
Noutăți pentru Renault Megane E-Tech: echipare nouă și încărcător bidirecțional
Renault a adus câteva noutăți minore pentru Megane E-Tech. Modelul electric este acum disponibil cu o nouă linie de echipare, precum și cu încărcător bidirecțional în standard.
Constructorul francez a dezvăluit câteva noutăți pentru SUV-ul electric Megane E-Tech. Modelul electric al celor de la Renault primește acum o linie de echipare nouă, dar și dotări noi în standard.
ECHIPARE NOUĂ ESPRIT ALPINE
Cea mai mare noutate este reprezentată de linia de echipare Esprit Alpine, disponibilă acum și pentru Megane E-Tech. Noua echipare este plasată în gamă între echipările existente Techno și Iconic, iar aceasta aduce câteva elemente de design exclusive la interior și exterior.
Astfel, echiparea Esprit Alpine aduce o nuanță nouă de gri mat Shadow la exterior, jante de 20 de inch vopsite în negru lucios, sigle Renault vopsite în negru, rame negre în jurul geamurilor laterale și o siglă Esprit Alpine montată pe aripa frontală din stânga.
Noutăți sunt prezente și în habitaclu. Scaunele, bordul și tunelul central sunt vopsite în negru și primesc cusături albastre exclusive. De asemenea, sunt prezente embleme vopsite în culorile steagului Franței.
ÎNCĂRCARE BI-DIRECȚIONALĂ ÎN STANDARD
Toate versiunile lui Renault Megane E-Tech primesc acum un încărcător bi-direcțional de 11 kW. Noul încărcător va putea funcționa cu ajutorul unui adaptor V2L, disponibil opțional. Tot ca opțiune este disponibil un încărcător de 22 kW. Pe piața din Franța, Renault Megane E-Tech beneficiază și de tehnologie V2G, astfel încât mașina poate deveni o sursă de alimentare pentru case prin rețeaua Mobilize PowerBox Verso.
De asemenea, Renault Megane E-Tech este acum compatibil cu rețeaua de încărcare Plug & Charge.
TEHNOLOGIA ONE PEDAL
Ultimul element nou adus de Megane E-Tech este sistemul de conducere cu o singură pedală One Pedal. Cu această funcție activată, șoferul poate să conducă mașina doar prin folosirea pedalei de accelerație. Mașina frânează automat odată ce șoferul ridică piciorul de pe pedală. În același timp, energia electrică este recuperată în timpul frânării.
via Renault
Pacat ca are baterie doar de 60. Daca puneau de 80 era un concurent serios pentru Kia/Hiunday. Sunt putine modele cu V2L si spre deloc V2G. Mai asteptam.