Noua Skoda Fabia RS costă 18.818 euro în România
Versiunea RS a noului Skoda Fabia facelift pleacă de la 18.818 euro cu TVA pe piaţa din România. Modelul ceh vine cu 180 de cai putere şi cutie automată DSG.
Lansat în primăvara acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, faceliftul actualului Skoda Fabia a ajuns rapid şi la noi în ţară. Nu acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu versiunea de performanţă RS a modelului subcompact, care a mai avut nevoie de câteva săptămâni pentru a poposi în România.
Site-ul principalului importator român oferă însă de astăzi o surpriză pentru publicul care aştepta cu nerăbdare extensia sportivă a gamei Fabia. Versiunea RS este disponibilă atât în varianta hatchback cât şi în cea Combi.
Pentru a se putea bucura de motorul 1.4 TSI pe benzină, capabil să ofere 180 de cai putere, dar şi de transmisia automată DSG, publicul din România va fi nevoit să plătească 15.814 euro f[ră TVA. După un calcul simplu, ajungem la un preţ de pornire de 18.818 euro cu TVA.
Familiştii care îşi doresc un break subcompact, cu ceva mai multă putere sub capotă, vor putea alege varianta Fabia RS Combi, echipată cu acelaşi motor de 180 de cai putere şi cutie DSG. Preţul de pornire este fixat la 16.718 euro fără TVA, adică 19.894 de euro cu TVA.
-
juliankkk, luni, 31.05.2010 13:27kombi rs
INTRADEVAR INPORTATORUL NE A FACUT O MARE SURPRIZA...PROASTA!!!!!!!DUPA CE CA ESTE O MASINA URATA(MAI ALES VARIANTA KOMBI),AU FACUT O SI RS.VREA SA FIE CONCURENT LU A6RS?:)))
-
johny BOY, luni, 31.05.2010 13:28
mie imi place. mai ales varianta combi
-
UNU, luni, 31.05.2010 13:29AUTOMARKET
FRATILOR DE LA AUTOMARKET,FACETI CEVA CU RECLAMA AIA LA RENAULT FLUENCE CARE TOT APARE PE ECRAN DE NU POT SA CITESC O STIRE IN LINISTE P.S. PROMIT SOLEMN CA NU O SA MAI CUMPAR NICIODATA RENAULT!
-
kretzoooo, luni, 31.05.2010 13:33cat intuneric!
unii nu toti ca sa nu avem discutii frate daca nu iti place de ce mai comentezi ontopic: Masina este grozava. eu unu as lua asa ceva.
-
juliankkk, luni, 31.05.2010 13:41PENTRU CRETU...
CU TOT RESPECTUL...LA VARSTA TA AI CONDUCE ORICE,ASTA DUPA CE O SA AI PERMIS BINEINTELES P.S.NU TE SUPARA,AM FOST DOAR IRONIC
-
I.O.N, luni, 31.05.2010 13:45
Da cam ciudat combi dar varianta hatch mie imi place.Oricum ce are sub capota si transmisie este opera de arta.
-
crick, luni, 31.05.2010 13:56Pacat de design
De banii astia nu era rau daca mai lucrau un pic si la designul exterior. Varianta combi e un esec estetic din punctul meu de vedere, dar gusturile nu se discuta, poate sunt oameni carora le place desi nu am vazut pe sosele prea multe exemplare. Doar pentru ca are 180 cai nu mi se pare asa o mare grozavie incat sa dai aproape 19.000E pe ea. Sunt alte variante mai aspectoase si mai ieftine pe piata. Daaaar, orice fel de concurenta e binevenita pe piata fie masina sport fie de duzina :) PS: Pentru cine inca nu s-a prins, reclamele se inchid facand click pe X-ul de langa ele :)
-
isav, luni, 31.05.2010 14:0318.800 ?!!!
pentru ce sa-mi iau Fabia asta, cand pot sa-mi la un pret mai mic o masina net superioara, o masina legendara a diviziei SPORT Renault? Clio RS -o masina de referinta pe segment... singurul loc unde s-ar putea intalni un sofer de Fabia constipat cu un sofer de Clio RS ar fi la semafor; in rest Fabia va fi acel obiect in continua micsorare din oglinda retovizoare a unui CLIO, un punctulet neinsemnat la final...
