Noul Porsche Taycan 4 facelift: versiune de bază cu tracțiune integrală

Publicat miercuri, 13.11.2024 10:27 de Tiberiu Safta

Porsche a lansat o nouă versiune de bază pentru noul Taycan facelift. Noua versiune entry-level primește acum tracțiune integrală și o autonomie de peste 640 de kilometri.

Constructorul german a pregătit o nouă versiune actualizată pentru noul Taycan facelift. Modelul de performanță este acum disponibil și în versiunea Taycan 4, o versiune de bază care aduce tracțiune integrală. Noul model este propulsat de două motoare electrice care dezvoltă împreună 435 de cai putere atunci când este folosită funcția de lansare de pe loc.

Cu ajutorul noului propulsor, noul Porsche Taycan 4 facelift are nevoie de 4.6 secunde pentru a ajunge la 100 km/h. Chiar dacă noua versiune de bază cu tracțiune integrală are 80 de kilograme în plus față de cea cu tracțiune spate, noul Taycan 4 este mai rapid cu două zecimi de secundă până la 100 km/h.

Pentru noul Taycan 4 facelift, Porsche pune la dispoziție două baterii, numite Performance și Performance Plus. Cei care aleg prima baterie vor avea o autonomie de 559 de kilometri în regim WLTP. Bateria mai mare Performance Plus garantează o autonomie mai mare, de 643 de kilometri în regim WLTP. Grație arhitecturii de 800 de volți, bateriile pot fi încărcate până la un curent de 320 kW.

Echipamentul standard al noului Porsche Taycan 4 include următoarele: faruri LED Matrix, suspensie activă și adaptivă, sistemul Porsche Traction Management, jante aerodinamice de 19 inch, scaune față reglabile electric în 8 direcții, tapițerie care include și piele și pachetul audio Sound Package Plus.

Porsche nu a anunțat deocamdată prețul de pornire al noii versiuni de bază a lui Taycan facelift.

via Porsche

  • Dizăl Rulz Forevăr, miercuri, 13.11.2024 11:57

    Prețul de pornire e cât un Serie 5 diesel.

  • @Dizăl Rulz Forevăr, miercuri, 13.11.2024 13:34

    totusi... Taycan e de la 108.736,25 EUR. Serie 5 diesel e de la 63.844 EUR (deci +45k e ceva, nu gluma) daaaar partea interesanta e ca i5 e de la 69.913 EUR. astea azi. 13.11.2024

  • Dizăl Rulz Forevăr, miercuri, 13.11.2024 14:19

    O fi, dar la prețul de pornire Serie 5 e "cheală" comparat cu Taycan. Nici după ce bifezi toate optionalele de 45000 euro nu ajungi la paritate. In altă ordine de idei: cum sa ai prețul de baza 64000 și opționale de 45000 la un model de volum, fie el și premium? Gurile rele ar spune că prețul de bază e doar așa, să dea bine în vitrină. "De la doar 64000". Când configurezi una ajungi imediat la 80000.

  • dan_grc, miercuri, 13.11.2024 17:55

    Mai lasa bai Bmw, că ti se simte duhoarea prin tastatură, Bmw cere cât vrea, tu ești ca noaptea tot cât vrei, adică mereu, vezi ca ești eligibil pentru un Taycan atunci :).

  • @dan_grc, miercuri, 13.11.2024 18:24

    Macar de-ai cumpăra si tu un BMW nou, sa ajuti brandul mult iubit. Tu de fapt ce speri, sa cumpere altii bmw la 100.000 ca sa ti-l arunce tie pentru 20000 în toamna anului 2084?

  • dan_grc, miercuri, 13.11.2024 19:09

    Măcar niște piese originale tot ajută, tu cum ajuți compania de biciclete, dacă ai o bicicleta la mâna doua, posibil furata ? Așadar nu-ți cumperi electrică pentru că-ți ocupă cocalarii cu Bmw locul de încărcat, ai căutat mult aceasta scuza ? Ai hibrid de zece ori mai scump ca jaful meu ? Am un F11, ai un hibrid de peste 100k ? Nici măcar un E39 în stare bună nu costă doar câteva mii, ci cel puțin 5k, iar iese nasol înmulțit cu zece, bagă altceva, gen că ești un distrus mincinos, jur că-ți dau vot pozitiv .

  • Matei_cel_nou, joi, 14.11.2024 11:42

    Deci tu postezi de zor ca sa încurajezi lumea sa cumpere BMW nou, în ideea ca asa se vor găsi piese de schimb pentru "jaful" tău? Eu zic ca e bine, ești pe drumul cel bun. Bravo! Respect!