O revizie pentru Bugatti Veyron costa cat un VW Polo nou

Publicat marţi, 19.01.2010 14:50 de Sebastian Toma

Lumea exclusivista a supercarurilor are un pret pe masura, iar Bugatti Veyron nu face exceptie. O revizie tipica are un pret de 14.700 de euro, suma cu care puteti cumpara un Volkswagen Polo cu un nivel mediu de dotari.

Englezii de la Autocar au facut o analiza a costurilor de intretinere pe care trebuie sa le suporte un proprietar de Bugatti Veyron. Pe langa costul enorm de achizitie si consumul ridicat de carburant, un posesor de Veyron plateste in fiecare an circa 14.714 euro pentru o revizie de rutina. Aceasta suma este atat de mare incat reprezinta pretul unui Volkswagen Polo nou, cu un nivel de echipare mediu, sau al versiunii entry-level a lui VW Golf VI. Din pacate pentru proprietarii lui Veyron, reviziile nu sunt singura problema pe care o intampina acestia. Elementul frustrant pentru posesorii de Veyron ar fi faptul ca o revizie similara pentru Ferrari Enzo costa echivalentul a 1.920 de euro.

Cel mai puternic model de serie din lume trebuie sa aiba jantele inspectate amanuntit de catre cei de la Bugatti la fiecare 4 schimbari de anvelope. In cazul in care o janta prezinta orice fel de imperfectiune, aceasta va fi schimbata. Fiecare janta costa 8000 de euro, iar un set de patru anvelope pentru Bugatti Veyron costa 26.876 de euro. Daca apasati pedala lui Veyron pana la fund, acesta consuma 3.7 litri la fiecare 4 kilometri parcursi. Rezervorul de 100 de litri este golit in doar 12 minute, in timp ce un plin costa aproximativ 100 de euro.

Avand in vedere costurile ridicate de intretinere ale lui Veyron, nu este de mirare faptul ca un proprietar al unui asemenea supercar a ales ca masina lui sa fie transportata cu camionul pana in locul in care doreste sa o conduca, iar el sa o urmeze cu avionul pana la locatia respectiva. Astfel, acesta poate sa se bucure de supercarul sau fara sa riste un accident pe traseul de sute sau mii de kilometri pe care trebuie sa il parcurga pana la destinatie si reduce semnificativ costurile de calatorie.

Via | Autocar

  • Costelus Casuneanu, marţi, 19.01.2010 15:06

    Un fleac. Dobanda pe o luna de la unul din conturile mele.

  • castravetele., marţi, 19.01.2010 15:08
    HAI....sigtir

    mai marlane toata lumea stie ca nu i-ai facut niciodata schimbul ca ti-e rusine sa iesi cu ea pe strada

  • EU, marţi, 19.01.2010 15:10
    E ceva

    Raportat la pretul masinii, este inexistent acest cost. Da, ca si valoare in sine, e ceva.

  • Patrick, marţi, 19.01.2010 16:05
    inseamna ca...

    daca la 15k e revizie tipica, la una atipica nu vrea sa se gandeasca nimeni...

  • mowgli, marţi, 19.01.2010 16:23
    ferrari

    cu banii luati pe un ferrari 430 poti cumpara la veyron 2 turbine, 7 buji , maneta de la schimbator, 2 pedale, un bec si 3 ventile la roti. ANUNT!!!! Schimb apartament cu 4 camere in centrul capitalei, mobilat lux cu 2 chiuloase si 7 pistoane de Veyron, ofer si diferenta.

  • MCD, marţi, 19.01.2010 18:31
    putin

    tinand cont de cat costa, revizia este ieftina, la o masina o revizie costa in medie 2-4% din valuare de achizitie a acesteia

  • Alex Radoi, joi, 21.01.2010 23:07

    De unde ai scos calculul asta aberant? Adica la un Logan de 10.000 Euro costa o revizie simpla intre 200 si 400 Euro? :)))))))))))))))))))))))))

  • bix, duminică, 24.01.2010 18:00
    revizii

    da ce loganu i masina

  • bugatti, joi, 11.02.2010 15:57
    costul

    da costa mult dar cand apari cu ea pe strada ce bine iti sta iti dai seama k numai vreo 20 de oameni au asa o masina papapa

  • dani, luni, 05.12.2011 02:56
    bugatii

    de ce nu a facuto electrica ?

  • Ionut, miercuri, 18.07.2012 18:52

    :)) un prezon de la Bugatti Veyron costa cat Peugeot-ul meu 106........ :)):)):))...incredibila masina ;)

  • tubytuby04t, joi, 14.11.2013 19:44

    merita toti bani ati dai seama cata munca au facut ingineri de la wolskvagan sa o faca au muncit aproape cinci ani numai la cutia de viteze