de 4.4 litri. Cea mai puternică unitate dezvoltată vreodată de BMW livrează ambelor punți 635 de cai putere la 6.000 rpm și 750 Nm cuplu între 1.800 și 5.950 rpm.
Transmisia automata M Steptronic cu Drivelogic și tracțiunea integrală M xDrive (care la nevoie poate fi trecută în modul 2WD) asigură o accelerație de la 0 la 100 de km/h în fix 3 secunde. Repriza 0-200 km/h durează 10.4 secunde iar viteza de top este limitată la 305 km/h.
Sunetul motorului V8 este accentuat de sistemul de evacuare M, cu patru terminații. Tonul se modifică în funcție de modul de rulare selectat sau atunci când cel de la volan apasă butonul M Sound Control.
PREȚUL PE PIAȚA DIN ROMÂNIA
Din pachetul standard al noului M5 CS mai fac parte diferențialul spate M, șasiul M, suspensia sport care coboară garda la sol cu 7 milimetri și frânele M din carbon ceramic. Acestea din urmă au etrierele vopsite în roșu, cu șase pistoane pe față, însă clienții pot alege și un finisaj auriu.
Lansarea noului BMW M5 CS pe piața autohtonă este programată pentru primăvara lui 2021. În România, sedanul de performanță al bavarezilor pornește de la 178.560 de euro cu TVA.
via BMW
Extrem, aratos, capabil.... Un singur lucru ma deranjeaza mai tare.....viteza maxima limitata electronic...trebuia si aceasta sa fie dusa la extrem...320-330 cat mai mult cu atat mai 'bine'