Noul Honda Jazz, in Romania de la 12.280 de euro

Publicat vineri, 30.01.2009 10:24 de Mircea Meșter

Honda a lansat in Romania noua generatie a modelului de clasa mica Jazz. Acesta dispune de doua motoare pe benzina si pleaca de la 12.280 de euro fara TVA.

Honda a lansat aseara oficial in Romania noua generatie a modelului Jazz. Dupa doua milioane de exemplare vandute in toata lumea de la lansarea primei generatii (2001), modelul de clasa mica a niponilor incearca sa se bata pe un segmetn foarte disputat in ultima perioada.

Principalele avantaje ale noului Jazz sunt reprezentate de noul design, care a evoluat in bine fata de anterioara generatie, si de spatiul interior, care recomanda modelul Honda ca pe un crossover intre un mini-monovolum si un model de segment B. Structura spatioasa a interiorului este data de filosofia Cab Forward, care ii confera lui Jazz un spatiu mai mare pentru picioare si un volum ridicat al portbagajului, care dispune de podea dubla. Cu toate acestea, dimensiunile lui Jazz (3900 milimetri lungime, 1695 milimetri latime si 1525 milimetri inaltime) il recomanda ca un model perfect pentru traficul si parcarile oraselor aglomerate. la acest aspect contribuie si vilibilitatea ridicata: latimea montantilor parbrizului a fost redusa, iar al patrulea geam lateral a crescut de trei ori in dimensiuni.

Cele doua motorizari pe care le-a pregatit Honda pentru Jazz sunt exclusiv pe benzina. Este vorba de un motor de 1.2 litri si 90 de cai putere si de unul de 1.4 litri si 100 CP, principalul punct de la care a plecat constructia acestora fiind un consum redus. Astfel, constructorul anunta cifre de consum si de emisii foarte interesante: 5.1 litri/100 de kilometri si 125 g CO2/km pentru propulsorul de 1200 cmc si 5.4 litri/100 de kilometri si 128 g CO2/km pentru propulsorul de 100 de cai. Daca motorul de 1.2 litri beneficiaza exclusiv de o transmisie manuala, cel de 1.4 litri poate fi cuplat fie la o cutie manuala, fie la una automata iShift cu sase trepte.

Preturile noii generatii Jazz pleaca de la 12.280 de euro fara TVA pentru versiunea 1.2 LSE cu cutie manuala, urcand pana la 14.680 de euro fara TVA pentru 1.4 LS cu transmisie iShift.

via | Honda

  • b76, vineri, 30.01.2009 12:56
    cat costa????

    e mai scump ca un golf sau o octavia???? de polo nu mai vorbesc, iar polo e si asa mai scump decat multe altele din clasa lui.

  • bbb, vineri, 30.01.2009 15:57

    Dar tu compari VW cu Honda ?

  • bixi, vineri, 30.01.2009 17:16
    bbb, get lost

    Bre bbb sau mmm sau zzz sau ccc. Daca esti fan Honda, iti dorim mult succes. Da nu ai cum sa le compari, Honda au inca multe de invatat. Sunt nejustificat de scumpe si cu dotari standard foarte saraciaoase. Daca ai avut vreodata curiozitatea sa dai jos un motor Honda, du-te si intreaba un mecanic de treaba asta ca sa vezi lucratura japoneza. Apoi te invit sa intreb de un motor VW. Tehnic vorbind, nemtii raman uber alles. Es ist KLAR?!

  • eu, vineri, 30.01.2009 19:08
    funny

    bixi, ma faci sa rad.... cate honda ai vazut tu in viata ta??

  • bixi, vineri, 30.01.2009 20:12
    eu, EU, Eu?

    razi, omule, razi ca razi a paguba. Noul Acord la 90 kmh in viraje ii fuge fundul, incearca un VW pe acceasi tema. Dermajul la versiunea cu motor de 2,2 litri diesel este foarte slab iar motorul foarte zgomotos. Ia motorul de 2,0 TDI si 170 cai putere si mai vorbim. Interiorul are finisaje bune la Accord, intrumentar de bord interesant dar nu deosebit iar levierul cutiei destul de deranjant ca design, si la atingere. Interiorul la Passat e mai prietenos si mai aproape de gustul europeanului. E mai sofisticat si placut la atingere. Dragul tatii, am condus destul stiu ce spun. Insa nu vreau sa aiba cineva impresia ca VW nu are carente. Din contra. Dar intre o Honda si VW aleg intotdeauna VW, chiar daca anumite aspecte la VW sunt neplacute. Per total prefer masinile nemtesti, facute cu simt de raspundere. Acuma poti sa razi, ca razi singur. EU

