O mână de ajutor: ce mesaje malițioase le-ar putea transmite Mercedes celorlalte mărci de pe piață?
După ce Mercedes a stricat ieri mesajul pe care a vrut să-l trimită către BMW cu ocazia zilei centenarului mărcii bavareze, Automarket le dă o mână de ajutor germanilor și le compune o serie de posibile alte epistole asemănătoare dedicate brandurilor concurente de pe piață.
Drumul spre iad e pavat cu bune intenții. Mercedes a reușit să strice ieri un mesaj excelent adresat celor de la BMW în ziua în care marca bavareză își sărbătorea centenarul, adăugând la finalul unei urări fair-play o parte malițioasă.
Numiți-l trolling sau pur și simplu "răutăcism", mesajul pe care Mercedes l-a transmis ieri a pierdut ocazia de a fi unul elegant și curat doar pentru că marca germană - sau agenția care se ocupă de comunicarea pe Facebook a mărcii germane - a ținut să iasă în evidență într-o zi care nu-i aparținea. Nu, Mercedes, faptul că ai 30 de ani în plus față de BMW nu contează în ziua în care adversarul tău își sărbătorește centenarul.
Una peste alta, am decis să le dăm o mână de ajutor celor de la Mercedes și le-am compus o serie de posibile mesaje pe care marca germană ar putea să le transmită altor branduri - concurente sau nu - de pe piață. Evident, mesaje cu la fel de mult fair play precum cel transmis oficial ieri.
Pentru Dacia, nimic?