O nouă campanie de marketing marca Mini

Publicat sâmbătă, 05.02.2011 13:33 de Cornel Șocariciu

Oficialii Mini au lansat în SUA o nouă campanie de marketing pentru promovarea lui Countryman. Noul model s-a plimbat prin New York având ataşat pe plafon un Mini Cooper.

Oficialii Mini ne-au obişnuit până acum cu campanii de marketing surprinzătoare şi totodată amuzante. Ultima lor ispravă are legătură cu lansarea lui Countryman în SUA. În 2002, constructorul Mini poposea pe pământ american şi pentru a demonstra tuturor celor din Lumea Nouă cât de distractiv este să conduci un astfel de model a pus la cale o campanie de marketing foarte indeită.

Aceştia au luat un Mini Cooper pe care l-au ataşat pe plafonul unui Ford Excursion şi s-au plimbat prin tot New York-ul. De această dată, brand-ul din Albion vine cu aceeaşi cascadorie, însă în locul modelului Ford se află un Mini Countryman. Noua metodă de promovare a crossover-ului i-a uimit pe toţi americanii, întrucât la sosirea brandului britanic în SUA, sloganul acestora ataca în mod direct SUV-urile.

Via | Motoringfile

  • andrey11, sâmbătă, 05.02.2011 14:23
    Mini

    Probabil cel mai bun brand al deceniului. Ce era Mini la sfarsitul anilor '90 si ce a ajuns acum? Bravo Mini, si mai ales bravo BMW

  • Octav72, sâmbătă, 05.02.2011 17:36
    Mini

    A crescut ceva in dimensiuni masinuta, de cand a fost dezvoltata de Alec Issigonis. Acum face parte din istoria auto, reusind sa nu se demodeze nici dupa 50 de ani de la lansarea primului model. Este de apreciat cum se mentin pe piata si pentru faptul ca lanseaza modele noi, asa cum este Countryman. Nu sunt fan BMW, dar cred ca Mini a incaput pe cele mai bune maini posibile, pentru continuarea legendei lor. Campania de promovare este inspirata si inedita, fiind un plus ca se face referire la istoria marcii.

  • tudor, sâmbătă, 05.02.2011 22:41
    .....

    din poza reiese ca Mini numai este "mini"....