Noul BMW Seria 7, in Romania de la 79.849 euro
Noul BMW Seria 7 este disponibil in Romania de la 79.849 euro cu TVA.
BMW a lansat ieri, 19 noiembrie 2008, noul Seria 7 in Romania. Acesta este disponibil cu trei motorizari, doua pe benzina si o motorizare diesel. Pretul de pornire pentru modelul 740i este de 79.849 euro, cu TVA. Versiunea alungita cu 140 milimetri a acesteia, 740 Li este disponbilia pentru 82.824 euro, cu tva.
Varful de gama, modelul 750i, este disponibil incepand cu 90.797 euro, cu TVA. Versiunea alungita a acestuia, 750Li, are un pret de pornire de 93.772 euro, cu TVA. Momentan, o singura motorizare diesel este disponibila, pe versiunea 730d, care are un pret de pornire de 74.018 euro, TVA inclus.
Noul BMW Seria 7 exprima prin design-ul sau sportivitate de inalt nivel si eleganta. Motorizarile pe benzina au fost supraalimentate iar toate modelele beneficiaza de tehnologia EfficientDynamics. Varful de gama beneficiaza de un motor V8 pe benzina, cu doua turbine si tehnologia de injectie directa de benzina si dublu vanos. Acesta are o cilindree de 4.4 litri si dezvolta 407 cai putere intre 5.500 si 6.400 rotatii pe minut. Puterea sa este mai mare cu 41 CP fata de versiunea precedenta si consumul de carburant este cu 3% mai mic.
Toate versiunile de motorizare primesc o transmisie automata cu sase trepte care are un sistem de control al vitezei de schimbare a treptelor. Suspensia este complet noua, Seria 7 fiind prima limuzina BMW cu punte fata cu brate duble suprapuse si punste spate integrala in V. Acestea sunt realizate in mare parte din aluminiu.
Seria 7 poate beneficia optional de directie integrala activa, rotile spate isi maresc unghiul proportional cu cel al rotilor din fata, pentru a obtine o manevrabilitate mai mare si un control mai bun. La viteze mici rotile spate se rotesc in sens invers celor din fata pentru a imbunatati agilitatea dar si pentru a reduce diametrul de bracaj cu pana la 70 cm, in functie de viteza de deplasare.
Comportamentul suspensiei, directiei si al cutiei de viteze este controlat dintr-un buton de la care soferul alege intre doua setari, sport si comfort, tranzitia intre aceste doua moduri fiind progresiva. Langa acest buton se gaseste comanda pentru sistemul iDrive, a carei interfata a fost imbunatatita. Sistemul iDrive a primit mai multe functii si un afisaj mai mare. In materie de noutati putem mentiona sistemul Night Vision, care lucreaza impreuna cu farurile adaptive si ofera soferului o vizibilitate mai mare in orice conditii.
Via | BMW
-
un alt marius, joi, 20.11.2008 13:22
pai si nu era normal sa treaca,cel putin cei de la Bmw, la un design clasic dupa cat de controversat o fost seria 7`le din 2002 ?...cu toate ca mie nu mi se pare nimic clasic in designu` celor doua pe care le`ai mentionat..
-
nemtalau, joi, 20.11.2008 14:10taxa slabiceanu
tiriaci, columbeni, becalieni, sariti repede si va luati "bijuteria" asta, tocmai ce a eliminat razgindeanu taxa. PT MASINILE ASTEA NU AR TREBUI ELIMINATA, AR TREBUI MARITA TAXA.
-
un al treilea Marius :-), joi, 20.11.2008 14:20nimic spectaculos, din pacate
eu am un BMW 7 din 2002, si consider si acum ca atunci cind s-a lansat a fost mult inaintea timpului prin designul revolutionar. Am fost dezamagit de face-liftul din 2005 parca, cind i-au pus faruri de la seria 1... Am asteptat cu nerabdare X6, insa iar am fost putin dezamagit, caci, nu e decat un X5 tesit, (tineti minte Dacia sport? acelasi sentiment. Nu ma intelegeti gresit. eu sunt mare fan BMW. insa cu pretentii, si nu ingit tot ce zboara. ... Apoi am asteptat cu aceeasi nerabdare BMW seria 7... Insa nu are nimic foarte spectaculos. Poate ca revolutiile in design se produc la 14 ani, si nu din 7 in 7 cind iese o serie noua. deci, sa mai asteptam 7 ani?
-
ALEX, joi, 20.11.2008 14:22PT NEMTALAU
TAXA AU SCOSO PT AUTO SUB 2000 CC, SI EU NU AM VAZUT SERIA 7 SUB 2000 CC..
