OFICIAL: Acesta este noul VW Passat!
Volkswagen a prezentat astăzi primele imagini oficiale ale unuia dintre cele mai aşteptate modele care vor fi prezentate la Paris. Este vorba de noua generaţie Passat.
27 de ani de carieră şi peste 15 milioane de maşini vândute. Acestea sunt cifrele din CV-ul unuia dintre cele mai iubite modele germane din ultimii 20 de ani în România, în Europa şi în lume. Este vorba de Volkswagen Passat, care astăzi - în cadrul Salonului Auto de la Paris - ajunge la cea de-a şaptea generaţie.
DESIGN
Noul VW Passat îşi schimbă radical înfăţişarea în raport cu generaţia precedentă, însă şocul nu este deloc mare pentru nimeni. Motivul: noile linii ale lui VW Passat au fost deja admirate pe întreaga gamă Volkswagen, începând cu noua generaţie Scirocco, trecând prin Golf, Polo şi ajungând la ultimul Phaetonb, de la care noul Passat preia foarte multe dintre detaliile estetice.
MOTORIZĂRI
Aşa cum ne-am obişnuit în ultimii ani la Volkswagen, viitorii clienţi vor putea alege între trei versiuni de echipare: Trendline, Comfortline şi Highline. Sub capotă, aceştia vor avea la dispoziţie o gamă foarte largă de motoare, nu mai puţin de 10 unităţi fiind la dispoziţia fanilor mărcii şi ai modelului teuton. Acestea merg de la 105 la 300 de cai putere, motorul de bază - 1.6 TDI 105 CP şi 250 Nm - venind cu un consum excelent: 4.2 litri/100 km. Cu excepţia acestei unităţi TDI de 1.6 litri, toate celelalte motoare pe benzină şi diesel pot fi cuplate cu o transmisie DSG. Aceasta este standard pe versiunea V6 de 300 CP.
BENZINĂ - 1.4 TSI (122 CP), 1.8 TSI (160 CP), 2.0 TSI (211 CP), V6 (300 CP)
DIESEL - 1.6 TDI (105 CP), 2.0 TDI (140 CP), 2.0 BlueTDI (140 CP), 2.0 TDI (170 CP)
ECOFUEL - GPL
MULTIFUEL - Etanol, 1.4 TSI 160 CP MultiFuel Twincharger (doar pentru Suedia şi Norvegia)
TEHNOLOGIE
Volkswagen anunţă implementarea unor tehnologii de ultimă oră pe noul său model, la capitolul siguranţă ieşind în evidenţă sistemul City Automatic Emergency Braking şi un pachetul de senzori care veghează asupra nivelului oboselii celui de la volan. Astfel, noul Passat promite să oprească singur în oraş dacă radarele şi senzorii externi "simt" iminenţa unui accident uşor, sistemul funcţionând până la 30 km/h. Pe de altă parte, noul Passat beneficiază de un sistem de lumini care analizează traficul din sens opus şi cuplează automat faza lungă/faza scurtă pe timpul nopţii. Tot la capitolul tehnologie se numără sistemul de parcare automată paralelă sau perpendiculară, sistemul de deschidere fără cheie Easy Open sau pachetul de camere care "citesc" limitatele de viteză şi le transmit şoferului pe bord.
NOUL VW PASSAT - Prezentare video
-
Ionut, miercuri, 29.09.2010 22:23
nu arata rau dar se putea si mai bine oricum mai bine o mazda 6
-
you_hoooo, miercuri, 29.09.2010 22:26wow
sincer nu prea vad noutatea!!!? parca l-au mai imbatranit putin; bleah... banala ca de obicei (daca stau sa ma gandesc ce am vazut interesant in ultimul timp la vw in afara de scirocco). oricum succes, lupta in clasa medie e din ce in ce mai dura si concurenta n-a dormit. masina asta mai trebuie sa reziste pe piata inca minim 3 ani??? greu...
-
je, miercuri, 29.09.2010 22:31wwww
tipic german 100%... un patrat si patru suruburi.
-
Lamborghini, miercuri, 29.09.2010 22:32
are cate putin de la fiecare, spate de phaeton, bot de touareg, interiorul este putin modificat... oricum passat 2003 o sa fie cel mai frumos passat din istorie :)
-
Flo, miercuri, 29.09.2010 22:38Poate facelift
Pare mai mult un facelift. La exterior daca te uiti mai bine sunt aceleasi linii pe lateral ca la generatia veche, fata si spatele au fost redesenate. Iar la interior este la fel ca la passat cc.
