Noul Peugeot 508 facelift: o față nouă și multimedia îmbunătățit
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul 508 facelift. Lista noutăților include faruri mai înguste, o grilă nouă și mici îmbunătățiri pentru interior.
După ce a publicat o serie de imagini teaser cu viitorul 508 facelift, Peugeot dezvăluie acum toate imaginile și informațiile despre varianta îmbunătățită a modelului de segment D. Modificările se aplică atât versiunii sedan cât și lui 508 SW (break).
Înainte de toate avem faruri LED Matrix mai înguste (standard), un design nou pentru luminile de zi și grilă frontală nouă. În mijlocul ei tronează, așa cum era de așteptat, cea mai nouă emblemă a mărcii franceze.
În partea din spate, logo-ul Peugeot, dintre stopuri, a fost înlocuit cu numele mărcii.
INTERIOR UȘOR REVIZUIT
Noua emblemă o regăsim și la interior, pe volan, iar selectorul transmisiei a fost, la rândul său, înlocuit. Totodată, display-ul central de 10 inch a primit câteva îmbunătățiri, iar acum suportă actualizări over-the-air.
Și instrumentarul de bord digital, cu ecran de 12 inch, are moduri noi de afișare a informațiilor.
Recent, francezii de la Peugeot au anunțat motorizări noi, mild hybrid, pentru 3008 și 5008. Din păcate, acestea nu au fost preluate de 508 facelift.
În continuare, clienții au la dispoziție motorul de 1.2 litri, cu 130 CP, sau unitatea diesel, de 1.5 litri cu 130 CP. Gama de motorizări include și versiunile plug-in hybrid cu 180, 225 sau 360 de cai putere (508 PSE).
Noul Peugeot 508 facelift va sosi în reprezentanțe în luna iunie a acestui an.
via Peugeot
-
r, vineri, 24.02.2023 11:01
Rafinament franțuzesc de calitate. Și îmi place că au motoare pentru toată fauna, de la melci până la gheparzi.
-
Liviu, vineri, 24.02.2023 11:31
@r masina e minunata, insa eu gasesc varietatea motorizarii problematica. N ai cum sa te opresti la 1.6 litri. Doar varianta 360 cp plugin hybrid pare sa aiba performante decente (desi slabute pt puterea aia), dar parca nu ma incanta ideea sa car atata greutate in plus aiurea (si motor electric, si termic, si baterie, si rezervor cu benzina). Mai bine puneau un motor termic mai potent si un sistem hibrid non-plugin a la Prius sau o faceau direct electrica. Asta e o solutie de compromis.
-
Peter Parker, vineri, 24.02.2023 12:33
Mamă acum sunt curios cum va arata 2008 facelift,sau văzut poze spion cu el
-
@Liviu, vineri, 24.02.2023 12:59
Nu știu ca Stellantis sa mai folosească motoare mai mari de 1.6l. Vremea motoarelor mari a apus, nu știu cum tripletei germane I se mai permite sa folosească motoare de 3l. Din fericire motoarele electrice nu duc lipsa de putere, ba chiar performanta e limitata de alți factori.
-
Seriff, vineri, 24.02.2023 13:31
Singura mare buba a electricelor e bateriile ar trebuii capacitati cam duble la toate masinile ca sa fie ce trebuie si atunci ma jur ca nu mai vreau dizel
-
@Seriff, vineri, 24.02.2023 13:44
Se va întâmpla în timp, tehnologia bateriilor avansează rapid.
-
Wonka, vineri, 24.02.2023 17:25
Înainte aveai posibilitatea să iei 1.6 de 180cp sau 225cp, fără mizeria aia de plug-in. Acum ești limitat la 130cp sau să suplimentezi consistent bugetul pentru o putere decentă, dar cu un sistem ineficient la drum lung, care este posibil să scoată consumuri mai proaste.
-
Mircea Badea, vineri, 24.02.2023 20:06
nu intele designul asta "german" de forme topite/plostite... iar la faruri, de la prea mari si multa sticla aiurea, acum prea mici parca. si sa le fie rusine ci dizalu ala.
-
Liviu, vineri, 24.02.2023 20:09
@@Liviu Ba Stellantis foloseste motoare mai mari de 1.6. Uita te doar la Alfa si la Maserati.
-
dan_grc, vineri, 24.02.2023 21:22
Superb, exterior/interior, dar nu înțeleg nici eu oferta puterilor, pentru termice maxim 130 cai, să oblige clientul să aleagă hibride, mult mai scumpe, apoi se întreabă unii de ce dispar sedanurile și breakurile de la mărcile generaliste, un 2.0 benzină turbo benzină și diesel de 200 cai erau sfinte .
-
@dan_grc, vineri, 24.02.2023 21:49
ce sa faca lumea cu 200 de cai? sa mearga la relanti cu ei? sau sa isi ia suv si sa-i iroseasca?
