Noul VW Golf 6, de la 11.486 de euro fara TVA
A sasea generatie a lui VW Golf vine in Romania cu preturi care variaza intre 11.486 si 18.739 euro fara TVA.
Porsche Romania, importatorul oficial in tara noastra a marcii Volkswagen, a publicat astazi lista oficiala de preturi pentru cea de-a sasea generatie a modelului Golf, o apartie extrem de asteptata in peisajul auto intern.
Conform acesteia, Volkswagen Golf 6 poate fi achizitionat, in tara noastra, de la 11.486 de euro fara TVA (versiunea 1.4 litri 80 CP in echiparea de baza Trendline). Preturile urca pana la 18.739 de euro fara TVA pentru motorizarea de 2.0 litri TDI (140 CP) cu filtru de particule si cutie DSG cu sase rapoarte.
In versiunea de baza, Golf include, printre altele, un set complet de airbag-uri (inclusiv pentru genunchii soferului), asistent la urcarea in panta, faruri cu halogen, pachetele ESP, ABS, EDS si ASR, aer conditionat cu reglare semiautomata, geamuri electrice, computer de bord sau Radio CD cu MP3. In functie de preferinte, aceste dotari pot fi completate cu altele din lista completa oferita de Volkswagen.
Conform oficialilor Volkswagen, comenzile pentru noul Golf 6 s-au deschis deja, livrarile urmand sa inceapa in prima saptamana alunii urmatoare. Porsche Romania si-a propus vanzarea a 500 de unitati pana la sfarsitul anului in curs, targetul pentru 2009 urmand sa fie de 3000 de masini vandute.
-
yooo, miercuri, 15.10.2008 11:55oajfdhjai
fain....delok...:D
-
fifi, miercuri, 15.10.2008 12:52de usi stiti?
Din cate imi amintesc eu preturile de start sunt pt versiunea in 2 usi! Pentru alte 2 usi se mai plateste vreo 400E minim! Oare C'eed 1.6CRDI 115CP nu e mai buna?!
-
Lamurit, miercuri, 15.10.2008 14:47Tot Logan-ul te scoate ieftin la drum
In conditii de criza, tot Loganul te scoate ieftin la drum.
-
Alex, miercuri, 15.10.2008 14:58dadada
Tot un kkt german(nemtesc pt. rusofoni) Firma vw este costruita ca o replica la Renault ! Cea ce nu au reusit niciodara !
-
alex, miercuri, 15.10.2008 15:30
ca tot a aparut g6 sa scada pretu la g5
-
colin, miercuri, 15.10.2008 15:36re
Una peste alta, masina este foarte scumpa si cred ca se v-a ajunge foarte rapid la situatia de acum ceva ani cand s-a lansat golf V si atunci linia de productie a fost oprita pentru ca pretul de pornire la golf a fost foarte mare.
-
yoyo, miercuri, 15.10.2008 15:44pt mai multi
Alex, tu te auzi ce vorbesti? taci din gura si invarte din volanul caruciorului din real bai fifi, oare nu e mai bun sandero? daca c'eed este mai ieftina inseamna ca e si mai buna? HAI SICTIR! ...si da, tot Loganul te scoaate mai ieftin la drum, dar tot Logan ramane. :P daca observati bai pretentiosilor, in germania, mama ei, sunt vandute o gramada de masini Golf IV, spre exemplu, care nu au nici macar AC sau aer conditionat, dar asa suntem noi romanii, stim sa vb ca suntem pretentiosi, dar ne mor si moliile in buzunar o zi buna
-
Gabi, miercuri, 15.10.2008 15:54s
Total neinteresant ca design. Si ce faceti voi cei de la Automarket atat tam-tam pt "masinile" astea nemtesti? Nu neaga nimeni, au meritele lor, da' la noi prea sunt ridicate in slavi. Toata ziua stiri de genul "NOUL AUDI Ax" - vrajeala de marketing - doua leduri, un stop nou si gata, noul tanc poluant care scoate nori de fum negru cand pleaca de la stop ca pe nemti ii doare in cot sa faca masini nepoluante
-
mm, miercuri, 15.10.2008 15:55vw
De acord cu yoyo!