-
ley, miercuri, 29.09.2010 22:45
da, au mutat linia cromatica depe mijlocul portierelor la baza acestora, au pus faruri de golf dar mai bloncoase si stopuri de touareg, la interior noutatea sunt manerele de pe usi care sunt de la passat cc, bordu e la fel pacat, din poze nu m-a impresionat insa cu siguranta in realitate va arata bine
-
San, miercuri, 29.09.2010 22:47
eu sunt un mare admirator de masini bine construite printre care se afla si ultimile generatii de passat...dar acesta sincer nu ma impresioneaza prin aspectul fetei...pur si simplu nu am ramas destul de bine impresionat la prima vedere....poate in realitate as avea o alta reactie
-
Crysty, miercuri, 29.09.2010 23:01Passat
Hai sa recunoastem cu totii ca e frumos si ni se pare ciudat insa in realitate va fi o masina frumoasa si noua cu un design pe care-l vom adopta peste cativa ani! Nu putem decat sa ne dam cu parerea ca e nu stiu cum dar vom intoarce capul pe strada daca vedem unul!
-
Ionut, miercuri, 29.09.2010 23:10
principalul atu pentru passat ramane gama extinsa de motoare in rest nu impresionaza cu nimic
-
ZZZ, miercuri, 29.09.2010 23:12naspa
Urat, naspa, plictisitor, cum vreti voi. Mare dezamagire acest Passat care pana acum a fost referinta in segment. Se pare ca Passat va fi veriga slaba in formatia VW care domina vanzarile aproape peste tot. Sunt destule schimbari, dar liniile sunt aceleasi. E mai mult un facelift, unul nereusit. Ca posesor de Passat B6 sunt multumit ca nu o sa ma uit deloc cu invidie la acest "nou" model. Farurile alea sunt groaznice. Poate in realitate arata altfel, dar din poze mai bine il lasau asa cum era. Sper totusi ca VW sa aiba inspiratia de a pastra Passat CC asa cum e pentru ca e o masina SUPERBA si ofera aceiasi tehnologie ca si struto-camila asta.
-
Victor, miercuri, 29.09.2010 23:24Acesta este VW PASSAT FACELIFT !!! Noul VW PASSAT va debuta in martie 2013 la Geneva !
Acesta este un facelift pronuntat si nu un nou model . VW a aplicat aceasta reteta si la fosta generatie de Passat ( B5 ) ce a primit un facelift important la mijlocul carierei . Noul model complet nou de VW Passat va aparea in martie 2013 la Geneva . Tinand cont de imbunatatirele aduse de VW cu acest facelift, GARANTAT se va vinde FOARTE BINE pana la aparitia noului model .
-
G., miercuri, 29.09.2010 23:30Seamana cu Stolojan la fata
Masina pentru contabili. Nu are nici un pic de suflet masina asta, e la fel ca Toyota Avensis. Nu contest ca or fi masini bune dar par proiectate de nevoie nu din dorinta arzatoare a cuiva. Cred ca au avut excedent de stopuri de Phaeton :).
-
nickname, miercuri, 29.09.2010 23:58
masina taranului roman. si nu stergeti comentariul ca si taranii sunt o categorie normala din societate.
-
ooohh, joi, 30.09.2010 00:08
spatele e de Phaeton care-i urat rau de tot !
-
floster, joi, 30.09.2010 01:05slabut
Slabut acest nou Passat. Fratele meu detine un Passat din 2008 dar imi place de 10 ori mai mult. Noua generatie este total neinspirata, mult in spatele concurentei. Fata acestuia nu imi inspira nimic special, e trist, fara personalitate, ba mai mult, pare o masina destinata pensionarilor west europeni si popoparelor ex-sovietice. Mult sub Mondeo facelift, Peugeot 508, Insignia, sa nu mai zic de Acccord sau Mazda 6. Se pare ca designerii VW au luat-o pe urmele francezilor de la Renault, care, de asemenea sunt slabi rau (exceptand Megane 3)
-
Stanila, joi, 30.09.2010 01:06
masina visurilor mele
-
@ Automarket, joi, 30.09.2010 03:21VW Group nu renunta la ideea de a cumpara Alfa Romeo !
Ferdinand Piech, presedintele VW Group, a declarat cu o zi inainte de deschiderea Salonului de la Paris ca VW Group doreste in continuare sa cumpere Alfa Romeo . FIAT are nevoie urgenta de bani pentru asi mari pachetul de actiuni in cadrul Chrysler ( primul pachet de 20 % l-a primit gratis, pentru restul actiunilor pana la 51 % trebuind sa plateasca ), singurele variante fiind fiind vanzarea a 34 % din actiunile Ferrari sau vanzarea marcii Alfa Romeo . Alfa Romeo Interest And VW isn’t done with expansion yet. The German company is still interested in buying the Alfa-Romeo brand from Fiat SpA, supervisory board Chairman Ferdinand Piech told reporters late yesterday on the eve of the Paris Motor Show.