  • b76, vineri, 30.01.2009 21:01
    bixi nu te chinui.

    bixi nu te mai chinui sa le explici ca nemtii raman tot cei mai buni si nu le mai explica in termeni precum "carente" ca oricum nu inteleg io cred ca daca sunt multe pe sosea ei nu trebuie sa isi ia ca ei sunt altfel nu ca toti "fraierii". si in legatura cu accordu iti dau dreptate pentru ca le-am vazut pe toate din clasa medie si passatu a fost cea mai buna alegere, interior calitate dotari si pret. asa ca degeaba le explici ca ei tot pe a lor o tin. sa fim noi "fraieri" cu masini nemtesti dar sa ne simtim bine si sa stim ca nu avem probleme.

  • LEE, vineri, 30.01.2009 21:19
    aha

    Baieti, mai usor.........HONDA ramane HONDA, pe cand VW mai au de invatat, cu tot neamul lor de audi,seat,skoda & co......... audi se lauda ca a inventat VTEC-ul !!! HAHAHA Uite aici: http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=5016 Citeste postul 33: http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=2724&page=4 Salve !

  • bbb, vineri, 30.01.2009 22:11
    pt bixi

    Mai pilotule sau mai bine zis chilotule in primul rand nu am vazut motoare Honda desfacute pt ca la Honda nu se face setul motor la 100000 km ca la VW. De optionale ce sa-ti spun practic nici nu exista, ce comanzi aia iti vine din fabrica din japonia nu accesorii si optionale montate de diversi "mecanici" de la TESS sau alte reprezentante din Romania. Nu stiu ce curbe ai luat tu cu 90 km/h dar la mine nu face figuri nici la 140 km/h, bine aici mai intervine si calitatile soferesti ale fiecaruia. De zgomotul motorilui 2,2 i-ctdi pot sa spun doar ca suna aproape exact ca un motor pe benzina, doar este construit de cel mai mare producator de motoare din lume dar nu pot spune acelasi lucru de TDI-urile nemtesti care imi amintesc cu nostalgie de U 650 ce se producea in vremea comunista la Brasov. Lasati-ne pe noi fraierii sa ne luam Honda si voi cumparati-va ce doriti doar trebuie sa traiasca si service-urile de pe urma voastra. Dute de curiozitate intr-un service Honda si vezi cate masini Honda sunt la service. Daca nu ar exista si alte masini precum VW, Peugeot sau Renault ar da faliment service-urile Honda.

  • je, vineri, 30.01.2009 22:40

    bixi lasa-te frate cu VW is za best .. mai citeste si tu presa straina , asta daca ai cultura si mai stii vreo limba.. da-mi tu exemplu de vreun premiu pe care l-a luat VW pentru inovatie , sau mai bine zis cate premii a luat ?cum spunea si bbb daca nu ar exista masinile voastre (din grupul VAG) nu ar mai avea din ce trai unii :)) pentru asta EXISTA VAG , ahh si ai habar asa din intamplare cum sunt vazute masinile VAG in SUA , sau mai bine zis in afara Europei :) asa ca fii fericit ca ai VW :D toti au :)) ejti in aceeasi grupa

  • Cloacked, sâmbătă, 31.01.2009 01:15
    capsunarii

    capsunarii ... de ce simtiti nevoia sa vorbiti despre visul vietii voastre pe toate stirile? aici este vorba de Honda, si de Jazz clubul masinilor lego e in alta parte :)

  • dogy, sâmbătă, 31.01.2009 01:51
    NEMTESTI VS HONDA

    dogy la 21.01.2009 (22:59) OPEL MULT PREA SCUMP Enorm de scump cu optionale ...-Opel Insignia 1.8 XER 140CP Sport 23.150 € Benzina 140CP / 175Nm ...- HONDA ACCORD varianta EXECUTIVE cu motor de 2 litri este 26500 de euro.........ASTA inseamna la HONDA ..toate sistemele de siguranta posibile ,Piele,trapa ,sistem audio performant cu magazie 6 CD,incalzire in scaune,etc........convingetiva singuri ca e la un click distanta......