-
Liviu, miercuri, 15.10.2008 16:09Eu astept Golf 7
Eu astept Golf 7 GTI...si nu va mai certati iar...apropo de Logan e bun si ala intradevar este economic.
-
crabu, miercuri, 15.10.2008 17:04vw
O masina care nu isi merita bani de nici un fel.
-
gigi, miercuri, 15.10.2008 17:29.....praf pamant
iti dai seama ce viata de kkt are bou ala de sus care zice ca vw e o replica a renault...cum sa fi asa de imbecil zi unde stai ca sa venim sa te aruncam in fata un vw...
-
Maka..., miercuri, 15.10.2008 17:44Honda Civic scrie pe mine
Golf Generatia a 6-a costa mult, e doar o cosmetizare la generatia a 5-a si nu un model nou iar intretinerea nu e chiar ieftina. Imi iau Civic si nu oricare ci sedan care la dotari de top e cu 3000 de euro la cip mai jos decat Golf 5.
-
gigi, miercuri, 15.10.2008 18:36
Scump scump dincolo era mai ieftin
-
xsvenx, miercuri, 15.10.2008 19:34pentru GABI captain planet
mda, am vazut azi prima oara un golf 6 pe sosea... sincer, nu imi place...golful meu 5 arata muuuuult mai bine... oglinzile au o forma ciudata, sunt patratoase, nu rotunjite, ca la golf 5...dar sunt asa pentru a se "asorta" cu forma farurilor...la golf 5 farurile nu au linii drepte, si in consecinta si oglinzile sunt rotunjite... sunt curios cum va arata modelul sport, ala de 265 de cai, ca asta de baza e destul de plat...golf, nimic deosebit, masina omului de rand... dar pentru GABI CU POLUAREA, am un mesaj...PRIETENE, STIAI CA GERMANIA E UNA DINTRE PUTINELE TARI DIN LUME CARE SE INCADREAZA IN NORMELE DE POLUARE STABILITE DE PROTOCOLUL KYOTO??? e prima tara la nivel mondial in aceasta privinta, si, desi e numarul 1 mondial la export, si are o super industrie, isi reduce anual emisiile poluante... spre deosebire de tari ca japonia, koreea, china, india, sua, etc... asa ca las-o pe asta cu poluarea...mai ales ca industria alimentara polueaza de sute de ori mai mult ca industria auto (un exemplu)...poluarea produsa de autovehicule e undeva la 0,005%... numa bine...
-
gillik, miercuri, 15.10.2008 19:49g6
aveti dreptate tot un kkt german este ,ceva genul tractorul brasov scump urat ,cred ca ceed sta bine si la noul symbol la 11000 este full si face banii.salut
-
unu', miercuri, 15.10.2008 21:37aiurea
1. Visezi tu ca VW e replica la Renault, Renault e o masina vai de mama ei pe langa VW(mai ales symbolu asta nou e prea urat). 2. Nemtii stiu sa faca masini, francezii mai au multe de invatat. 3. Intr-adevar Germania produce cele mai multe automobile din Europa, dar e si cea mai putin poluata. 4. Apropo de C'eed, am facut test-drive, merge foarte bine (1.6, 122 de CP / 1.6 diesel 115 CP), si chiar merita, e mai ieftina decat golful si e o masina buna, stabila, fiabila...coreeni si-au facut treaba, si chiar am de gand sa cumpar una. 5. Ca o incheiere, sunt un mare fan VW, au masini reusite in general, ma pot plange putin de g6, au cam stricat traidita Golf-ului la design, dar sunt convins ca toate astea pana te urci la volan si iesi la drum cu ea... In concluzie, VW Auto Group face masini senzationale, orice ar zice lumea, ca romanu' intotdeauna are ceva de care sa se planga...asa suntem noi, desi unii se cred mai rasariti ca altii aiurea. Toate bune si sanatate tuturor.
-
URAGANU, miercuri, 15.10.2008 22:30TOUAREG Aplatizat
Hahahahahahah, 11,000 euro motor de 1.4 90 de cai fara aer si doar cu aer conditionat si servo poate si un casetofon. Ne plac stopurile de Touareg :)))))))) Penibila Evolutie !