-
Costi9b, joi, 30.09.2010 03:33
nu vad ceva nou la interior...
-
edi80, joi, 30.09.2010 08:01mda
ca de obicei..nimic interesant..nimic incitant..o masina care nu exprima nimic..cand te uiti la ea parca nu are viata...si pretul e totusi premium...
-
HA HA HA, joi, 30.09.2010 08:07
Un lucru este sigur, o sa se vanda. DAr este tipic VW, de ce sa iti cumperi A4 sau chiarA6 cand ai Passat CC, de ce sa-ti cumperi Q7 cand ai Touareg care arata foarte bine si unde mai pui ca este mai bun ca Q7 in teren accidentat, de ce A3 cand ai Sciroco foarte frumos , de ce A8 cand VW Phaeton este mai frumoschiar daca la interior nu se ridica la un A8, desi mie unu imi plac masinile mai simple la interior. VW PASSAT asta are fata de golf si in plus nu stiu daca ati vazut, VW Jeta , este mai frumos ca asta. Un link cu Jetta : http://www.drive-test.ro/stiri/1564/noul-vw-jetta-2010-poze-si-informatii-oficiale.html
-
valeriu, joi, 30.09.2010 08:10Puff
Da, arata "sters" insa e cea mai vanduta din segmentul sau, acum cu noua generatie sunt sigur ca declinul va continua si OPEL INSIGNIA va deveni nr 1
-
C-G-C, joi, 30.09.2010 08:54Passat
Este un nou model, nu un facelift. In pliantele de prezentare apare ca a 7-a generatie. Destul de ciudat, exact ca in cazul lui Golf 6 senzatia este cea a unui facelift pronuntat. Practic este nou model care are la baza vechiul model. Cei de la Autobild spun "A facelift is something else. A completely new vehicle also", deci politica VW se incadreaza undeva la mijloc: mai mult decat un simplu facelift, mai putin decat o masina realizata de la 0. Tot cei de la Autobild.de spun ca noul Passat este mai ieftin cu aprox. 700E si toate motorizarile au consumul de carburant mai scazut cu 19%. Reducerea de pret zic eu ca este binevenita in conditiile in care generatia 7 nu impresioneaza la fel cum ar fi facut-o un model cu adevarat nou. P.S.: Personal nu imi place, la fel cum nu imi place nici Golf 6!
-
C-G-C, joi, 30.09.2010 08:57@HA HA HA
Pai daca nu esti redus iti poti da seama de diferentele dintre un A4-Passat, Q7-Tuareg sau mai ales A8-Phaeton si nu iti vei lua niciodata VW in locul unui Audi daca "vrei mai mult" sau "mai bun". Daca nu ai nici capacitate de exercitiu sau nici bani sa iti permiti un Audi, ai gandirea ta. Simplu!
-
@C-G-C, joi, 30.09.2010 09:05
Hai ma mai lasa-ma cu AUDI = VW in haine de sarbatoare.
-
unckle, joi, 30.09.2010 09:09
asta cu reducerea consumului cu 19% este mai mult decat dubioasa ... ca-s fix aceleasi motoare ;)
-
razvanis, joi, 30.09.2010 09:17facelift
nimic mai mult
-
vlad, joi, 30.09.2010 09:38aaaa....nu
Sincer ma asteptam la mai mult de la VW. Traiasca Skoda Superb!
-
Bogdanxb3, joi, 30.09.2010 09:49Passat
Fata e nu e asa stralucita iar spatele e noul touareg+superb.Pacat si-au batut joc de masina..
-
mecanicosul, joi, 30.09.2010 09:49Poveste deja spusa
La nivel de design masina nu surprinde cu nimic , pe volumul vechii generatii de Passat s-au grefat elemente de design ale ultimilor aparitii ale concernului VAG , nu exista o linie in tot designul exterior care sa surprinda , sa spui " nu am mai vazut , imi place ! " Un exemplu opus mi se pare Conceptul Mazda Shinari , ce prefigureaza noua Mazda 6 ( si generatia actuala Mazda 6 arata mai bine de cat viitorul Passat ) , este de la sine inteles ca si daca o sa pastreze 50% din liniile acestui concept , Mazda 6 tot o sa aibe un design foarte reusit . P.S. Fac precizarea ca eu critic designul anost si previzibil , nu contest calitatea de fabricatie , mecanica ,
-
baronu_albastru, joi, 30.09.2010 10:11Parca mai frumos era anteriorul, nu?