  • dogy, sâmbătă, 31.01.2009 01:55
    DIFERENTE DE CLASA

    DOGY la 21.01.2009 (22:40) MASINI SUPRAAPRECIATE de buna voie si nesilit de nimeni sper sa ma ijurati si atunci voi sti ca am dreptate.............. --CUM mortii ei de masina sa dai 22500 pe un golf care e o banalitate frumoasa scumpa cand HONDA ACCORD incepe de 21500 si e mult mai dotata ,mai mare ,mai rapida ,si mai orice altceva decat VW.......... baieti!!!....nu mai traiti din legende.......legenda a murit......traiasca HONDA ACCORD cea mai convenabila masina in viata la raport calitate -pret- dotari din romania........ ---sper sa va suparati rauuuu....... VOLSKWAGHENISTILOR....

  • Alex, sâmbătă, 31.01.2009 07:40
    Plictisitor.....

    Orice vw un kk ! Iar Honda e o MASINA !

  • adi, sâmbătă, 31.01.2009 10:12
    cam putini

    bai bondarilor, pardon hondarilor ofuscati mai sunteti. ce dracu va aprindeti asa asa mare teapa ati luat de va atacati in halu asta? app ca mai zicea un diliu ca sunt fffff putine in service, da sunt la fel de putine vandute si inca un lucru, in service se mai fac si revizii, stiati sau sunteti ca la dacie, schimbati uleiul in spatele blocului? si mai uitati-va la calendar si intoarceti-va din trecut ca nu se mai face setu motor la 100000,pe atunci honda inca facea motorete. lasati-va mai dormiti mai vedeti-va de treaba coborati in spatele blocului mai schimbati uleiu lasati internetu ca nu e de boi, pardon de voi.

  • dogy, sâmbătă, 31.01.2009 10:57
    de ce ar citi si comenta un fan VW

    -DE CURIOZITATE am intrat pe pagina cu golf si passat sa vad daca un fan HONDA A COMENTAT la ei........nu s-a luat nimeni de ei...........asa ca am lasat eu un coment care sa ii enerveze putin desi nu meritau bagati in seama..... .........CE treaba are un ,,fan'' VW sa citeasca o stire despre HONDA?????.........Pai va spun eu...... ..........Comentatorii astia in general sunt clienti SH ai masinilor si doresc in secret o masina mai buna (adica HONDA )decat cea pe care o au in prezent (adica VW ) dar nu le permite buzunarul si mentalitatea de cumparator SH sa ia o masina noua desi in sufletul lor isi doresc ,nu vor recunoaste in ruptul capului ...(de cate ori nu ati auzit ca decat sa dai banii pe una noua de 11mii 14 mii de euro mai bine iei un VW PASSAT SAU GOLF cu 10 mii.)........... ............si uite asa micutii OFTICOSI intra aici si comenteaza fara sa fi avut in viata lor OCAZIA sa conduca macar o HONDA ............FARA SA STIE cate premii si patente are HONDA pentru motoare...... ............CATE recorduri are HONDA si cate produse highclass produc....dela avioane scutere ATV-uri.....iahturi etc ........nu vor sa credem ca au acces la un nivel superior de constiinta si atunci dau cu maneaua-n ciorba si nu-si vad de treaba............. ........vedeti-va de VW voastre fiabile ( ce gluma ) si frumoase ( chestie de gusturi ) si mai ales ieftine ( cat cinism ) .........si in incheiere am citit pe aici o stire precum ca HONDA are cei mai fideli cumparatori......cam 60-70% din clienti opteaza din nou pentru HONDA la schimbarea masinii............a doua ca marca in top fiind TOYOTA.................OARE CUM REUSESC SA-I FIDELIZEZE PE CLIENTI ???????pai va spun un banc:dupa razboi sua au pus japonia sa faca arme si japonezii i-au depasit tehnologic....atunci americanii s-au razgandit si i-au pus sa faca masini........urmarea este azi reala % la % cu TOYOTA numarul unu mondial si in topuri de fiabilitate si satisfactia clientului.................... .........

  • LEE, sâmbătă, 31.01.2009 12:59
    honda

    Motorul Honda de 2.2 si 140 CP are 18 recorduri mondiale de viteza si consum, realizate pe un circuit din Germania, parca........ si toate cele peste 15 milioane de motoare VTEC sunt in functiune si asa vor ramane ( asta daca proprietarul nu-l "strica" din diferite motive ). Cineva a fost la o fabrica din Japonia si a intebat pe un muncitor ce secrete poate sa-i spuna, iar EL , japonezul mic cu ochii oblici, i-a raspuns: " Mi-e si rusine sa recunosc cat de mult suntem in fata celor din jur ! " Aha.............. ce face Honda in laboratorul de la Automobile R&D Center (Tochigi) , nimeni nu stie...............dar o sa aflati curand ! week-end placut !

