Noua Toyota Hilux GR Sport II: suspensie înălțată și punți mai late
Toyota a lansat o nouă versiune actualizată pentru Hilux GR Sport. Noul model primește acum o suspensie înălțată și punți mai late, printre altele.
Constructorul japonez a pregătit câteva actualizări importante pentru Hilux GR Sport. Noua versiune este acum botezată GR Sport II și este disponibilă exclusiv în Europa. Aceasta primește o serie de noutăți tehnice și vizuale.
Cea mai mare noutate este reprezentată de o suspensie înălțată. Astfel, noul Hilux GR Sport II are o gardă la sol mai înaltă cu 20 de milimetri față de versiunea precedentă. De asemenea, puntea din față este lățită cu 140 de milimetri, în timp ce puntea din spate este mai lată cu 150 de milimetri.
Noua versiune vine acum echipată și cu jante de 17 inch noi, mai ușoare și încălțate în anvelope de teren. Discurile de frână din față sunt mai mari, iar suspensia conține acum amortizoare monotube pentru un răspuns mai rapid pe teren accidentat. Tamburii din spate sunt înlocuiți cu discuri.
La nivel vizual, schimbările sunt ceva mai mici. Noul model primește îmbunătățiri aerodinamice minore în partea din față, iar capacul benei este rotunjit mai mult spre partea din spate. Față de versiunea obișnuită, Hilux GR Sport II primește o grilă nouă, numeroase accente negre și etriere vopsite în roșu închis.
Motorul este nemodificat, fiind vorba de o unitate diesel de 2.8 litri care dezvoltă 204 cai putere. Propulsorul este cuplat la o cutie automată cu 6 trepte.
Noua Toyota Hilux GR Sport II va debuta pe piața europeană la începutul anului viitor.
via Toyota
Hilux este un model îmbătrânit indiferent cât îl mai periază. Robust și fiabil ce-i drept, dar are ceva lacune comparativ cu noile modele lansate de concurență.