-
eu cu mine, joi, 16.10.2008 08:11pt dadada
Cand Vw era fizic ca firma, Renault inca se gandeau unde vine roata pe o masina. Nu poti sa spui ca Vw e o replica dupa renault, nu au nici o treaba ..cel putin ca fiabilitate !
-
yoyo, joi, 16.10.2008 08:41pret
salutare, din nou aveti si voi dreptate, dar nu in totalitate intrati va rog pe site-ul dacia din franta, .fr, si o sa vedeti ce pret are sandero diesel. 13 000,00 € . mie mi se pare un pret mult prea exagerat pentru dotarile ei si pentru multe altele. totusi decat sa dau 13 000,00 € pe un sandero mai bine mai pun 700 si imi iau un golf, fie el doar cu 80 cp, dar e mai dotat, mai fiabil, mai .... nu se compara. o zi buna
-
alex, joi, 16.10.2008 10:39auzi franta
alo yoyo nu esti in franta, esti in tarisoara noastra de cacao unde sandero baza e nici 7000 euro adica jumate din pretul unui golf baza, asa iei si la nevasta sau amanta o masina sh si mai si raman bani in buzunar, decat golf chel.
-
yoyo, joi, 16.10.2008 12:28pt alex
nu sunt in franta da, dar oare la ce pret credeti ca va fi sandero 1.5 dci 85cp? credeti ca va fi mai mic ca cel din franta? NU, poate un pic mai mic. ganditiva ca sandero cu acelasi nivel de echipare cu un logan, este cu 1000 de euro mai scump, logan prestige 1.5 dci 85cp porneste, deci porneste, de la 10700 euro si ajunge pe la vreo 11660 euro. deci cu inca 1000 la sandero poate duce undeva spre 13000. si tot nu are dotarile unui golf si fiabilitate s.a.m.d
-
Claus, joi, 16.10.2008 14:08La misto
Am impresia ca multi navigeaza pe forum pur si simplu din prea mult timp liber sau pentru ca le merge creierul in gol. Voi va uitati un pic in urma sa vedeti ce scrieti: Ceed, Reanult, Sandero la capitolul Golf - masina care a dat nume clasei compacte si cea care de mai bine de 10 ani este etalon pentru toti concurentii din clasa asta, chit ca se numesc ei coreeni, francezi, italieni, etc. Da, masina are un stil mai retro decat predecesorul si calitate a materialelor asa cum ne-a obisnuit GOlf IV (cei care conduc Golful V o sa inteleaga de ce am facut comparatia cu predecesorul). Iar pretul, e fenomenal (iarasi cei cu V vor intelege mai bine caci ei scos ceva mai multi bani din buzunar pentru dotari similare). Va rog eu mult nu mai comparati copiile cu originalul; e jenibil si va aduce si pe voi autorii intr-o stare avansata de degradare a credibilitatii. Daca vrei sa iei o compacta ei un golf; daca vrei sportiva te bagi la GTI (asta daca nu esti destul de adevarat pentru a stoarce un R32/R36). Hai bafta
-
mihau, joi, 16.10.2008 19:27alune???
livrarile urmand sa inceapa in prima saptamana alunii urmatoare. alune??!??
-
Forbidden, joi, 16.10.2008 22:20Lasati Golful
Daca vreti o masina buna si mai ieftina decat Golful6 luati Focus.
-
sven, vineri, 17.10.2008 23:49golf 4vs5 @claus
R36 e passat...si nu prea e "adevarat"... passatul, oricati cai ar avea, nu se poate "pilota"... si, draga claus, eu am avut un golf IV 1.8T highline, si acum am un 5r32, si nu se compara materialele...adica golf 5 e mult mai de calitate...(din ce ai zis tu am inteles ca posesorii de golf 5 nu ar fi multumiti de calitatea materialelor...eu sunt) numai bine
-
cris, vineri, 17.10.2008 23:59hop si eu
am avut golf 5,de vreo 3 ani am tot adus masini din germanica si vreau sa spun ca mi-a ajuns pana in gat... acum am un ceed de 1.6 crdi, luat de nou m-a costat 14.000 si bate la cur golfu....si nu vorbesc din povesti....coreenii au scos o super masinuta...pacat de valoarea de revanzare pt masinile lor
-
Alex, sâmbătă, 18.10.2008 17:30Golf
De cand se compara golf cu logan? Ar fi bine sa mai vedeti si cat costa intretinerea la un logan sau alte masini frantuzesti. Orice lucru bun costa, iar dc iti bate vantul prin buzunare e normal sa considerati golful scump.