  • dogy, sâmbătă, 31.01.2009 14:34
    mondeo VS accord

    dogy la 22.01.2009 (23:42) honda accord motor 2 litri-EXECUTIV-TOATE OPTIONALELE-inclusiv piele navigatie trapa toate airbagurile magazie6cd etc.....va uitati voi ------26500 euroDDP ( TVA INCLUS )....-nu are taxe de inscriere Ford mondeo 2 litri pfi Ghia 5 usi----22408 plus dotari sa junga honda din urma la comfort ajunge la incredibilul ................................28536 euro dar nu se spune daca pretul dotarilor au tva inclus ( in general NU AU INCLUS TVA-UL ) ..........NU VI SE PARE SCUMPA.....????????

  • dogy, sâmbătă, 31.01.2009 14:37
    mondeo VS accord

    dogy la 22.01.2009 (23:47) performanta HONDA ---156 CP-------170g/km FORD------145 CP-------189g/km--polueaza...cu tot cu filtru lui de particule asta insemnand ca nici consumul dat pentru mondeo u e real ci mai mare

  • Madalinux, sâmbătă, 31.01.2009 17:18
    vw=varza acra

    Pasionatii de rable nemtesti,sa ne lase pe noi nestiutorii in pace.Sa-si ia o masina originala Golf--exista numai vreo douaj de milioane de hidosenii de alea.Hai roiu...comentati tdi-urile voastre,lasati-ne pe noi cu V-tec si Cdti-urile noastre,da??

  • bogdan, duminică, 01.02.2009 15:08
    honda vs vw

    Dragilor iubitori de VW, inainte de toate ar trebui sa stiti cate ceva despre istorie si anume: VW s-a nascut dintr-un decret nazist dat de insusi A Hitler, Beetle fiind prima lor masina si unica pana aproape de anii '70 Honda s-a nascut din pasiunea unui inginer stralucit, pe nume Soichiro Honda, care a facut o obsesie din a inova/inventa, Honda avand cele mai multe patente tehnologice din industia auto, iar fondatorul acestuia a fost denumit drept "un Henry Ford al Japoniei" Pe cand VW inca tragea de unicul model Beetle si monta o caroserie de duba pe acelasi sasiu in anii '60, Honda producea prima masina sport japoneza, S600, intr-o era in care Japonia abia isi revenea dupa razboiul care a lasat-o in dezastru total iar masinile erau inca un lux. La cativa ani dupa, Honda castiga primul grandrix de F1 si locul 1 dupa un sezon de F1, nefiind inca un producator important de masini, si doar de motociclete. In anii '70, lanseaza Civic si Accord, dotate cu motoare CVCC, inventie proprie (carburator cu geometrie variabila), motoare ce indeplineau cele mai stricte norme de emisii poluante si consum in vremea crizei petrolului. In anii '80 inventeaza disitrbutie cu varitia jocului supapelor, prima din istorie (a nu se confunda cu variatia timpului de deschidere). Construieste primul motor care depaseste 100cp/l fara turbina, 1.6 160cp normal aspirat. La inceptului anilor '90 lanseaza NSX, primul supercar japonez si primul super car din lume construit integral din aluminiu. Ferrari a preluat acest procedeu de la ei. Si pot continua, dar nu cred ca mai are rost... In timpul asta, VW ce face? Cu ajutorul unei case de design italiene, lanseaza Golf. Cu ajutorul Porsche, isi fabrica motoarele. Are tehnologie pompa duza la diesel veche de zeci de ani Cumpara de la Borg Warner cutia DSG... Fac masini proaste si lispite de fiabilitate... Si exemplele pot continua.

  • dogy, duminică, 01.02.2009 17:46
    cum a spus CLOACKED

    niste masini LEGO.........volkswaganurile astea

  • anti-vw-aginu, luni, 02.02.2009 23:27
    nu ne mira

    Nu ne mira ca la grupul vag cea mai fiabila e skoda. Clientii lor habar nu au ce e ala motor , cutie sau planetara...cind honda facea motoare cu 4 supape pe cilindru, vw facea inca broastele hitleriste. Q E D pt capsunarii amatori de te-de-i sau fe-se-i .