Noutăți despre Taigun, viitorul SUV ultracompact Volkswagen: lansare în 2016
Volkswagen a introdus SUV-ul de segment B Taigun în dezvoltare, după ce conceptul prezentat anul trecut la Sao Paolo a fost primit bine de presă și public. Modelul e așteptat în 2016 și va avea de bătut o armată de SUV-uri mici deja trecute prin viață: Juke, Captur sau Mokka.
Volkswagen pregătește de zor un SUV mai mic decât Tiguan, iar acesta urmează să apară pe piață în 2016 și să preia liniile și conceptul de construcție al prototipului Taigun, pe care constructorul german l-a prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Sao Paolo. Modelul va fi dedicat în principal piețelor europene, asiatice și sud-americane, care au primit excelent modelele din acest segment, cu Nissan Juke, Renault Captur, Opel Mokka și Chevrolet Trax în prim-plan. În momentul lansării, viitorul SUV ultracompact al celor de la Volkswagen va mai avea un nume puternic de bătut: viitorul Ford EcoSport, model pe care divizia europeană a Ovalului Albastru îl dezvoltă în această perioadă.
Confirmarea proiectului de serie a fost făcută de jurnaliștii americani de la Autoweek, care au avut șansa să testeze prototipul și să completeze informațiile deja existente cu câteva amănunte interesante. De exemplu, aflăm că modelul dezvoltat de VW nu va avea tracțiune integrală pentru ca producătorul german să poată să mențină prețurile la un nivel cât mai coborât. De asemenea, suntem anunțați că noul model al nemților nu va fi produs în Europa, de asamblarea sa urmând să se ocupe fabricile pe care Volkswagen le are în India, Brazilia și, probabil, Rusia.
Vă reamintim faptul că Taigun va fi construit pe platforma PQ12, care a dat naștere modelului citadin Up! Dimensiunile SUV-ului german vor fi însă mai mari (ampatamentul va fi mai mare cu cinci centimetri și se va apropia astfel la doi centimetri de cel al lui Juke), modelul urmând să completeze spațiul liber care va exista în gamă între viitorul CrossUp! - versiunea ceva mai "dură" a modelului de oraș - și Tiguan.
SUV-ul de segment B al nemților urmează să primească sub capotă motoare pe benzină și diesel cu trei cilindri, cuplate la cutii manuale sau DSG. Volkswagen analizează încă posibilitatea de a completa oferta cu o versiune hibridă și, eventual, cu una electrică dacă tehnologia și prețurile sfârșitului de deceniu o vor permite.
Buhahahaha... Au copiat Dusterul....Asta chiar e o zi mare pentru Dacia.! :)))))))))