OFICIAL: Bentley Continental GT facelift, primele informaţii şi imagini

Publicat marţi, 07.09.2010 16:34 de Bogdan Mirică

Un set de imagini neoficiale dezvăluie look-ul noului Bentley Continental GT, aşteptat să primească un facelift cu ocazia Salonului Auto de la Paris.

Cu numai trei săptămâni înainte de deschiderea oficială a Salonului Auto de la Paris, surpriza Bentley este spulberată de o serie de fotografii neoficiale, care trădează faceliftul operat pe Continental GT. Designul exterior este dominat de o serie de retuşuri timide în partea frontală şi de introducerea blocurilor optice cu LED-uri.

Modelul de lux păstrează dimensiunile generale (480 cm lungime, 192 cm lăţime) însă adoptă un ecartament mai mare cu 41 de mm în faţă şi 48 de mm în spate. Britanicul promite astfel un spaţiu interior mult mai mare pentru pasagerii de pe locurile posterioare. Mai exact, aceştia vor dispune de circa 5 centimetri în plus în zona genunchilor, graţie instalării unor scaune noi, îmbunătăţite, cu design Cobra.

Tot la interior, clienţii vor primi un sistem de navigaţie cu ecran tactil de 8 inch şi memorie de 30Gb, ce serveşte ca interfaţă şi pentru sistemul audio Naim, cu 11 difuzoare şi tehnologie Dirac Dimensions, pentru procesarea sunetului digital.

Noul Continental GT va dispune de acelaşi motor W12 de 6.0 litri, cu două turbine, capabil să livreze un total de 575 de cai putere şi 700 de Nm, cu 15 cai şi 5 Nm în plus faţă de vechea versiune. Ansamblul este conectat la o transmisie Quickshift, care permite o retrogradare dublă. Resursele suplimentare, ajutate de o reducere a masei totale cu 65 de kilograme, îi permit sportivei din Crewe să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.4 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid decât varianta precedentă. Viteza maximă se opreşte la valoarea de 318 km/h. Supercarul va fi pus în mişcare fie de benzină, fie de combustibilul alternativ E85.

Pe viitor, sub capota modelului britanic, clienţii de lux vor face cunoştinţă cu un nou propulsor, capabil să reducă valorile emisiilor şi consumului cu 40%, mai exact un V8 de 4.0 litri, ce urmează a fi prezentat oficial abia anul viitor, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, din luna martie.

via | autoblog

  • eur, marţi, 07.09.2010 17:12

    al catelea facelift mai este si asta?

  • Ion, marţi, 07.09.2010 17:37

    NIIICEEEEEEEEEEEEEE !!!

  • tzenu_bmw, marţi, 07.09.2010 18:14
    superba masina.......

    sa vedem cate vor mai fi vopsite in rozzzz

  • C-G-C, marţi, 07.09.2010 18:33
    Continental GT by Bentley

    Cu sau fara facelift ramane o spuermasina. Din punctul meu de vedere este probabil cel mai reusit coupe de lux aflat in productie in acest moment. Mi-as dori oricand unul... chiar si vopsit in roz (ca tot se intreba cineva mai sus).

  • Bentley, marţi, 07.09.2010 18:52
    Puiuuuuu

    Iuiii ce bine a iesit... Bentley forever!!!! B E N T L E Y F O R E V E R !!!!

  • tzenu_bmw, marţi, 07.09.2010 18:54
    @C-G-C

    cel mai reusit coupe de lux aflat in productie este Mercedes CL(care a primit si el de 2-3 luni un face-fift) mai ales CL 600V12 O MASINA EXTRAORDINARA....

  • isa, marţi, 07.09.2010 19:04
    italia

    Cel mai frumos coupe maserati granturismo s. Fara suparare

  • krajla, marţi, 07.09.2010 19:57
    Gusturile nu se discuta

    Personal mie Aston Martin DBS ramane favoritul cu tot respectul pentru celelalte. Fiecare dintre modelele de mai sunt speciale. De fapt n-as plage, daca oricare dintre astea ar sta in garajul meu

  • alex, marţi, 07.09.2010 21:27

    Nu este nici un facelift. Este aceeasi. La astia facelift inseamna ..... sa schimbe 2 chestii.

  • .marius., marţi, 07.09.2010 22:51

    @alex Bravo! Ai dovedit ca nu ai citit articolul. :)

  • x, miercuri, 08.09.2010 00:27
    @.marius

    a dovedit si ca e un mare prost sau nici macar nu are buletin. o fii vreun pusti dinala cu veyron pe perete

  • Mario, miercuri, 08.09.2010 16:22

    Ah! Pai ce fac astia de la VAG Group? Trebuia sa puna si pe Bentley fata lui Golf VI ca doar asa e mai nou. GLUMESC! Nu stiu daca imi place mai mult varianta cu facelift sau cea veche, oricum e un automobil reusit.

  • dany, miercuri, 08.09.2010 20:30
    sportiv?

    ...problema e cat de bine sta pe viraje...se stie ca "vechiul model" nu excela...era mai bun decat Mercedes CL dar mai slab ca masinile sport...

  • dagwod, duminică, 03.10.2010 15:27
    eh

    ....frumoasa masina....jos palaria