Noul Continental GT Speed: cel mai dinamic Bentley de până acum, lansat oficial cu 659 CP

Publicat miercuri, 24.03.2021 11:24 de Alexandru Monenciu

Constructorul britanic de automobile a publicat primele informații și imagini cu noul Continental GT Speed. Cel mai dinamic Bentley, de serie, de până acum este echipat cu un motor W12 biturbo care dezvoltă 659 CP.

După ce a publicat, zilele trecute, o imagine teaser cu noul Continental GT Speed, Bentley a lansat acum varianta sportivă a coupe-ului de lux britanic. "Cel mai dinamic Bentley, de serie, de până acum," după cum îl descrie constructorul din Crewe.

659 DE CAI PUTERE ȘI 900 NM CUPLU

Din punct de vedere tehnic, noul Bentley Continental GT Speed vine echipat cu un motor W12 biturbo de 6.0 litri. Unitatea dezvoltă 659 de cai putere (+24 comparativ cu varianta standard) și 900 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.6 secunde (- 0.1).

Viteza maximă este de 335 km/h. Agregatul W12 lucrează alături de o transmisie automată cu opt rapoarte, recalibrată pentru schimbări mai rapide.

Pentru un plus de manevrabilitate, Bentley a revizuit suspensia și a echipat mașina cu direcție integrală (virează și cu roțile din spate). Sistemul este disponibil și pe nava amiral Flying Spur, dar în cazul noului Continental GT Speed este ceva mai dinamic.

DIFERENȚIAL SPATE CONTROLAT ELECTRONIC

Tot aici trebuie să menționăm diferențialul spate controlat electronic și sistemul de frânare cu o serie de componente din carbon ceramic. Mulțumită acestora, masa proprie a mașinii scade cu 35 de kilograme.

Pentru a-l diferenția de un Continental GT obișnuit, noua versiune Speed propune grile frontale negre, praguri ușor restilizate, embleme Speed pe aripile față și un set de jante cu diametrul de 22 de inch.

La interior, pasagerii vor regăsi tapițerie din piele și Alcantara, ornamente exclusiviste pentru consola centrală și, din nou, emblema Speed în partea dreaptă a bordului. Clienții au la dispoziție nu mai puțin de 15 nuanțe interioare.

Habitaclul poate găzdui până la 4 pasageri, iar portbagajul are un volum de încărcare de 358 de litri.

via Bentley

  • Kirotractor, miercuri, 24.03.2021 12:12

    Rămâne unul dintre cele mai frumoase GT-uri altoite cu lux, dar tocmai d-aia brizbrizurile alea roșii din interior îmi par ca nuca-n perete. Că doar nu-i hot-hatch. În orice caz, Conti GT se vinde-n draci (39% din total Bentley), iar ”paradoxul” că britanicii au vândut mai multe mașinuțe de +2,5 tone și +250 mii € în plină plandemie ca-n 2019 nu mă miră deloc.

  • Seriff, miercuri, 24.03.2021 12:28

    Daca Edikk turba la golful cu motor de 2.0, cand l-o vedea pe asta se duce imbracat ca Mowgli din Cartea Junglei in fata fabricii Bentley sa protesteze pentru salvarea focilor din Alaska si a copiiilor ce se vor naste peste 2000 de ani si vor fi afectati de acest w12

  • eu, miercuri, 24.03.2021 13:32

    @kiro: dezamagitoare dare pe fata a aramii. atat ma rezum sa spun, ca totusi pana acum ai fost un domn. dar...plandemie, bice ... @Seriff: cand vor fi Bentley-urile bara la bara in orase cum sunt acum cazanele cu 7 fost proprietari, atunci o sa ne punem probleme. cat timp raportul ramane 1(biciuitor):100000 (biciuiti) nu prea conteaza.

  • tng, miercuri, 24.03.2021 13:40

    Bentley se bazeaza pe dorinta multora de a epata, fie ei cocalari sau clienti cu foarte multi bani.

  • Seriff, miercuri, 24.03.2021 13:50

    @Eu Cand or fi salariile in ro ca in tarile cu apa calda, cand om avea si noi sosele, parcari, spitale, autostrazi, atunci sa se vina cu pretentii de masini noi, pana atunci mai sunt 2000 de ani.

  • Kirotractor, miercuri, 24.03.2021 13:56

    @eu: Nu afirm vreodată ceva fără argumente, prietene anonim - chiar dacă subtil, adică indetectabil pentru meta-cenzura actuală deloc subtilă. Mai verde-n față, ar trebui să-ți dau linkul spre un patent oficial din 2015 (Olanda) + altul din 2017 (USA) ref. la transmiterea datelor biometrice (autor: un oarecare Ro. thschild), în care apare negru pe alb numele ”ucroniei” prezentului, aia cu teminație -19. Ar fi însă pierdere de timp -- la fel ca postările d-aici, pe care văd că-i cazul să le răresc spre zero. Back ontopic acum, dacă prin absurd aș fi un potențial client de Conti GT, aș prefera V8-ul. Nu cu mult mai slab ca herghelia W12 și nici prea ieftin, dar mai manevrabil și agil.