-
@dan_grc, vineri, 24.02.2023 21:52
200 de cai oricum sunt la 5-6k rpm, deci nu-i vede lumea niciodata. la 2-3k rpm cat accelereaza majoritatea nu sunt nici macar 130 folositi. deci daca se trezesc pot sa tureze motorul mai mic si au la fel ca ala mare la utilizare "comuna".
-
dan_grc, vineri, 24.02.2023 22:02
Incredibil cum sunt inutili 200 de cai la benzină sau diesel, dar 360 cai la hibrid sunt ok, sau și mai mult la electrice, mai puteți ?
-
Michi, vineri, 24.02.2023 22:32
GT de 1.2... beyond comedy ...
-
@dan_grc, vineri, 24.02.2023 22:46
sunt inutili oriunde, desi la hibrid si mai ales la electrice, vin de la relanti gramada..nici nu mai trebuie turbo/turatii..
-
@papagal electric, vineri, 24.02.2023 22:55
Vin, dar trebuie să fii un maniac retardat să faci managementul bateriei. Pe unii dintre noi ne doare în buric de rezervor, alimentare, autonomie.
-
@dan_grc, sâmbătă, 25.02.2023 00:48
La hibrid ești pe baterie când stai ca fraierul în trafic, în timp ce la termica arunci banii pe teava de eșapament
-
Matei, sâmbătă, 25.02.2023 00:59
Dacă era hibridul la preț de dizăl să vezi ce mari fani erau ipocriții de mai sus. Bă, nu e nicio rușine să nu îți permiți. Rușine e să tot spui că strugurii sunt acri și să scoți din cur "argumente" ridicole împotriva a ceea ce ai vrea și tu, dacă ai avea bani. A, nu-mi spune că tu îți iei dizăl pentru că iti place că e mai greu decât benzinarul, e zgomotos și are trepidații mișto. Nu bă, iti iei dizăl pentru că economisești 10 RON la un drum, sau asa ceva. De-aia nu-ți place hibridul, că te uiți la 10 RON.
-
@papagal electric, sâmbătă, 25.02.2023 08:14
se numeste start-stop, există soluții trebuie doar să nu fii ultimul prostovan.
-
Banditos, sâmbătă, 25.02.2023 08:59
A dracului start-stopul asta... :))) La data aparitiei il injurati ca e o porcarie, ca nu face economie, ca strica motorul, consuma bateria si cautati solutii sa-l dezactivati permanent.....iaca pozna, acuma e bun!
-
@profesioniste, sâmbătă, 25.02.2023 09:20
Depinde cu cine vorbești. Cei cu start-stop din 2014 au dreptatea lor. O electrică la 60k nu e panaceu.
-
Banditos, sâmbătă, 25.02.2023 18:52
Corect, am start-stop din 2013, singura lui problema e ca ii trebuie baterie buna, adica bine incarcata, altfel se dezactiveaza de la sine, in sensul in care numai intra in actiune la fel de des iar conditiile pe care le stie toata lumea (adica peste X grade afara nu mai sunt luate in considerare). Cam 0,5l% economie cu el activ.
-
Andrei, duminică, 26.02.2023 01:24
Start-stop trebuie dezactivat când ești blocat în trafic. Consumi mai mult dacă repornești motorul des, plus ca asa cum au zis și alții, contribuie la uzura. Asta e principalul motiv pentru care ai un buton la îndemână - sa îl dezactivezi când anticipezi ca se va opri foarte des. In plus, când se oprește motorul de oprește și aerul condiționat. La 35-40 de grade nu vrei sa stai în trafic cu motorul oprit. "se numeste start-stop, există soluții trebuie doar să nu fii ultimul prostovan." Nu știu de ce pe site-ul asta e plin de indivizi pe care ii da deșteptăciunea afara din casa și simt nevoia sa semnalizeze. Ca în zicala aia cu prostul și fudulul.
-
@s-s, duminică, 26.02.2023 08:38
nu stiu daca l-as folosi pe masina mea dar as vrea sa-l aibe ceilalti, sa respir aer mai curat.
-
@Andrei, duminică, 26.02.2023 10:18
E nevoie și de habarniști ca tine, altfel prostia ar fi nereprezentată pe planetă. Sistemele start-stop actuale se pot activa după încălzirea motorului și nu pot fi activate după ce motorul a fost forțat. Sau iarăși ne întoarcem la gunoaiele vw&audi din 2014.
-
Andrei, luni, 27.02.2023 09:30
De neinteles propulsoarele. Ai de ales intre modele submotorizate si unele mai puternice, dar foarte grele. Lipsesc exact cele care fac volum de vanzare.
-
zagado26, marţi, 28.02.2023 18:31
@everyone - S-a renunţat la motorul de 1.6 pentru că nu au reuşit să-l încadreze în noile norme de poluare. CSF NCSF!
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Frumoasa masina! Chiar si SW-ul arata foarte bine.