Seamana mai mult cu B5 dar e mai anost decat B6. Pe de-a-ntregul arata bine da5 mai frumos este B6.
-
ztele, joi, 30.09.2010 11:02@valeriu
Nu este cea mai vanduta din segmentul asta, ci Mondeo e.
-
ciurik, joi, 30.09.2010 11:06extaz!
da! de cand asteptam sa faca astia o masina atat de urata incat nici motoarele lor sa nu compenseze...au reusit! multumesc vw design!
-
Fost fan Passat, joi, 30.09.2010 11:13Face lift , Face lifturi....
E doar un facelift, usile sunt identice, partea superioara a bordului , parbrizul, luneta, etc - designul dupa mine o nereusit. Am avut anterioarele 2 generatii cea din 2000- o supermasina, si una din 2006 - o mare dezamagire, dar cel putin cea din 2006 avea un design reusit. Din pacate problemele avute cu generatia 2006 m-au indepartat total de marca VW dupa 9 ani. Pacat.
-
lexion, joi, 30.09.2010 12:06nimic interesant
Cum naiba au ajuns la liniile astea? Doar modelul precedent avea linii curbe, faruri si stopuri cat de cat interesante....asta este un regres. Este Phateonul de acum 7 ani. Dezamagire...din nou.
-
Radu, joi, 30.09.2010 12:24Superb
Si cand spun superb, ma refer la fantanile din Place de la Concorde
-
aziulkas, joi, 30.09.2010 12:32Passat-ul ramane la nicel inalt...
arata bine de tot.... cine nu si-ar dori unul... dupa parerea mea... asa zisii "critici" sunt invidiosi ca nu si-l pot permite....si atunci , nu ne mai ramane decat sa comentam de pe margine...:)
-
tuvene, joi, 30.09.2010 12:36doar facelift
la interior schimbarile sunt minore, volanul, aparitia acelui ceas si butoanele de la clima( mi se pare ca nu are display pentru afisarea informatiilor) la exterior mi se pare ca arata f urat, exteriorul este batranesc si f anost , mi se pare ca aduce mai mult a jetta decat a passat. mai mult imi place actualul model, singurele noutati fiind pe partea de motorizare, care oricum merita cumparate doar dupa prima revizie. majora adica 2 ani,; timp in care pot remedia eventualele probleme.
-
Anonim, joi, 30.09.2010 12:49urat
Daca asta este noul Passat si nu este doar un facelift atunci e grav. Fix skoda superb din fata pana in spate ,adica obosit la exterori si interorul cam acelasi de la passatul anterior. Slabut de tot, pai Insignia,Mondeo ,etc atat asteptau ,un pas gresit ca asta.
-
@ ztele, joi, 30.09.2010 12:52Ferdinand Piech : Thirteen is my lucky number !
PARIS (Reuters) -- Volkswagen AG Chairman Ferdinand Piech has set his sights on Fiat S.p.A.'s Alfa Romeo as the next brand in his vast automotive empire. Piech, who often prefers to speak almost in riddles, chose a frontal attack during Wednesday's Volkswagen media premier prior to the opening of the biennial Paris auto show today. "We are patient and have time ... you won't hear anything in the next two years," he answered directly, when asked on the sidelines about repeated market speculation that VW is interested in Alfa. A motor racing fanatic with an appetite for pedigree brands, Piech left no doubt that he is waiting for Fiat to fail in its efforts to fix the struggling near-premium brand, best known for the MiTo subcompact and Brera sports coupe. Last year, only 102,000 Alfas were sold -- a decline of 1 percent from the previous year and far from Fiat's more ambitious 300,000-unit target. Nevertheless, Fiat officially denies any interest in selling the brand. "Alfa is the one brand with the biggest potential for improvement," Piech said, in a more characteristic oblique attack against Fiat CEO Sergio Marchionne, a highly respected manager widely considered to have rescued Fiat from failure. Piech even made fun of himself a bit, correcting comments he made last September that a "dozen was easier to remember than (the current) 10" when it came to the number of brands controlled by Volkswagen. "Thirteen is my lucky number," Piech joked with a broad smile spreading across his face. Read more: http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100930/ANE/309299941/1193#ixzz110NKvDXg
-
@ C-G-C, joi, 30.09.2010 12:59VW Passat B 7 va aparea in 2013 ! Acesta este Passat 6.5 .
