Noutăți pentru Porsche 718 Cayman și 718 Boxster: transmisie automată cu șapte trepte pentru versiunile GTS 4.0, GT4 și Spyder
Porsche introduce o transmisie automată cu șapte trepte pentru versiunile 718 Cayman GT4, Spyder și 718 Cayman/Boxster GTS 4.0. În urma acestei modificări, toate versiunile propun o accelerație 0-100 km/h mai rapidă cu 0.5 secunde.
Porsche a pregătit o serie de surprize pentru fanii familiei 718 Cayman/718 Boxster: transmisia automată PDK cu șapte trepte va putea fi comandată și pe versiunile GTS 4.0, GT4 și Spyder.
Odată cu acest anunț, constructorul din Stuttgart a publicat și performanțele noilor versiuni. Astfel, Porsche 718 Spyder echipat cu noua transmisie automată va putea accelera de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde, cu 0.5 secunde mai rapid comparativ cu varianta cu transmisie manuală. În plus, sprintul 0-200 km/h are loc în 13.4 secunde, o îmbunătățire a timpului cu 0.4 secunde. Conform reprezentanților Porsche, aceleași valori se aplică și în cazul lui 718 Cayman GT4.
În cazul versiunilor 718 Cayman GTS 4.0 și 718 Boxster GTS 4.0 echipate cu transmisia automată cu dublu ambreiaj, accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.0 secunde (îmbunătățire cu o jumătate de secundă față de variantele cu transmisie manuală), iar repriza 0-200 km/h are loc în 13.7 secunde (14.1 secunde pentru modelele cu transmisia manuală).
Toate versiunile de top ale familiei 718 Cayman/Boxster sunt echipate cu un motor cu șase cilindri de 4.0 litri aspirat natural. În cazul variantelor GTS 4.0, unitatea dezvoltă 400 de cai putere, în timp ce pe versiunile GT4 și Spyder, propulsorul livrează 420 de cai putere.
Pe modelele 718 GTS 4.0, pachetul standard Sport Chrono propune patru moduri de conducere: Normal, Sport, Sport Plus și Individual. Funcția Launch Control poate fi accesată odată cu modul Sport Plus. De asemenea, Porsche oferă și butonul Sport Response: indiferent de modul de conducere selectat, pentru 20 de secunde, motorul și transmisia livrează performanțe maxime.
În cazul versiunilor 718 Spyder și 718 Cayman 4.0, nemții au introdus un selector asemănător cu cel al modelului 911 GT3, iar diferențialul spate a fost modificat.
În același timp, nemții spun că materialul Race-Tex va înlocui Alcantara, iar versiunea 718 Spyder va putea fi comandată cu jante de 20 de inch cu finisaj Aurum. Totodată, nuanța Python Green intră în paleta de culori a modelelor 718 Cayman GT4 și 718 Spyder.