Noutăți pentru BMW Seria 7 facelift: motoare diesel cu sistem mild-hybrid și direcție integrală îmbunătățită

Publicat vineri, 19.06.2020 10:43 de Cornel Șocariciu

BMW Seria 7 facelift va fi disponibil din luna iulie cu două motorizări diesel de 3.0 litri cu șase cilindri echipate cu un sistem mild-hybrid la 48V. Noile versiuni promit mai multe resurse și un consum de carburant mai mic.

BMW a pregătit o serie de îmbunătățiri pentru actuala generație Seria 7 facelift. Vârful de gamă disponibil în portofoliul producătorului german va putea fi comandat din luna iulie cu motorizări diesel echipate cu un sistem mild-hybrid la 48V.

Conform oficialilor BMW, noile versiuni sunt mai rapide și promit un consum de carburant mai mic.

BMW 730d și 730d xDrive vor fi echipate cu motorul diesel de 3.0 litri cu șase cilindri. Unitatea dezvoltă 286 de cai putere (+21 CP) și 650 Nm (+30 Nm) între 1.500 și 2.500 rpm. Indiferent de versiunea aleasă, motorul cu ardere internă va fi echipat și cu sistemul mild-hybrid la 48V. Conform oficialilor BMW, versiunea 730d poate accelera acum de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid comparativ cu vechea variantă. În cazul lui 730d xDrive, sprintul de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 5.6 secunde (-0.2 secunde față de vechea versiune).

Indiferent de versiunea aleasă, consumul mediu de carburant anunțat de nemți este mai mic cu 0.6 litri/100 de kilometri.

În cazul versiunii BMW 740d xDrive, motorul diesel de 3.0 litri echipat cu sistemul mild-hybrid oferă 340 CP (+20 CP) și 700 Nm (+20 Nm) între 1.750 și 2.250 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 5 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid față de vechea variantă, iar consumul mediu este mai mic cu 0.4 litri/100 de kilometri.

Producătorul german menționează că a îmbunătățit și sistemul de direcție integrală. Noua versiune va fi capabilă să vireze roțile aflate pe puntea spate chiar și la viteze mai mici de 3 km/h. În plus, nemții vin cu o serie de culori noi de caroserie (Frozen Bluestone și Phytonic Blue) disponibile în oferta BMW Individual.

  • mm, vineri, 19.06.2020 11:45

    Asistam la niste curente de design absolut hidoase si inutile aplicate produselor premium, notch-ul telefoanelor, grilele aberante ale masinilor, etc, este ca si cum ar vrea sa demonstreze ca averea este sinonimul prostului gust. Sper ca cei care si le permit sa nu participe la dementa asta si sa se orienteze spre produse mai discrete si de bun gust. E ca si implantul de silicon, poate fi un upgrade binevenit sau pocire, trebuie sa stii cat si unde.

  • PMC, vineri, 19.06.2020 23:27

    Masina e manelistica, la fel ca multe alte modele din categoria "premium", mie personal nu-mi place. It's trying too hard... Imi place insa Dieselul ala si mi-ar placea sa am unul. :) Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!

  • rov, duminică, 21.06.2020 15:45

    Am detiut 2 ani un BMW 730 d( E65) din 2006. Desi a fost controversata ca design la vremea ei, pentru mine interiorul acela clasic cu lenm si piele fina era ...the best. Imi aduc aminte cu placere suspensia magnifica si motorul foarte placut. Din pacate la numai 130.000 Km avea repartatii ce depasesc 20.000 euro, mereu gaseam ceva de facut la ea...ba galeria, ba un senzor, ba un rulment, ba caseta de directie, ba panza de pe plafon desprinsa, ba egr, ba soft close, ba senzorul de la debitmetru de aer, ba faruri noi aburite...prea mult pentru mine...DAR CA DESIGN, E CU 10 CLASE FATA DE CE VAD IN POZE