-
nemtalau, joi, 20.11.2008 14:24pt alex
nu stiam ca e pt cele sub 2000
-
ALEX, joi, 20.11.2008 14:30PT NEMTALAU
http://auto.ro/stiri/taxa-auto-a-fost-suspendata/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=zilnic
-
image, joi, 20.11.2008 14:33imagine si sunet
nimic spectaculos...motoare excelente..dar nemtii nu au talentul necesar in a depasi partea seaca de design.. ar trebui sa se consulte cu ceva latini..:-))
-
Alex, joi, 20.11.2008 14:39dadada
LIPSITA DE IMAGINATIE , FADA SI....INSIPIDA ! UN ALT KK GERMAN,.....HAI LA BERE SI CARNATI !
-
al treilea Marius, joi, 20.11.2008 14:52motoare? da ! cele mai bune
sunt de acord ca nemtii stiu sa faca motoare bune. mai ales nemtii de la BMW. motorul de 3L 6 cilindrii in linie are cele mai multe premii. acum scoate 320 CP !! la 2990 cmc. tare! si mai tare a fost stirea conform careia cei de la Mercedes o sa foloseasca motoare de la BMW ... ha ha ha ... ce mai rad...
-
je, joi, 20.11.2008 15:43:D
""Momentan, o singura motorizare diesel este disponibila, pe versiunea 730d, care are un pret de pornire de 74.018 euro, TVA inclus."" si in titlu ""Noul BMW Seria 7, in Romania de la 79.849 euro"" Un BMW cu diesel nu e BMW ca eu asa as intelege din aceste fraze. Despre masina nu a mai fost atat de spectaculoasa ca modelul precedent si nici nu cred ca au vrut asta. Din punctul meu arata cel mai bine din tripleta germana, Tehnologia este la ea acasa si abia astept sa o vad pe strazile de la noi. PS Strugurii la care nu poti ajunge sunt acrii ;) Peace and love
-
CRISTI 13, joi, 20.11.2008 15:45
BMW NR.1 FOREVER !!!
-
Ando, joi, 20.11.2008 15:46Titlu articol
Pe bune acum, nu trebuia ca titlul sa fie: "Noul BMW Seria 7, in România de la 74.018 euro euro"??? Citat din articol: "Momentan, o singura motorizare diesel este disponibila, pe versiunea 730d, care are un preţ de pornire de 74.018 euro, TVA inclus."
-
raaul, joi, 20.11.2008 16:00
pf..deci in sfarsit seria 7.revine la designul clasic foarte observabil in pozele 3 si 4...care o forma de invidiat; la fel ca seria 5. cu toata aceasta "retrogradare" a masinii despre care se tot vorbeste masina bmw parca reanvie. pretul la masinile din segmentul acesta in general nu se justifica...tocmai pentru ca masinile sunt adresate unui anumit segment.bani.o sa ajunga si la noi mai ales cand peste cativa pretu o sa scada la jumate.
-
Andrei, joi, 20.11.2008 16:18
am vazut si eu masina, fata modificata, spatele FURAT de la Lexus. In rest nimic deosebit (pt o masina din clasa ei)
-
mda, joi, 20.11.2008 16:34
Lasati-ma frate cu,comentariile voastre de kk suferiti d dacia LOGAN??? Si spunetica nemtii fac masini urate...Nu o sa ajunga dacia nici in 1000 d ani la valoarea astora...Hai pa
-
Crysty, joi, 20.11.2008 16:39Seria 7
Seamana foarte mult cu modelul anterior! In proportie de 90 %! Eu zic mai degraba ca este un face-lift! Insa au imbunatatit motoarele!
-
gigi, joi, 20.11.2008 16:48
Hai ma iar au copiat astea loganul :))))))
-
RSTGL, joi, 20.11.2008 18:08Un singur covant caracterizeaza masina asta....
plictisitoare...
-
gabi, joi, 20.11.2008 18:40lamurirea
sa fi nebun sa dai atatia bani po masina. cartofi prajiti nu face. te duce de la a la b. cai nemteasca, ca se denumeste bmw, cai puternica, confortabila,sigura,incapatoare, frumoasa cu stil, atractiva,etc,etc,nus decat termeni si cuvinte goale si gaselnite sa ia bani de la cretini.o lada sau o dacie logan tot masina e . de restu banilor prefer sa ma distrez sau sa dau m...
-
mowgli, joi, 20.11.2008 19:45pt gabi
draga gabi, stiu ca pt tine un logan sau clio e apogeul confortului si designului, dar uni din noi vrem mai mult de la masinile noastre.E enorm pretul, nu se justifica, dar unii din noi suntem pasionati de aceste masini, masinile astea nu-s facute pt cei ca tine care privesc masina ca pe un pantof, ca te duce din A in B.unii isi iubesc masinile, le venereaza chiar si reprezinta mult mai mult decat un mijloc de transport.cumparati un citroen 2cv si have fun my friend.dar nu cred ca daca ai avea vreo 2.000.000$ te-ai da cu un citroen saxo.nu-i nici o problema ca gandesti asa, pe undeva ai dreptate.dar ce e mai trist e ca trebuie sa platesti pt a da m...
