Ochii pe Gigi: BMW joacă alba-neagra cu mașini în campania de promovare a noului M2

Publicat luni, 18.04.2016 16:17 de Mircea Meşter

Lansarea lui BMW M2 Coupe coincide cu lansarea unui clip-ghicitoare care-ți dovedește că o malină precum M2 îți poate "ascunde" un fotomodel de top precum americanca Gigi Hadid.

Pentru a celebra lansarea oficială a lui BMW M2, bavarezii au ales o metodă mai puțin ortodoxă de a scoate în față compacta de performanță. Cu ajutorul fotomodelului american Gigi Hadid, BMW ne invită la un soi de "alba-neagra" cu mașini, scopul final fiind de a ghici în care dintre cele 5 exemplare M2 din clip se ascunde americanca.

Ideea clipului este cu atât mai inteligentă cu cât BMW își atinge scopul pe care-l visează orice producător auto: ochii privitorului stau concentrați pe mașină pe toată durata filmului.

Alături de clipul-ghicitoare, BMW a realizat și o ședință foto cu Gigi Hadid, top modelul de 20 de ani concurând serios cu mașinile în campania care se numește sugestiv "Ochii pe Gigi". Nicio legătură cu personajele mioritice, evident.

  • lorinczi.thomas, luni, 18.04.2016 18:02

    misto masinile si fata dealtfel, insa ma inhiba numele tipei

  • @, luni, 18.04.2016 20:37

    Poate ca esti prea destept si prea emancipat, prea evoluat pentru vremurile astea.

  • LUCCI, luni, 18.04.2016 23:18

    Cred ca prenumele te inhiba, gandindu-te la Be-he-he-cali, dar numele de familie face un apropo la unchiul fetei , ce poate veni oricand la usa ta, cu o centura exploziva la brau, citand din versetele Coranului....buuuum!

  • vianu, marţi, 19.04.2016 00:33

    5, din prima. Secretul? e sa te uiti la masini. Pe Gigi o urmaresti cand esti deasupra sau sub sau..... :)

  • mowgli, marţi, 19.04.2016 11:24

    Numarul 5.