
Noul Morgan Supersport: etalonul mărcii are un motor BMW de 340 CP
Morgan a prezentat oficial noul Supersport. Acesta reprezintă noul etalon al mărcii și primește un design modernizat, precum și un motor BMW care dezvoltă 340 de cai putere.
După o campanie de promovare relativ lungă, Morgan a prezentat oficial noul său etalon. Botezat Supersport, acesta este înlocuitorul vechiului Plus Six și se alătură actualei game a mărcii britanice, care include modelele Plus 4 și Super 3.
Design-ul noului Morgan Supersport pune mai mult accent pe aerodinamică, dar fără să trădeze limbajul de design tipic al mărcii. Partea frontală integrează o bară de protecție pronunțată, precum și faruri LED cu semnalizatoare integrate. În standard, noul model vine cu jante de 18 inch, însă sunt disponibile și jante mai mari de 19 inch.
Partea din spate are și acesta un design modernizat, cu stopuri LED montate jos în difuzorul aerodinamic al barei de protecție. Aici sunt vizibile și terminațiile duble ale evacuării.
Deși noul model este o decapotabilă, există posibilitatea de montare a unui plafon din compozit de carbon, astfel încât noul Morgan Supersport poate fi transformat într-un coupe. Caroseria este confecționată din aluminiu reciclat în proporție de 60%.
Interiorul are un aspect foarte asemănător cu vechiul Plus Six, cu numeroase opțiuni pentru tapițeria din piele și ornamente decorative din lemn. Ceea ce este nou este spațiul mai mare în spatele scaunelor, precum și un torpedou nou, un portbagaj mic și o bară pentru bagaje, disponibilă opțional.
Ca dotări, aici avem un sistem audio Sennheiser, o zonă de încărcare prin inducție pentru telefon și, în premieră pentru Morgan, un sistem hands-free pentru apeluri.
Sub capota noului Supersport se ascunde un motor BMW de 3.0 litri turbo cu 6 cilindri în linie care dezvoltă 340 cai putere și un cuplu de 500 Nm. Cu alte cuvinte, noul Morgan Supersport este la fel de puternic ca predecesorul său. Puterea este transmisă către roțile din spate, iar motorul este cuplat exclusiv la o cutie automată cu 8 trepte.
Noul Morgan Supersport este bazat pe un șasiu cu cadru spațial din aluminiu, botezat CXV și care este mai rigid decât vechiul șasiu CX. De asemenea, noul model primește o direcție cu un răspuns mai rapid și o suspensie revizuită pentru mai mult confort. Opțional, Morgan oferă o suspensie mai rigidă, precum și un diferențial cu alunecare limitată. În total, noul model cântărește 1170 kilograme.
Noul Morgan Supersport pornește de la 85.000 lire sterline în Marea Britanie. La fel ca în cazul tuturor celorlalte modele, noul Supersport va fi asamblat manual.
via Morgan
chiar daca are continuitate cu partea dorsala, calandrul frontal dreptunghiular strica toata armonia curbelor si muchiilor unui design clasic