Noutăți pentru Mercedes Clasa E Coupe și Cabriolet: cele două modele primesc sistem micro-hibrid cu acumulator de 48 de volți
Mercedes a dezvoltat pentru Clasa E Coupe și Clasa E Cabriolet un motor pe benzină de 2.0 litri și 300 de cai putere care va fi acompaniat de un acumulator de 48 de volți.
Mercedes a anunțat o noutate importantă pentru Clasa E Coupe și Clasa E Cabriolet. Constructorul german a dezvoltat un motor complet nou pentru cele două modele, care beneficiază de acumulator pe 48 de volți.
Astfel, Clasa E Coupe și Clasa E Cabriolet primesc un motor complet nou pe benzină cu 4 cilindri cu capacitatea de 2.0 litri. Unitatea de propulsie generează 300 de cai putere, are un cuplu de 400 Nm și este oferită împreună cu un acumulator de 48 de volți.
Tehnologia nu reprezintă o premieră în industria auto, însă contrbuie la reducerea consumului de carburant: Clasa E Coupe consumă doar 6.7 litri/100 kilometri, în timp ce Clasa E Cabriolet ajunge la 6.8 litri/100 kilometri, conform standardului NEDC.
În plus, noua tehnologie permite un boost de până la 10 kW din partea motorului electric, precum și recuperarea a 12 kW în momentele de frânare. În cazul ambelor modele, motorul este însoțit de o cutie de viteze automată 9G-Tronic cu 9 trepte.
În ceea e privește performanțele, versiunea Coupe are nevoie de 5.9 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, în timp ce în cazul lui Cabriolet cronometrul se oprește la 6.1 secunde.
Via Mercedes
Decapotabila asta ma imbolnaveste. As lua-o cu orice motorizare, orice combinatie de culori, cheala si fara nici o optiune. Mi-as dori doar sa pot s-o intretin corespunzator si sa ma bucur de ea in fiecare zi.