Noul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în România

Publicat marţi, 19.11.2024 15:58 de Tiberiu Safta

Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro.

Noul Renault 5 E-Tech electric este deja disponibil în România încă din primăvara acestui an. La momentul acela, modelul electric subcompact era valabil doar în versiunea Comfort Range. Aceasta aducea o baterie de 52 kWh și o autonomie de 412 kilometri în regim WLTP.

Acum, Renault a deschis comenzile pentru o nouă versiune, mai accesibilă, a noului R5 E-Tech. Noua versiune, botezată Urban Range primește o baterie mai mică, de 40 kWh, un motor de 120 de cai putere și o autonomie mai mică, de 312 kilometri în regim WLTP. Pentru Urban Range, Renault a pregătit 3 linii de echipare, dintre care una este nouă: Techno, Iconic Cinq și Evolution. Cea din urmă linie de echipare este și cea mai accesibilă dintre toate.

Noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range are un preț de pornire de 26.890 euro, în echiparea Evolution. Echiparea intermediară Techno pleacă de la 28.950 euro, iar linia de top Iconic Cinq pornește de la 30.950 euro.

Începând din 2025, Renault 5 E-Tech încă două niveluri de echipare. Prima dintre acestea se va numi Five și va fi noua echipare de bază a modelului. Cu această echipare, Renault 5 E-Tech va avea un preț de pornire și mai mic, de 25.000 euro. A doua echipare care va apărea anul viitor va fi seria specială Roland Garros.

NOUL RENAULT 5 E-TECH
VERSIUNE/ECHIPARE PUTERE (CP)
AUTONOMIE (KM)

ACCELERAȚIE(0-100, S)

PREŢ
(€ cu TVA)
VERSIUNE Urban Range
Evolution 120
312 - 26.890
Techno 120
312 - 28.950
Iconic Cinq 120
312 - 30.950
VERSIUNE Comfort Range
Techno 150
412 8.0 30.750
Iconic Cinq 150
412 8.0 32.750

Renault 5 E-Tech vs. principalii concurenți (versiuni de bază)

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE (KM)  ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault 5 E-Tech
Urban Range, Evolution
120 312 - 26.890
Opel Corsa-e
Edition
136 354 8.7 31.596
Peugeot e-208
Style
136 362 9.0 35.450
Lancia Ypsilon 156 402 8.2 -
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Renault

  • Flavius, marţi, 19.11.2024 18:43

    Trisati la comparatii ! De ce nu apare Citroen E C3 pe lista? E in aceeasi clasa , are aproximativ aceleasi caracteristici ( 7CP mai putin dar 4 Kwh in plus) , cam aceeasi autonomie ( doar 8km in plus fata de Renault) dar este mai ieftin cu vreo 3500 de euro

  • Banditos, marţi, 19.11.2024 21:37

    sub tabel scrie clar "VIA RENAULT" si eu am ramas surprins de unele dinte comparatii de genul asta dar le regasesti in format fizic, negru pe alb, in brosurile oficiale de prin reprezentante

  • Elektrikkk, marţi, 19.11.2024 22:49

    Nu ar face Renault o maşină electrică serioasă nici să îi pici cu ceară. Stau la dos, că sunt taxe contra chinezilor, altfel ar muta toată producţia EV în China şi ar pune doar sigla, aşa cum doreau şi germanii să facă... Soluţia Dacia Spring. Umflat banii la proşti.

  • Mare Afacere, miercuri, 20.11.2024 09:49

    Bateria de 40 e păcăleală de top, pentru un preț al mașinii cu 6,2% mai mic să renunți la o baterie mai mare cu peste 25% trebuie să fii Bulă rău.

  • Elektrikkk, miercuri, 20.11.2024 09:58

    Fac producătorii auto un furt de zile mari... Preţul bateriilor a scăzut dar a maşinilor nu. Înţeleg că în Europa sunt costuri mai mari ca în China, dar să faci o porcărie în 2 uşi.... Până şi Dacia Spring e mai încăpătoare... Şi să ceri un purcoi de bani....

  • Banditos, miercuri, 20.11.2024 10:32

    De cel putin un an companiile europene ti-au transmis, tie, mare urmaritor al domeniului auto o schimbare de strategie: volume mici de vanzari cu procente mai mari de profitabilitate. In traducere: vand mai putin mai scump. Fanaticii chinezismelor au alternative de la Huauei, beijing, mari, smechere, ieftine si...d'alea bune.

  • eu, miercuri, 20.11.2024 14:30

    imi place R5, o masina de lifestyle, care are sanse mari sa devina un "design icon". o buna alegere pentru tinerii cu venituri mari din peri/urbanul european care n-au nevoi reale de transport si ar alege-o mai mult pentru show-off. gen vin bine-merci in timpul saptamanii la job la biroul din periferia metropolei cu trenul regional, iar in weekend folosesc R5-ul sa ajunga la cafenelele din centrul istoric, la shopping in malluri, la muzee de arta moderna si prin cluburi pe faleza raului care taie orasul/faleza marii, dupa caz. asa percep eu modelul asta, insa eu nu fac parte din filmul asta, desi il inteleg si imi place. personal as alege R4, mult mai decis pe latura practica si cel putin la fel de interesant ca design.

  • un cetatean, miercuri, 20.11.2024 21:51

    Cum adica, pai cand spuneau taranii hateri de EV ca preturile electricelor nu vor scadea nici daca bateriile ar fi mai ieftine cu 90%, ce spuneati ?