-
Alex87nfs, joi, 20.11.2008 20:55Pt gabi
Mda,are dreptate mowgli..c e mai grav mai gabi e k tre s dai m..e p bani:))probabil k nici loganu nu t place la kt d urat esti:))
-
GreeN, joi, 20.11.2008 21:47BMW
incredibil cum poate schimba primul comment perceptia,celorlati cititori.Dragi mei,uitati un lucru esential....in primul rand vinzi brand-u..in al 2lea rand...fie ei in criza de idei in arta disegnului,nu observati ca aduce in prim plan acelasi bmw elgant...cum era acel superb seria 5 ,'01->...intradevar..exterior...de cand cu noul disegner,lucrurile sau cam inrautatit...Astept un nou seria 7 \:D/...mai sunt doar 7 ani :))
-
alex, joi, 20.11.2008 23:06sunteti ratati
deci sunteti niste ratati, nu aveti bani de seria 7 si va inchinati la logan..mars de aici..vai de capu vostru
-
insane, joi, 20.11.2008 23:14despre seria 7
Salut! In 2004 taiacamiu (de ce sa mint ca eu) s-a hotarat sa isi cumpere o masina mai buna.. in sfarsit a ales un seria7 (740Li) bineinteles am mers si eu cu ea foarte mult.. parerea mea despre ea.. este o masina super.. ce doatari avea pe ea.. era peste S si ca look depasise mult S'l vechi.. acum.. noul model.. mi se pare chiar dezastruos.. au stricat masina.. seria7 este o limuzina.. vreau sa spun ca i-a stricat feelingul de limuzima clasica.. acum parca e un seria5 mi se pare ca cei care au proiectat masina au fost imbecili.. adica daca vrei masina sport iti cumperi seria3.. daca vrei sport-elegant iti cumperi seria5 dar de ce sa strice seria7 adoptand aceast design?! limuzina-sportiva.. mi se pare o prostie.. mai ales la interior.. astia sunt nebuni.. parerea mea cel putin.. interiorul "vechi" e mult peste "noul" interior .. cel din modelul precedent mi se pare un interior clasic si elegant.. pe cand acesta.. ce mama naibii au pus ei climatizarea in plastiul acela?! si nu mai vorbesc de cutia de viteze care pe "noul" model mi se pare o mare prostie.. sa o iei de pe seria5 si sa o pui pe seria7 modelul precedent inclusiv cel care l-am avut avea 3 modalitati de selectare a vitzelor.. avea pe volan, dupa volan si in dreapta volanului o maneta cum e cea de la stergatoare pentru selectarea vietzelor.. o chestie foarte inoatoare si tot in acelasi timp eleganta prin faptul ca nu iesea in evidenta.. acum de ce mama naibii au pus prostia aia de schimbator?? si telefonul.. din pozele acestea nu prea vad telefonul.. si sigur e prin cotiera.. pe cand la modelul "vechi" era sub clima foarte frumos ascuns.. si scaunele.. erau parca mai bine proportionate.. oricum chiar regret ca au stricat masina aplicand noul design.. e pacat.. parerea mea ca noul S si o spun cu parere de rau este o masina mai reusita.. astept noul S8 ce urmeaza sa apara anul urmator.. sper ca cei care au detinut sau inca detin un seria7 sa fie de aceeasi parere.. Va salut!
-
sfinxul, joi, 20.11.2008 23:14vai doamne..
