Noul Volkswagen Caddy: design revizuit şi primul motor 1.0 TSI
Volkswagen a dezvăluit primele imagini şi informaţii ale noii generaţii Caddy. Ambele variante ale modelului german au primit un design nou şi un interior adaptat noilor tehnologii.
Volkswagen a dezvăluit astăzi unul dintre cele mai de succes modele utilitare din Europa: Caddy. Chiar dacă vorbim despre un produs construit în jurul verbului „a munci”, creat pentru a sluji sarcinilor utilitare şi ocazional celor de relaxare, noul Caddy a primit şi o faţă nouă.
Este vorba despre blocuri optice frontale noi, o grilă restilizată, stopuri retuşate şi o uşă a portbagajului modificată. Toate aceste noutăţi se vor oglindi pe ambele variante ale modelului german, atât cea dedicată transportului, cât şi cea dedicată pasagerilor. Este evident că filosofia de design aplicată lui passat începe să se răspândească acum în toată gama.
Interiorul suferă şi el o serie de îmbunătăţiri: avem un bord şi panouri de uşi noi, un nou panou de comandă, un volan cu partea inferioară teşită, inserţii metalice şi chiar materiale ceva mai colorate pe nivelurile de echipare superioare. Volkswagen nu îşi va priva clienţii şi pasagerii de tehnologie, urmând să instaleze şi diverse sisteme de multimedia în centrul planşei de bord, în funcţie de bugetul şi nivelul de echipare pentru care se optează.
Gama de motorizări va include şi câteva motoare pe benzină. Pe lângă deja cunoscutul propulsor de 1.2 litri TSI şi 84 de cai putere, Volkswagen va oferi şi un motor TSI cu trei cilindri, de un litru şi 105 cai putere. Versiune de top pe benzină rămâne 1.4 TSI de 125 de cai.
Pentru cei care preferă dieselul, Volkswagen pune la dispoziţie patru motorizări, cu puteri cuprinse între 75 şi 150 de cai putere. Va exista şi o versiune BlueMotion, eficientizată pentru a consuma doar 4 litri/100 de kilometri, o valoare extrem de bună pentru o maşină care va avea multe trasee urbane. Potrivit Volkswagen, toate propulsoarele vor oferi emisii Euro 6, ia runele dintre ele vor putea fi conectate la celebra transmisie cu dublu-ambreiaj DSG.
Noul Volkswagen Caddy facelift va fi expus şi la Geneva, urmând ca primele livrări să debuteze oficial abia în luna iunie.
motoarele de 1.2 si 1.4 sunt curios daca mai au probleme cu distributia pe lant desi nu cred ca au reparat probema.