  • @eu, miercuri, 24.03.2021 14:11

    Iata ce scriai mai devreme la o alta postare, "...username de peste un deceniu aici, dar nu il mai folosesc ca protest la lipsa de masuri promise cu foarte multi ani in urma, de a asana acest forum". Asta asa,poate realizezi ce mocirla e in țeasta aia a ta si cine polueaza cu mizerii pe aici.

  • Alpine77, miercuri, 24.03.2021 14:29

    Cele mai frumoase masini facute de-a lungul timpului au fost mai mereu GT-urile. Si aceasta nu face exceptie. Adaugi si Aston-urile aici si ai forma perfecta. Cu W12 nici o problema,dar cu "biturbo" este. Masinile de genul acesta care vor deveni clasice nu au nevoie de turbine si compresoare. Dupa un anumit numar de ani, intretinerea si procurarea de piese devine problematica. Cele aspirate natural sunt variante mult mai solide. Dar o masina de exceptie, cu prezenta si personalitate fara discutie.

  • Sunt frumos ca un Ssang Yong, miercuri, 24.03.2021 14:34

    Cel mai frumos coupe de la ei mi se pare de departe Bentley Speed Six BlueTrain Special din 1930.

  • @tatraurs, miercuri, 24.03.2021 15:56

    ma repet si pentru tine si iti fac un rezumat al istoriei forumului : poluarea cu mizerii era demult prezenta aici, mult inainte sa apari tu si sa te dai miez, iar cum promisiunea de a o asana nu a fost respectata, am promis eu atunci in schimb, ca voi ajuta sa ajungem mai repede la fundul sacului pentru a se lua masuri. de ce fac asta? pentru ca automarket nu a fost mereu asa. la inceputuri a fost o platforma deosebita de discutii pe teme auto. tu nu ai de unde sa stii asta. era un loc in care oameni gen @Alpine77 pe care sunt placut surprins sa-l revad mai sus, aveau conversatii destinse, la subiect, in care ne impartaseam unii altora cunostinte din domeniu si multumeam pentru ele, in care recunosteam cand vorbeam aiureli si ne ceream scuze, un loc in care ne aparam pozitiile cu argumente si cu respect pentru opinia celuilalt. era frumos, un loc virtual in care tu nu te-ai fi putut integra, pentru ca ai alte valori, de taranete care brusc a devenit orasean si a ars toate etapele intermediare, le stie, le-a vazut pe toate si are numai certitudini. ei bine locul asta s-a stricat cand au aparut de-alde tine, cu ghioaga virtuala in mana, gata sa dea in orice nu convenea credintelor lui, predispus sa ne convinga tot cu ghioaga ca doar el are dreptate. de fapt s-a stricat ceva mai inainte, atunci cand inexorabil (ex. giga motors ex saab cuantic) a inceput sa o ia grav pe aratura si latrai fanatici de teapa lui sau cu idei diametral opuse dar tot fanatici, au inceput fie sa-i tina isonul fie sa faca circ. a fost cea mai interesanta platforma de stiri auto si cam singura de valoare a romaniei si ma tem ca doar a fost si nu va mai fi din nou.

  • @15:56, miercuri, 24.03.2021 16:13

    Mama,fratie,ce de dume dai,taman tu,un intolerant mediocru,un neam prost gata sa sara la gatul oricui care are curajul sa ridice capul din cutie.Tu nu observi cat esti de penibil. Hai sa te ajut un pic,sa iti spum si de ce boala suferi,lectura placuta,oi invata ceva din asta,poate incepi si cu autocritica. https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Efectul_Dunning-Kruger

  • @16:13, miercuri, 24.03.2021 19:53

    @Tatraurs, pe bune si fara sa polemizam. Exista un articol, UNUL SINGUR la care sa comentezi strict on-topic? Exista un singur articol in care sa nu ataci useri de-a valma, inregistrati sau nu? De cand (mai ales de cand nu te mai semnezi) altceva decat sa injuri si sa votezi multiplu negativ nu faci. ORICE articol il duci in derizoriu, acuzi, injuri, balacaresti. ATAT. Si chiar asa, TU CU CE TE OCUPI? O simpla observare a siteului si se poate constata ca postezi de dimineata pana seara tarziu. Tu cand te mai bucuri de condusul ala barbateste prin oras? Sau ai ramas fara permis?