Noutăți despre viitorul Mitsubishi Evo XI: hibridizare, benzină turbo de 1.1 litri și renunțarea la numele "Lancer"
Mitsubishi merge pe urmele Porsche, Ferrari și McLaren și pune un motor electric lângă cel pe benzină pe viitorul Evo. Iar schimbările nu se opresc aici.
Mitsubishi va merge pe calea eco în ceea ce-l privește pe vitorul Evolution XI. Astfel, după ce Ferrari, McLaren și Porsche ne-au demonstrat că o soluție de propulsie hibridă pentru un model sport poate fi o idee excelentă dacă este implementată corect, cobstructorul japonez pare hotărât să aleagă acest drum pentru viitoarea generație a unuia dintre cele mai apreciate modele sport ale lumii.
Conform publicației japoneze Holiday Auto, noul Mitsubishi Evo își va păstra motorul turbo pe benzină și tracțiunea integrală, dar inginerii vor plusa cu un motor electric care două roluri: acela de a scădea consumul mediu mixt al lui Evo și, nu în ultimul rând, de a aduce mai mulți cai putere pe fișa tehnică a modelului. Mai mult, motorul pe benzină va fi un turbo de doar 1.1 litri, acesta fiind reglat pentru a dezvolta în jur de 230 de cai putere, deci un nivel atins în mod normal de un motor aspirat de 2.5-3.0 litri. Astfel, puterea litrică a lui Evo XI (circa 208 CP/litru) va depăși mult atât anterioara generație, cât și rivalii dezvoltați de Mercedes, A45 AMG și CLA45 AMG.
Pachetul de baterii care ajută motorul electric va putea fi alimentat direct de la priză, iar poziționarea sa va fi una specială, în fața axei posterioare, ceea ce va ajuta la echilibrarea bună a maselor.
În altă ordine de idei, există posibilitatea ca viitoarea generație a modelului japonez să piardă particula "Lancer" din nume, Mitsubishi preferând să se concentreze pe dezvoltarea unei game pure Evolution.
via carsguide
Evo X are motor turbo