Noul Kia e-Soul debutează la Geneva: versiunea de top oferă 204 CP și o autonomie de peste 450 de kilometri
Kia a publicat informații noi referitoare la e-Soul. Modelul electric va fi oferit în două versiuni, iar prezentarea europeană va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie.
Noua generație Kia Soul a fost prezentată în luna noiembrie a anului trecut la Salonul Auto de la Los Angeles. În cadrul evenimentului de peste Ocean, fanii Kia au făcut cunoștință atât cu versiunea electrică a lui Soul, cât și cu versiunile echipate cu motoare cu combustie internă.
Acum, producătorul asiatic anunță debutul european al noului Kia e-Soul și oferă o serie de informații suplimentare. Modelul electric va fi expus în cadrul Salonului Auto de la Geneva, eveniment care își deschide porțile în 5 martie.
Noul Kia e-Soul va fi disponibil pe piața europeană spre sfârșitul primului trimestru și va putea fi comandat în două versiuni.
Varianta de bază va fi echipată cu un motor electric de 136 de cai putere și 395 Nm. Bateria pregătită pentru această versiune are o capacitate de 39.2 kWh, iar conform oficialilor Kia, energia înmagazinată este suficientă pentru a parcurge până la 277 de kilometri (valoare calculată conform ciclului WLTP).
Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 9.6 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 156 km/h.
Vârful de gamă pregătit de Kia va integra un motor electric de 204 CP și 395 Nm. Autonomia anunțată pentru această versiune este de 452 de kilometri, bateria integrată de constructorul sud-coreean având o capacitate de 64 kWh. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 7.6 secunde, iar viteza maximă anunțată de constructorul asiatic este de 167 km/h.
Noul Kia e-Soul va putea fi încărcat la prize rapide. Pentru a ajunge de la 20% la 80%, modelul electric asiatic are nevoie de 42 de minute la o stație rapidă de 100 kW.
Kia e-Soul va avea patru moduri de rulare: Normal, Eco, Eco+ și Sport. Modurile Eco au fost concepute pentru a oferi o autonomie cât mai generoasă, în timp ce modul Sport schimbă răspunsul motorului pentru performanțe maxime. Pentru un plus de dinamică, inginerii au optat pentru o punte spate independentă.
La interior, modelul electric va fi echipat cu un instrumentar digital de bord cu diagonala de 7 inch, dar și cu un ecran central de 10.25. Restul sistemelor de siguranță vor fi preluate de pe versiunile echipate cu motoare cu combustie internă.
aaa....interiorul! interiorul ! e hororrrrrrrr......