Noul Volkswagen ID.7 GTX Tourer, cel mai puternic break al mărcii: 335 CP
Volkswagen a prezentat oficial noul ID.7 GTX Tourer, versiunea de performanță a break-ului electric. Noul model este cel mai puternic break al mărcii datorită unui propulsor electric de 335 de cai putere.
Constructorul german a lansat oficial noul ID.7 GTX Tourer. Aceasta este noua versiune de performanță a lui ID.7 Tourer și este cel mai puternic break din actuala gamă a mărcii de la Wolfsburg.
Față de versiunea obișnuită, noul ID.7 GTX Tourer primește o bară față cu un design nou, mai agresiv, cu o priză de aer cu forme de fagure. De asemenea, noul model primește jante sport de 20 de inch, precum și un plafon vopsit într-o nuanță de negru lucios contrastant, capace ale oglinzilor și praguri vopsite în negru. Inclusiv semnătura luminoasă a farurilor LED este nouă.
În interior avem scaune sport cu cusături contrastante roșii și cu sigla GTX brodată pe spătare. Bordul și panourile portierelor conțin accente roșii, la fel și volanul GTX specific. Tot aici avem și un instrumentar digital de 12.3 inch și un ecran central de 15 inch pentru sistemul multimedia, la fel ca la versiunea obișnuită. Capacitatea portbagajului este de 605 litri cu bancheta în poziție normală, respectiv de 1714 litri cu bancheta rabatată.
Propulsorul noului Volkswagen ID.7 GTX Tourer este alcătuit din două motoare electrice, unul pentru fiecare punte. Astfel, noul model de performanță oferă 335 de cai putere. Din păcate, Volkswagen nu a dezvăluit informații despre performanțele noului model.
În schimb, propulsorul electric este alimentat de o baterie de 86 de kWh, iar repriza de încărcare de la 10% la 80% durează sub 30 de minute la o stație de încărcare rapidă. Volkswagen nu a dezvăluit autonomia noii versiuni de performanță.
Vânzările noului Volkswagen ID.7 GTX Tourer vor începe în această primăvară.
via Volkswagen
Da... cam asta e singurul atu pe care se bate moneda intr-una: putere, acceleratii bruste, si cam atat. In rest, doar dezavantaje. Acum cica ceva noi cercetari spun ca astea electrice emit de 400 de ori mai mult praf de frane si cauciucuri. Dracia dracului! :) In fond scopul e cat mai putine masini pe sosele. Cat mai putina libertate de miscare. Astora cu electricele o sa li se spuna peste catvia ani ca Uuuups! Nici voi nu sunteti destul de prietenosi cu planeta! Ia mai luati niste taxe ca faceti praf prea mult :))) In alta ordine de idei, baterie de 86 KW? Wow... cred ca masina asta are spre 2,5 tone la gol. Asta da evolutie! :)