O nouă campanie de marketing marca Mini
Oficialii Mini au lansat în SUA o nouă campanie de marketing pentru promovarea lui Countryman. Noul model s-a plimbat prin New York având ataşat pe plafon un Mini Cooper.
Oficialii Mini ne-au obişnuit până acum cu campanii de marketing surprinzătoare şi totodată amuzante. Ultima lor ispravă are legătură cu lansarea lui Countryman în SUA. În 2002, constructorul Mini poposea pe pământ american şi pentru a demonstra tuturor celor din Lumea Nouă cât de distractiv este să conduci un astfel de model a pus la cale o campanie de marketing foarte indeită.
Aceştia au luat un Mini Cooper pe care l-au ataşat pe plafonul unui Ford Excursion şi s-au plimbat prin tot New York-ul. De această dată, brand-ul din Albion vine cu aceeaşi cascadorie, însă în locul modelului Ford se află un Mini Countryman. Noua metodă de promovare a crossover-ului i-a uimit pe toţi americanii, întrucât la sosirea brandului britanic în SUA, sloganul acestora ataca în mod direct SUV-urile.
Via | Motoringfile
Probabil cel mai bun brand al deceniului. Ce era Mini la sfarsitul anilor '90 si ce a ajuns acum? Bravo Mini, si mai ales bravo BMW