Prezinta o brosura VW sau un link OFICIAL VW in care sa se specifice CLAR ca aceasta masina este B7 ! AMS Germania, Auto Bild Germania si Auto Zeitung au anuntat data lansarii lui B7 in martie 2013 la Geneva . La fel s-a intamplat si cu fosta generatie de Passat, B5 ( 1996-2004 ) care in 2000 a suferit un facelift pronuntat ( B 5.5 ) .
-
DasAuto, joi, 30.09.2010 13:23O prezenta demna de luat in seama
Ontopic: masina arata foarte bine si reprezinta un facelift major, ceea ce este de admirat avand in vedere faptul ca peste 2 ani va veni noul Passat Cu siguranta va fi o masina la fel de bine construita si fiabila, in stilul VW. Chiar daca au existat unele probleme cu modele din ultimii ani, grupul VW nu a stat degeaba niciodata si si-a indreptat greselile. Offtopic: pentru Nickname care a spus ca Passat ar fi "masina taranului roman" as avea intrebarea: Tzaranul parvenit din tine ce masina conduce? (Ii poti face reclama acum si aici)
-
marius, joi, 30.09.2010 13:24passat pentru cine isi... permite
nu va suparati, dar posturile astea sunt ceva de genul strugurii sunt prea acri. cine are bani isi va lua, cine nu, nu. asa a fost intotdeauna si asa va fi.
-
mircea, joi, 30.09.2010 13:25Passat B7
@@C-G-C Încetează cu agitaţia, calmează-te, nu eşti mai inteligent decât ceilalţi de aici. Ai în faţă a şaptea generaţie a lui Passat. Confirmată de comunicatul oficial de presă al germanilor. "Siebte Passat-Generation mit neuem Design und extrem sparsamen Motoren" Autobild şi Auto Zeitung au greşit. Calmează-te.
-
BaditzaEx, joi, 30.09.2010 13:38arata binishor...
oricum cel mai reusit passat este cel din ''03 sau ''04, asta e OK dar la pretul lui mai degraba Honda Accord, Mazda 6 sau Opel Insignia sau Alfa Romeo sau.... N variante ( my opinion ) sunt N variante mai aspectuoase si cu motorizari mult imbunatatite
-
Thor, joi, 30.09.2010 14:05Fada ca o dubita
E model nou, dar 90% dintre privitori spun ca e facelift. Asta e vw, mai rece ca o dimineata siberiana.
-
3xc3ss, joi, 30.09.2010 14:12
de cand cu concernul VAG totul pare sa fie la fel....e o copie la skoda superb...nu se mai intelege cine pe cine copie...
-
@ Mircea Mester, joi, 30.09.2010 14:19VW Passat
In 2012, cel mai probabil la Paris va debuta Golf 7 . Corect ? La fel ca actuala generatie de Passat si viitoarea generatie va fi dezvoltata pe baza lui Golf . Daca in 2012 debuteaza Golf 7 cand va debuta noul Passat ? Daca au folosit in brosuri titulatura de B7, aceasta decizie este din ratiuni de marketing pentru ca aceasta generatie lansata in acest an la Paris nu va fi pe piata mai mult de 2 ani si jumatate .
-
V8 TURBO, joi, 30.09.2010 14:26PASSAT
ARATA FOARTE BINE, AU FACUT INCA UN PAS IN FATA. Spor la vanzari.
-
mircea, joi, 30.09.2010 14:27@@Mircea Mester
1. Dacă nu îţi pui numele în comentariu, acesta va fi şters. 2. Nu, Golf 7 nu va debuta la Paris în 2012, e o altă tâmpenie pe care aţi citit-o prin revistele care au idei proaste. Golf 6 va avea un facelift undeva peste un an - doi, urmând ca Golf 7 să fie lansat după 2015-2016. 3. Aceasta este a şaptea generaţie a lui Passat. Nu trebuie să fii tu de acord pentru ca acest lucru să fie adevărat :) Şi nu e folosit în broşuri, ci - repet - în COMUNICATUL OFICIAL. Faci tu diferenţa.