urat spate si triple... Mare pacat... pt. bmw... A8 arata mult mai bine si motorizare mai buna si mai diversa
-
URAGAN, joi, 20.11.2008 23:34LEXUS
Uitati-va la Limuzina de LUX de la Lexus si Seria 7 :D Felicitari BMW, ai ajuns sa tragi de forme pana ai dat-o in Japonisme :)))
-
andrei, joi, 20.11.2008 23:53bmw
nu cred ca ati vazut'o in realitate azi s'a lanssat si la iasi , in fata unveritatii Cuza, masina e bestiala, e eleganta, sportiva , mult peste modelul anterior nu vb daca nu ganditi
-
cristispain, vineri, 21.11.2008 01:27bmw
eu am doua versiuni seria 7,220cp respectiv 286cp plus un 850 de 300cp.ca sa iti cumperi un bmw tre sa sti ce vrei sa/ti iei.siguranta,fiabilitate,putere,lux/comfort.........samd.toate astea si altele ,in sensul pozitiv,le gasesti cu siguranta la bmw. cat despre aspectul exterior....masinile sunt ca femeile:toate sunt frumoase,dar fiecare in felul ei mai mult sau mai putin.daca as avea posibilitate financiara disponibila ,pentru o masina noua,in valoare de aprox.80000euro,cu siguranta as opta pentru aceasta.in afara de aspectul exterior,care nu se discuta,i/as intreba pe aceeia care nu sunt de acord cu modelul,ce ar trebui sa aiba in plus aceasta masina,astept raspuns
-
al treilea Marius, vineri, 21.11.2008 10:43Lexus ? mai are cativa ani sa ajunga la BMW
m-ati facut curios, si m-am uitat la Lexus GS ... mai frate dar aia sunt in anii '70 cu designul. a furat BMW ceva de acolo? hai sa fim seriosi. Lexusul ala seamana mai mult cu VW phantom cel putin din spate, nu are NIMIK de design, si nimik in comun cu BMW (ar vrea ei, dar nu pot). BMW-ul asta este putin sub asteptarile noastre (poate pre mari), si sunt de acord cu insane ca au stricat interiorul si au bagat schimbator si alte chestii de la seria 5... Pacat. Cu criza actuala, banuiesc ca in 3 ani or sa ajunga pe la 30K euro, second, cu 20.000km. poate atunci o sa-l schimb pe al meu care e din 2002 (luat cu 36K euro, cu 20.000km, vechi de 3 ani...) la seriile astea mari, pretul scade mult mai repede decat la cele mai mici. frustratii si cei care doar injura: mutati-va pe alte forumuri. va rugam.
-
Liviu, vineri, 21.11.2008 13:56Pentru toti care au scris
1.Lasati potentialul cumparator sa decida daca merita sa dea banii. 2.Ce batalie ar fi daca v-ati intanli toti. 3.Nu va mai certati.
-
sunshine64sm, sâmbătă, 22.11.2008 12:48La pretul asta ar trebui sa bage 2 masini la "pachet"
Scump dom'le, scump... dicolo era mai ieftin...
-
alex, sâmbătă, 22.11.2008 20:42
superba masina ..
-
alex, duminică, 23.11.2008 18:06seria 7-2002vs 7-2008
o sa incerc si eu aici sa imi dau cu parerea sperand ca nu veti sari pe mine. seria 7 din 2002 cred ca a fost cea mai reusita masina din toate timpurile....eu personal sunt mort dupa un seria 7 din 2002..toti prietenii stiu..cand vad unu pe strada nu imi mai iau ochii de la el pana nu dispare din raza mea vizuala...acum ce sa zic...momentan si sigur in urmatorii 6-7 ani nu o sa mi-l permit ...poate apoi, dumnezeu stie si dumnezeu sa-mi ajute...seria 7 din 2008, scuzati-ma, dar cred ca este oribil...interiorul imi place, nu este cu mult diferit fata de cel din 2002, dar exteriorul este oribil cum spuneam....cel putin spatele, stopurile spate sunt strigator la cer de urate si vin ca dracu....m-am plimbat si eu cu un 760 din 2002, un prieten de familie il are. asta ca sa stiti ca totusi nu vorbesc chiar aiurea...
-
vikingu, duminică, 23.11.2008 20:57ajutor
La viteze mici rotile spate se rotesc in sens invers celor din fata pentru a imbunatati agilitatea dar si pentru a reduce diametrul de bracaj cu pana la 70 cm, in functie de viteza de deplasare. Cum vine asta? ca nu inteleg.
-
zzzt, sâmbătă, 29.11.2008 01:45zzzt
Toti suntem pasionati de masinile pe care le detinem,mai mult sau mai putin,dar sa fim seriosi...sa venerezi o tinichea,o tabla sau sa te ...indragostesti de ea...mai ramine ca producatorii de masini sa scoata si masina care sa fu_a sau sa fie f_t_ta,probabil si cel mai sigur in genunchi la teava de esapament...pe orice masina poti avea confort,sau tot ce vrei;...si daca vrei si-ti place,platesti ca doar nu lucram pe nasturi...
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
1.Cum sunt profesionist in domeniu si cunosc absolut toate modelele auto din lumea asta, stiu foarte bine ce voi afirma in continuare. 2.E tare de tot teoria Bang&Olufsen: "forma sustine continutul". Se aplica cu succes si la masini. 3.Atat BMW cat si Mercedes (seria 7 si S Class) au trecut la design clasic.Asa se intampla cand evoluezi foarte mult cu caroseria si nu stii in ce directie sa mai mergi. Concluzia: BMW-ul seria 7 merge si nu prea merge.Agaricii cu bani care nu sunt specialisti in doemniu ma vor critica si chiar il vor considera atractiv.Eu spun ca nu e o masina absolut deosebita, cu mult inainte fata de timpul ei.Upgrade-uri domnilor, prin care nemtzii iau bani grei de la prosti.Nu tot ce e nou e bun, dupa cum nu tot ce e vechi e depasit. :P