Noul Opel Astra GTC, prima ipoteza foto

Publicat vineri, 20.11.2009 11:54 de Bogdan Mirică

Versiunea coupe a actualului Opel Astra va sosi abia in 2011. Modelul compact va propune o abordare agresiva, pe care fanii au incercat deja sa o anticipeze cu o prelucrare digitala.

La sfarsitul lunii iulie, atunci cand inca se bucura de reactii pozitive puternice pentru noul Astra, Opel a dezvaluit prima schita a fratelui compact cu numei trei usi, botezat GTC si asteptat de toti fanii tineri ai brandului german. Varianta coupe este programata sa debuteze pe strazi abia in 2011, designul final al GTC-ului fiindca insa o necunoscuta pentru public.

In incercarea de a intui liniile versiunii de serie, fanii Opel au creat o prelucrare digitala care se inspira masiv din schita publicata de nemti in vara. Daca ar fi sa judecam rezultatul dupa spusele lui Malcolm Ward, designerul noului Astra, care afirma ca GTC va introduce o filosofie agresiva si va fi o copie la indigo a schitei publicate deja, putem spune ca prelucrarea digitala este una destul de realista.

Fratele compactului cu cinci usi se va individualiza printr-un spoiler complet nou, cu o grila supradimensionata, prin lumini LED si printr-o linie laterala mai agresiva.

Sub capota variantei cu trei usi se vor afla cel mai probabil trei propulsoare pe benzina, unul de 1.4 litri aspirat normal, unul de 1.4 litri supraalimentat, capabil sa ofere 120 de cai putere, si un varf de gama de 1.6 litri si 180 de cai.

Pentru cei care prefera diesel-ul, Opel va pune la dispozitie patru motoare diferite ce livreaza puteri cuprinse intre 95 si 160 de cai indeplinind in acelasi timp normele de poluare Euro 5.

via | carspyshots

  • URAGANU, vineri, 20.11.2009 14:06
    europeana?

    Astea nu mai sunt forme europene, designerii astia, incepand cu cei de la BMW si terminand cu aia de la Logan au luat-o razna. Nu mai vezi o forma agresiva, nu mai vezi o linie mai taioasa. Tot ce vad acum sunt niste pisicute Japoneze (vezi seria 5 BMW), mai nou si Insignia si sa nu mai vorbim de Seat cu al ei Ibiza care zici ca merge cu spatele. Bine, nici Fordul nu scapa din ecuatie. Unde sunt formele Europene de care ne-am indragostit ? Vezi BMW pana in 2003, Golf 3-4 samd. Cred ca singura firma care urmat o ascensiune la capitolul design european/agresiv este Audi (vezi noul A4). Dezamagitor ce-a ajuns Astra Coupe, de la un Bertone absolut SUPERB, la o aberatie de zici ca-i Kia sau Hyundai ? WTF ?

  • BamsE, vineri, 20.11.2009 15:22
    re

    Senzatie!!!

  • sagfa, vineri, 20.11.2009 19:13
    agsqasg

    daca ar avea rotile astea nu ar intoarce nici pe 2 autostrazi

  • Bogdan, vineri, 20.11.2009 23:15
    Perfect de accord cu "Uraganu"

    Bine zice in primul post, asa cred si eu.Noile modele in general arata mult mai prost si diferit de liniile de baza. Prea rotunjoite, prea " superficiale" nu exprima robustele, masivitate,etc parerea mea. NU am "o boala" la tancuri cand zic masive, un bun exemplu de o masina care mi se pare masiva ,atragatoare, de bun gust ar fi : afla romeo 159 ; honda accord ; Citroen C5(ultimul) ; Mercedes C clase(ultimul) etc. Dar na, gusturile nu se discuta,

  • ;-), sâmbătă, 21.11.2009 17:23
    Lumea se mai schimba

    Azi se poarte formele BIO (rotunjite). Iar mie imi plac. Apropo, credeti ca barbatii cu "scula" mica isi cumpara o masina masiva pt a compensa micimea proprie?!

  • Stefan, marţi, 09.03.2010 00:34
    Re

    Hai ma... ce sa va zic... acum e prea futuristica... nici asa nu e buna. Modele OPEL in general nu prea au avut o forma semnatura... sa ii zic asa.. cum e la bmw cu "narile" lui care e de ajuns sa mai traga de ele in sus sau in jos si gata au scos un model nou. Sau audi, care tot mai maresc putin grillul, In ultima vreme opel a tins spre schimbari majore Si acu 5 ani tot asa ati zis despre "vechiul" GTC. Si nu stiu cine s'a indragostit de formele unui golf 3 sau 4... ca arata ca niste cutii pe roti... sau cine s'a indragostit de golf 3... ca era printre primele masini straine aparute dupa revolutie... poate... si normal, e o compacta cu 2 usi, cat de impunatoare poate sa fie... Bogdan, tu spui de ultimul Cclass, C5 care deja sunt near-luxury.