-
themusso, joi, 30.09.2010 14:43
mai frumos cc-ul
-
Claudiu, joi, 30.09.2010 14:48@ Mircea Mester
Daca Golf 5 a stat pe piata 5 ani, Golf 6 nu va sta 8 ani ! Toate publicatiile europene de prestigiu ( din Germania si Marea Britanie ) dau ca sigur debutul lui Golf 7 la sfarsitul lui 2012 si comercializarea la cateva luni dupa . Extras din AMS : 2013 bringt VW den neuen Golf und Phaeton 2013 wird dann das Jahr des neuen Golf. Der Namensgeber des gesamten Kompaktsegments kommt in seiner siebten Generation in den Handel - und präsentiert sich hochwertiger und geräumiger als das aktuelle Modell. Während der Drei- und Fünftürer zur Jahresmitte zur Verfügung stehen werden, folgt der Golf Variant erst zum Jahresende. Mit der Hochdach-Variante namens Golf Plus ist dagegen erst deutlich später zu rechnen . http://www.auto-motor-und-sport.de/news/vw-zukunft-mehr-als-zwei-dutzend-neuheiten-bis-ende-2014-1250467.html
-
demonel, joi, 30.09.2010 15:10vw
offtopic: avand in vedere ca publicul din romania si-a nuantat parerea cu privire la passat sunt ingrijorat... sa fie inceputul declinului vw? incep oamenii sa isi dea seama ca masinile nemtesti nu mai sunt ce erau? ontopic: din punctul meu de vedere masina e cam banala, chiar cred ca puteau sa o faca mai frumoasa, dar, trecand peste asta, nu m-ar deranja sa o am in garaj.
-
ignis, joi, 30.09.2010 16:31design
Comentez numai designul, pentru că ăsta se vede. Designul este foarte masculin, maşina dă senzaţia de masivitate, de robusteţe. În schimb ceva nu se leagă. Elementele de design din faţă: grila cu linii orizontale pronunţate şi farurile complicate (cu led-uri, elemente tridimensionale masive, corpuri interioare cilindrice) obosesc ochiul. Cred că de asta mulţi o consideră o maşină pentru persoane în vârstă. Designul îţi dă o senzaţie de oboseală. Linia generală este una banală, după atâtea generaţii similare ca dimensiuni şi formă se simte asta. Sincer e mai apropiată ca design de Skoda Octavia decât de modelele vechi Passat. Asta e senzaţia când o priveşti. Poate dacă aş fi văzut maşina cu sigla Skoda, nu aş fi avut reacţia asta. Mă aşteptam la o maşină care degajă robusteţe cu unele elemente de design la modă şi impactul vizual nu era aşa negativ. Poate am rămas eu impresionat de designul reuşit al Passatului CC şi mă aşteptam la altceva. Acum după ce am scris postul, m-am mai uitat o dată la poze. Tot senzaţia aia mi-o dă. Parcă mă uit la un om matur, bine făcut, cu o faţă masculină, preocupată, serioasă şi oarecum tristă. Nu prea te îmbie să intri în vorbă cu el, te gândeşti, omul are treabă sau probleme. Cam aşa e senzaţia când mă uit la această maşină.
-
Leni, joi, 30.09.2010 16:56
arata exact ca facelift-ul lui Phaeton, cel facut pt China. da-ti un search pe net si o sa vedeti ca asa e...mi se pare mult sub concurenta de la Honda, Mazda, Opel & Co....pur si simplu e banala...
-
magnum, joi, 30.09.2010 19:58slabut noul passat...
Mondeo e cel mai reusit din aceasta clasa!!!
-
JOJO, joi, 30.09.2010 20:52HMM
parca nu este frumos dar trebuie sa il vedem in realitate. intradevar este un face lift. cu acelasi interior. in schimb motorasul acela de 1.6 tdi .. bun pentru noi. am impresia ca are spatele de Superb si triple de audi.. oricum se va vinde.. vw face bani din masini. banuiesc ca nu vinde la orbi, oamenilor le place vw.( asta spun vanzarile nu eu) THE TRUE
-
Blaa...., joi, 30.09.2010 21:01in sfarsit
astept de ceva timp sa apara.....arata ok dar sper ca ledurilea alea gay sa nu fie standard
-
andy, joi, 30.09.2010 22:19noul passat
e super imi place foarte mult.
-
andt, joi, 30.09.2010 22:24
Fata e prea "americănească". Spatele e un plus; aduce aminte de phaeton, dar varianta wagon imi seamana foarte mult cu insignia la spate.. Parca merita ceva mai mult acest model.
-
Thor, vineri, 01.10.2010 00:00Vanzarile
Mai cei care aveti obsesie cu vanzarile. Nu-l intereseaza pe consumatorul final cate masini vinde VW, asa cum nu intereseaza pe nimeni care Cola se vinde mai bine - Pepsi sau Coca; care vinde mai mult intre KFC, McD, BK...etc Apropos si Dacia e No.1 la vanzari in Romania. nu inseamna ca e the best.
-
dan, vineri, 01.10.2010 01:16
vw nu va cumpara nimic!!! Alfa Romeo valoreaza mai mult decat tot ce detine vw in momentul de fata la un loc! vw este pentru Alfa Romeo o ganganie luata pe parbriz cu 200km/h. punct!
