Noul Rolls-Royce Cullinan facelift: parte frontală redesenată și jante de 23 de inch
Rolls-Royce Cullinan a primit un facelift. Acesta aduce o parte frontală redesenată, jante de 23 de inch, iar versiunea Black Badge, îmbunătățită și ea, poate fi comandată încă de la început.
În urmă cu 4 ani, Rolls-Royce lansa primul SUV din istoria mărcii și, totodată, primul SUV de lux, după cum îl descriau la acea vreme reprezentanții companiei. Este vorba, desigur, despre Cullinan.
Acest model s-a dovedit a fi un succes răsunător, având în vedere că, în prezent, Cullinan este cel mai popular model care poartă celebra emblemă Spirit of Ecstasy pe capotă. Pentru a atrage și mai mulți clienți, Cullinan tocmai a primit un facelift.
Cunoscut sub denumirea oficială Cullinan Series II, acesta propune, înainte de toate, o parte frontală revizuită. Farurile sunt acum mai subțiri, iar luminile de zi LED coboară acum spre spoiler. Că tot veni vorba și bara de protecție a fost revizuită, în special la nivelul prizelor de aer.
Grila frontală a rămas la fel de impozantă și poate fi iluminată. În premieră pentru acest model, clienții pot comanda jante cu diametrul de 23 de inch. Paleta de culori exterioare include acum o nuanță nouă, denumită Emperador Truffle.
Încă de la debutul noului Cullinan facelift va fi disponibilă versiunea Black Badge, îmbunătățită și ea. Și aceasta a primit jante noi, de 23 de inch, o serie de accente negre, inclusiv emblema Spirit of Ecstasy, iar grila poate fi vopsită și ea în negru.
Habitalul nu este schimbat foarte mult. Rolls-Royce a pregătit câteva modificări la nivelul tapițeriilor și la nivelul ornamentelor. Spre exemplu, ornamentele din carbon au acum 6 straturi de lac și fiecare dintre cele 23 de elemente sunt polișate manual în 21 de zile.
Tapițeria denumită Duality Twill este nouă. Integrează 2.2 milioane de cusături și nu mai puțin de 107.000 de perforații cu diametrul cuprins între 0.8 și 1.2 milimetri.
Motorizările au rămas neschimbate, ceea ce înseamnă că versiunea Cullinan Black Badge oferă în continuare 600 de cai putere și 900 Nm. Motorul este, desigur, același V12 de 6.75 litri, twin-turbo.
via Rolls-Royce
Nu mi-o permit, nu fact parte din clasa clienților acestei mașini (cum nu sunt sunt de fapt nici 99,999% din români). O fi luxoasă la interior, o avea un confort fenomenal, dar din punct de vedere strict estetic e urâtă cu flăcări. Designul postului de conducere pare de autobuz.