Noul Dodge Charger, acum și în variantă Sedan: motor electric de 670 CP

Publicat vineri, 23.05.2025 10:30 de Tiberiu Safta

Dodge a prezentat oficial o nouă variantă de caroserie pentru primul său Charger electric. Noul Charger Sedan se alătură variantei coupe deja existente și primește un propulsor electric de 670 de cai putere.

La un an după lansarea oficială a noului Dodge Charger electric, constructorul american tocmai a prezentat o nouă variantă de caroserie pentru modelul de performanță. Noua variantă Sedan se alătură variantei Coupe existente și primește același propulsor ca până acum.

Mai exact, noul Dodge Charger Sedan este propulsat de două motoare electrice de 670 cai putere și 850 Nm în vesiunea Daytona Scat Pack. Cu acest propulsor, noul Charger Sedan sprintează de la 0 la 96 km/h în 3.3 secunde.

Noul model se bazează pe o arhitectură de 400 volți. Bateria cu o capacitate de 100.5 kWh asigură o autonomie de 388 kilometri. La o putere de 183 kW, bateria va putea fi încărcată de la 20% la 80% în mai puțin de 30 de minute.

Șoferul are la dispoziție numeroase moduri de rulare, inclusiv modurile Drift, Donut și PowerShot. Cel din urmă mod de rulare aduce un plus de 40 de cai putere pentru 10 secunde.

O noutate adusă lui Dodge Charger în acest an este pachetul Track Pack. Acesta adaugă discuri de frâne Brembo de 16 inch și etriere cu 6 pistoane în față, respectiv cu 4 pistoane în spate. Acestea sunt cele mai mari frâne oferite vreodată pe un model de serie Dodge. De asemenea, noul pachet mai aduce și anvelope speciale Goodyear, care încalță jante de 20 de inch cu un design nou.

Dotările în habitaclu sunt identice cu cele ale variantei coupe. Vorbim aici de un instrumentar digital de 16 inch și de un ecran central de 12.3 inch care afișează sistemul multimedia Uconnect 5.

Deocamdată, Dodge nu a anunțat prețurile noului Charger Sedan.

via Dodge

  • Mircea Badea, vineri, 23.05.2025 10:33

    acum poa sa ia si curbele?

  • Banditos, vineri, 23.05.2025 10:40

    ...doar daca e condus de un european

  • zarnesteanu, vineri, 23.05.2025 15:37

    Din pacate vanzarile sunt catastrofale. Masinile pur si simplu nu se vand pentru ca segmentul demografic al clientului tipic de Charger vrea sa auda motorul urland si sa vada darele de cauciuc pe asfalt. Probabil ca masina e reusita, dar nu se adreseaza clientelei clasice.

  • Banditos, sâmbătă, 24.05.2025 07:12

    Io zic ca e de la altceva...aia de voiau sa auda "bla-bla" isi cauta pensia prin buzunare. Sau si-au tras Tesla pentru ca asa le-a zis tatuca. Sau pentru ca nu mai au OO.

  • Dutz, sâmbătă, 24.05.2025 08:01

    Corect, vânzările sunt din păcate varză… au oprit producția câteva luni că au stoc și nu le ia nici naiba. Modelele KM și LB de la Stellantis sunt un dezastru. Urmează lansarea lui Cherokee undeva prin Octombrie și se speră că va revigora în câteva situația, de la Recon așteptările sunt slabe. Compas-ul (pentru America, nu cel produs în Italia), trebuia lansat la începutul lui 2026 70% BEV și 30% ICE… acuma au pus pe pauză un an că s-au convins de situație, le trebuie hibride, dar UPS nu era în calcul. Stellantis sunt renumiți… pentru întârzieri, amânări, răzgândiri și buctișuri.