-
alex, vineri, 24.10.2008 13:14golf- referinta
LOL logan comparat cu golf- nu are rost -Vreau sa va spun ca era mai bine finisata dacia in 80 decat acum- cu noul bord taiat din catar... Francezi infara de motore unde si acolo au furat tehnologia de la altii nu au nici o treaba : plasticaraie, finisaje, ergonomie nu mai spun de fiabilitate , intretinere scumpa !!!!! Si noul model de golf nu e o masina noua si e dor o refinisare aspectuala a golfului 5, criticat inca de la aparitie ca find o masina hidoasa in prealabil -din fata ( sau cu un design tras de par altfel zis) Asa ca rog posesori de golf 5 sa nu fie ironici sa sa acepte noul design -care pune punctul pe i de aceasta data. Mie chiar imi place. Nu sunt obisnui cu noile tendite de agresivitate( un pic colturoase(patratoase)) - ( vezi farurile). Insa daca va pricepeti la design va dati seama ca acestea sunt noile tendite la toti constructori. Legat de oglinzi ele nu sunt asa numai pentru a copleta designul ci au si calitati aerodinamice mult ibunatatite.
-
geany, miercuri, 12.11.2008 22:23golf 5
Mie imi place mai mult golful 5 arata mult mai bine parerea mea
-
grA$, marţi, 25.11.2008 12:10Snobi si vorbitori din povesti
Incontestabil Golful este o masina de calitate, dar de mult nu mai este ce era odata. Costa foarte mult si intretinerea este scumpa. Nu sufera comparatie cu Renault si comparatie cu Logan/ Snadrero nu isi are rostul, fiecare la clasa ei. @ ALEX: in nici un caz Renault nu este modelul pentru VW. @ Yoyo : nu mai vorbi din carti. 1) Da se vand Golfuri la greu in Germania fara AC, dar stii de ce ? Stii care e temperatura medie anuala in Germnania, si in special in landurile din nord? Cand afli poate afli si de ce se vand multe VW fara AC in Germania. 2) De ce te chinui sa compari SAndrero cu Golf ? Incearca cu KIA CEED, Honda CIVIC, Toyota Auris. Si nu compara doar pret ci si dotare, costuri intretinere, fiabilitate. Mor moliile in buzunar ? Nu uita Golf e clasa compacta ==> nu se justifica costuri mari de intretinere, nu vorbim de limuzine sau clasa mare. Si pentru fanii Golf (si eu am fost unul si am si avut un Golf 3) aveti prietenii cu Golf 4 sau 5 care au trecut de 35k -40k KM facuti ?? V-au spus cam ce se intampla cu cutia de viteze si ambreiajul ??
-
Cineva, joi, 29.01.2009 01:31special pentru grass
prietene ai avut golf 3 din pacate majoritatea golfurilor 3 au probleme cu ambreajul !! se duce foarte repede , dar asta nu inseamna k golful 4 , golful 5 si golful 6 nu sunt modele nereusite !! de exemplu golful 4 1.9 TDI consuma in jur de 5% dar aicea nu era vorba de consum am dat doar un exemplu printre zecile de exemple care se pot da ! In germania in majoritatea zonelor vara sunt temperaturi de 18 -22 grade ! dar nu asta e problema ! incontestabil golful este de 10 ori mai bun decat era inainte !! deoarece vw foloseste tehnologi de 10 ori mai bine ca in 1992 cand a iesit prima editie de vw golf 3 sau ca in 1992 cand a iesit ultima editie de vw golf 2 care era o super masina cu motor diesel care era la mare cautare in romania pana prin 1996 !!! sa nu comparam vw`u cu marcile frantuzesti sau coreene sau !! si loganul nu se compara nici cu vw golf 3 !!