-
emm, vineri, 01.10.2010 09:28
de ce am impresia ca vad o SKODA SUPERB,ultimul model
-
stefanel, vineri, 01.10.2010 10:24
Cu toate ca imi trezeste emotia unei chifle cu susan dupa o masa copiasa la un restaurant cu staif, sunt sigur ca se va vinde excelent. Si, intr-adevar, se pare ca au copiat ideea tranzitiei Golf 5-Golf 6, adica un facelift pronuntat, de fapt un design schimbat radical pe aceeasi platforma. Practic, cu exceptia exteriorului si a unor mici modificari la interior, nimic nu e nou, nici macar motorizarile. Oricum, prea putini consumatori de Passat vor remarca diferenta, VW a luat decizia buna in raport cu afinitatile auto ale clientelei sale.
-
matei, vineri, 01.10.2010 11:18nu numai design-ul conteaza
Conduc numai Passat din 1998 si am avut norocul sa trec prin toate modelele (numai motorizari diesel) si sa le am de la 0 Km. Ce nu mi-a placut la utima generatie a fost faptul ca pe varianta diesel nu puteam obtine si 4x4 si cutie automata un "moft" pe care il privesc ca o necesitate in ziua de azi. Oare acum se vor putea obtine ambele echipari pe o motorizare de 2.0 - 2,5 l diesel ca nu rezulta clar din datele prezentate?
-
relu, vineri, 01.10.2010 12:02vw
oricum sper sa arate altfel in trafic pe sosea,nu la-s refuza sa-l am parcat in fata garajului si este peste 2004 - 2005 ???! (131 cp)al meu. Raman sa cred ca neamtul ramane .............!
-
dani, vineri, 01.10.2010 13:21replici
Toata masina (la exterior) este imprumutata... -la partea frontala putin de la Honda Legend si VW Touareg -lateral tipic francez -La spate s-au gandit ca i-ar sta bine cu un spate de Audi A4. FRATILOR-HAI SA UNIM BMW-AUDI-MERCEDES-VW SI FACEM O SINGURA MASINA=)) LAME FRATE,LAME
-
Lorem Lipsum, vineri, 01.10.2010 13:48mega plictiseala
Ceva ingrozitor. Nu inteleg de ce au facut masina la meseriasii aia de la Praga. Si asa era un cosciug. Acum i-au scos si manerele de argint. Si crucea de crom. Si ornamentele de lemn sculptat. Ok. Cu cat este mai stearsa cu atat se vinde mai bine. Eu zic ca este un nou succes de piata VW. Fara gluma.
-
Geo124, vineri, 01.10.2010 16:06Passat 2003 Facelift
Stopurile Noului Jetta sunt o copie grosolana de la A4. Passatul asta, nu imi pare a copia pe nimeni decat propria marca: in spate e vechiul Phaeton, in fata e si mai vechiul Passat sau Bora, dupa faruri. Eventual putem spune ca a copiat grila de la noul Logan, ca sa fie si ceva inovativ. Hahaha. Nereusita masina... nu se pune problema cum ca strugurii ar fi acrii, ci pur si simplu as achizitiona un alt model auto daca as avea banii necesari decat faceliftul Passatului din 2003
-
ANDI, vineri, 01.10.2010 18:34Passat
Arata foarte bine masina, acum asteptam sa o vedem in teste.
-
walter, sâmbătă, 02.10.2010 10:05urat fff urat
mai urat nu se poate este ku mult mai naspa dekat passat cc
-
gabriel208209, sâmbătă, 02.10.2010 12:04dezamagire totala
dupa CC ma asteptam la un nou passat mult mai elegant, mult mai atragator:( ce au scos nemtii au facut cei de la renault din logan, asa cred ca se explica grila din fata care seamana leit cu cea de la Dacia Logan in rest e un fel de hibrid intre logan si phaeton, urat!
-
em90, sâmbătă, 02.10.2010 22:27bleah
multumim adolf...
-
denon, sâmbătă, 02.10.2010 23:25@mircea
nu stiu de ce te minti singur,uite ca amatori ca noi fac diferenta intre marketing si realitate iar unul ca tine care se vrea expert in lumea auto o tine bine cu noua generatie .. pt ca asa a zis producatorul.de ce nu a zis nimeni de noul touareg ca nu e o masina noua?pt ca are alta platforma tehnica,alta mecanica ,alta linie,alt design,alte dimensiuni,alte motoare,deci este o masina noua.acelasi lucru este valabil si pt noul sharan,este o masina noua.de ce zice lumea ca noul passat nu este o masina noua?pt ca e acelasi lucru ca dacia 1300 din 70 si dacia 1310 din 2000,alte faruri,alt bord,alte oglinzi,au inlocuit bara de directie si au pus injectie si gata a iesit o masina noua.cam asa sta treaba si cu ,,noul passat,,.dar probabil VW vrea sa fie ceea ce este - masina poporului,iar poporul face economie in timp de criza,nu investeste in cercetare sau poate ca au ajuns la concluzia ca tehnologia lor este prea evoluata si nu au de ce sa mai investeasca.foarte bine cred ca concurenta asta si asteapta.dupa cum a mai zis si altcineva,corect ar fi B 6,5 nu B7.
