Noul sef Opel: Nu GM este de vina pentru problemele noastre
Noul sef al marcii Opel incearca sa calmeze spiritele la nivel intern si sa tempereze criticile anti-GM. Totodata, Nick Reilly va sa puna pe picioare marca germana cat mai rapid, alaturi de vechii sai aliati.
Nick Reilly, noul sef al marcii Opel, a trimis o scrisoare deschisa angajatilor sai odata cu noua sa echipa de conducere. Pe langa prezentarea echipei de conducere a marcii Opel, Nick Reilly a incercat sa ii convinga pe angajatii sai ca americanii de la General Motors nu sunt responsabili pentru situatia actuala a marcii Opel si ca salariatii care acuza GM de esecul companiei Opel au o mentalitate de victima. Aceasta declaratie a fostului sef GM Europe are rolul de a-i ajuta pe angajatii Opel sa vada neajunsurile marcii pentru care lucreaza.
Noul sef al marcii Opel este omul care a salvat marca sud-coreeana Daewoo de la colaps in urma cu zece ani. La acea vreme, Nick Reilly a fost desemnat seful diviziei Daewoo, care a reusit sa creasca semnificativ in timp si sa primeasca numele Chevrolet. Din pacate pentru cei de la Opel, succesul nesperat al unor modele Chevrolet i-a facut sa piarda circa 1% din vanzari pe piata interna in defavoarea modelelor Chevrolet. Cel mai bun exemplu ar fi succesul lui Chevrolet Captiva in detrimentul lui Opel Antara, in ciuda faptului ca ambele modele au aceeasi platforma si impart chiar si unele elemente de design, pe langa linia de asamblare.
In speranta ca va reusi sa indrepte soarta lui Opel, Nick Reilly l-a ales pe Mark James ca director financiar. Englezul este angajat GM de 19 an si a petrecut cativa ani la divizia Vauxhall, dupa care a fost transferat la Daewoo, unde ocupa functia de director financiar. Vanzarile marcii Opel vor fi conduse de catre belgianul Alain Visser. Noul sef Opel spera sa aiba succes pe functia sa alaturi de vechea echipa cu care a pus pe picioare divizia Daewoo dupa ce a fost achizitionata de General Motors.
Via | AutomotiveNews (inreg.)