-
gabitzu, marţi, 03.02.2009 00:19golfuri.....
Buna seara Oameni buni,de ce va tot certati nu vad rostu,fiecare are dreptul la opinie,si este o vorba,nu te poti 'caca' in gustul omului.Acum referitor la masini,golf 2 a fost una din cele mai reusite masini in perioada de atunci,chiar au fost unele idei ale constructorului german prin anul 1996 (cand deja aparuse golf 3)pur si simplu sa se revina la golf 2 dar nu a mai durat 2 ani si sau concentrat pe noul model golf iv care iar a fost o reusita masina,Ce pot spune despre golf 2 este ca am avut 2 bucati una diesel si una benzina si am fost multumit de amundoua,acum sunt la tara si le foloseste bunicu la carat de pe dealuri deci inca merg si nu se plange de ele.Golf 4 am avut de asemenea pot sa spun ca a fost o masina buna. Acum am golf 5,pot sa spun ca isi face treaba,Am avut si passat 2006 dar tot la golf 5 m-am oprit.Despre golf 6 ce sa spun frumusika da totusi e cam scumpa.Si loganu isi face treaba are un unchi,dar totusi sa facem diferenta.
-
Radu, miercuri, 04.02.2009 21:13salutare
La bani astia e Foarte Scump , ca sa nu mai vb de motorizare ca e praf ma asteptam la cv mai bun. De frumoasa e frumoasa.... dar ca dotari lasa de dorit.......
-
daniel, luni, 09.02.2009 20:35golf
salutare mah golfishtilor...am si eu un golf 5 tdi 140cp si sunt ff multumit de el acum are 105mii de km si nu am avut nicio problema, motorul are aceiasi viata in el si pe timp ce trece raman tot mai multumit de el ...este foarte probabil sa-mi cumpar si seria 6 pentru ca este o masina foarte fiabila si usor de intretinut, probabil o sa-mi iau tot unul cu cutie manuala pt ca alea automatice dau ff multe probleme...salutari
-
misu, miercuri, 13.05.2009 11:16pentru eu cu mine
Ce dus esti tata. renault face masini din secoluul XiX. Si atunci cand sa+u facut printre primele proiectii din lume la paris( fratii Lumiere au inventat cinematograful= si altele nu nemtii!!) apareau si automobile Renault!! Volkswagen a aparut la ordinuol lui Hitler catre ferdinand Porsche si inseamna in germana masina poporului. Asa ca mai lasa-ne cu nemtii ca eu am stat o perioada in Germania si am un mare respect fata de ei dar nu fac masini mai bune decat francezii la aceeasi clasa. nu ma refer la clasa de lux! Si inca ceva. In perioada interbelica renault ear concurentul direct al cui crezi?. Al lui Rolls Royce desteptule!! Mai pune mana pe o carte... si mai fa cateva cornete de seminte analfabetule!
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Echiparea Trendline este una foarte bogata si sunt convins ca masina este una de calitate, dar pretul este un pic cam piperat. Nu-ti poti lua un Golf pe benzina cu 80 CP este penibil. Motorul imediat urmator, 1.6 are doar 102 CP si te intrebi pe buna dreptate in ce secol l-au dezvoltat... Cea mai buna/acceptabila varianta pe benzina este 1.4 de 122 CP. Are un consum bun si forta cat pentru un Golf. Dar asta insemna ca deja platesti 17100. La asta se adauga vopseauna metalizata de 400 Euro (!!). Daca esti un tip precaut si traiesti in Romania o sa optezi si pentru suspensia de drumuri grele (359) la care trebuie sa pui un scut (219). La banii deja dati se impune si o alarma -luata tot de la ei ca sa nu ai probleme cu garantia- si mai decartezi 255. Si uite asa ajungi, usor, usor la 18500 pentru o masina pe benzina in echiparea de baza care nu are nici macar niste bare in culoarea caroseriei...