-
denon, sâmbătă, 02.10.2010 23:48facelift
referitor la design pot spune ca e o evolutie,da mai bine si este adus la liniile curente VW avand un stil conservator si sobru.faptul ca toate modelele VW au ,,fata lu golf 6,, nu mi se pare o idee rea atata timp cat rezultatul este bun,majoritatea marcilor incearca sa implementeze acelasi design de marca pe tote modelele:mitsubishi,peugeot,audi,bmw,toyota,kia, ...
-
Adi, duminică, 03.10.2010 10:07prostii dreaq
1.Va invit sa va uitati mai atenti la masina nu seamana in niciun caz cu Loganul,seamana intradevar cu pasatul numai ca este mai inalt si mai spatios.Farurile si lampile sunt desigur altfel. 2.Cand mai comentati uitativa si la motorizari tehnologii si alte chestii,dar daca nu va pricepeti la masini nu mai comentati. Parerea mea despre WV este ca scot printre cele mai bune masini,cele mai fiabile etc,iar voi sunteti niste imbecili care sunteti cu capul prin nori si vreti sa pareti interesanti sau "la moda". NU MAI COMENTATI FARA SA STITI DESPRE CE VORBITI!!!
-
pwn, duminică, 03.10.2010 15:46
ba mai terminativa cu comentari de genu "e naspa" "spate sau fata imprumutat" sau alte chesti ORICUM NO SA CONDUCETI VOI ASA CEVA!
-
AdrianosFidi, luni, 04.10.2010 14:09regres
cel precedent arata mai bine ca acesta , iar la motoare sunt la fel
-
LAW, luni, 04.10.2010 23:11VW P.
Cur de la skoda superb,fata luata de la noul touareg.Rezultatul Vw.
-
sakyta, marţi, 30.11.2010 19:51
bafta tuturor posesorilor de vw oricare ar fi el modelul,!dar sunt sigur ca cei ce comenteaza de rau aceasta noutate nu au avut si nici nu au posibilitatea sa-si achizitioneze un passat,nu mai birfiti ca haabarr naveti.
-
Petze, miercuri, 01.12.2010 14:15salut
Pacat de voi fratilor ca sunteti asa frustrati, va inteleg si de ce....nu ati avut ocazia sa conduceti o masina VW, cat despre acest nou model ramane de vazut ce v-a fi de el....si mai vreau sa-i raspund unui taran de mai sus, spunandu-i ca tarani sunt cei care conduc alte marci de masini......stii voi care.....si umplu stirile de la ora 17. Vam salutat si abia astept sa vad masina in teste.
Citeste si
-
PARIS 2010 | luni, 18 octombriePARIS 2010: Mai puţini vizitatori faţă de ediţia din 2008Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. Citeste tot
-
PARIS 2010 | vineri, 1 octombriePARIS 2010: Hyundai i20 a fost tunat de BrabusUna dintre cele mai neobişnuite colaborări din domeniului tuningului îi are în centru pe cei de la Hyundai şi pe inginerii Brabus. Rezultatul: Hyundai i20 Sport Edition. Citeste tot
-
PARIS 2010 | vineri, 1 octombrieLotus Eterne - viitorul concurent al lui Aston Rapide şi Porsche PanameraLotus a dezvăluit la Paris conceptul din care va deriva primul sedan din istoria mărcii britanice. Acesta promite multe la capitolele performanţe şi design. Citeste tot
-
PARIS 2010 | joi, 30 septembrieMitsubishi i-MiEV în versiunea europeană a venit la ParisMitsubishi a adus la Paris versiunea europeană a lui i-MiEV, care a primit mici modificări pentru piaţa de pe Bătrânul Continent. Citeste tot
-
PARIS 2010 | joi, 30 septembrieGALERIE FOTO: Kia Pop - concept trăznit creat de coreeniKia Pop este un concept creat de biroul de design de la Frankfurt al mărcii coreene. Scopul său: să redea o viziune de viitor asupra unui model de oraş. Citeste tot
o masina stearsa...nici nu ma asteptam la altceva de la volkswagen