-
LauCalin, luni, 31.05.2010 14:03RS
Pentru cei care zic ca e scumpa, mda, de banii astia mai bine cumperi un Logan 1.6 16v (care e vreo 10-11000), ii pui un chip sa-i cresti puterea, ii "bagi"ceva tuning si l-ai facut "racheta, frate"! Serios acum, nu inteleg ce nu intelegeti. Masina asta e pentru cei care vor o masina sportiva (si noua) cu bani putini. Nu inteleg ce nu intelegeti.
-
Beewhore, luni, 31.05.2010 14:07Doua cuvinte:
Clio RS
-
neves, luni, 31.05.2010 14:11
n-ar strica daca ar fi cu vreo 1-2.000 mai ieftina(cu tva);depinde ce are in echiparea de baza; varianta combi imi place mai mult pt care un design mai "fluid"; nu stiu ce ai putea gasi mai iefin, NOU, care sa aiba 180 cai, cutie dsg (nu intotdeauna ai chef sa o "arzi"; cateodata mai vrei si sa mergi relaxat, sa nu misti un deget); clio rs ar fi intr-adevar (si respect renault sport), dar parca interiorul e mult prea spartan; in rest alta oferta nu vad... intr-adevar nu e cea mai frumoasa, insa fata de o fabia obisnuita, datorita stilizarii decente aduse de pack rs, arata fainut; ar fi culmea sa-i fi facut un pack aero ca sa semene cu un lambo
-
Guest, luni, 31.05.2010 14:18Pentru toti criticii mareti
Mai taceti ma , de abia aveti bani sa va platiti abonamentul la internet si va dati mari jurnalisti si critici auto. Inainte sa comentati ceva interesati-va si voi in legatura cu dotarile standard ale masinii, capabilitatiile motorului si mai ales ce e ala DSG. I rest my case.
-
noss, luni, 31.05.2010 14:24
Trei cuvinte: Clio RS F1
-
UNU, luni, 31.05.2010 14:28PT CRICK
POT SPUNE CA AM 31 DE ANI SI AM CHIAR HABAR DE CALCULATOARE,DAR CAND APESI CLOSE DE MAI MULTE ORI SI NU SE INCHIDE FEREASTRA... PUTEAI SA FI MAI CU BUN SIMT INCERCAND DOAR SA INCHIZI FEREASTRA AIA
-
IO, luni, 31.05.2010 14:31@LauCalin
ce aberezi mah cu Logan? CLIO RS costa 18.350 euro cu TVA ! face ceva cu jet sub presiune pe fabia asta... adevaratul spirit sportiv inseamna motor aspirat, cutie manuala in 6 trepte, directie chirurgicala completata de frane brembo impecabile, tinuta de drum BEST IN CLASS cu suspensie inteligenta, pozitie de condus ideala... asta e Clio RS
-
LauCalin, luni, 31.05.2010 14:45@IO
Se pare ca nu ti-ai dat seama de ce am vrut sa zic cu Logan. ca sa intelegi si tu, am zis-o mai mult ironic. O fi performant Clio RS cum zici tu, dar Renault Sport nu prea inseamna un lucru important: fibilitate. Ca sa nu ma intind la discutii interminabile si din nou off topic, e cam rusinos sa patesti asa ceva cand conduci o masina cu pretentiile de a fi cea mai buna, adica un Renault Sport, pe circuit (adica acolo unde masina se simte cel mai "bine"): http://www.youtube.com/watch?v=b0muLmdpBEY Cat despre motorele aspirate vs supraalimentate, intereseaza-te mai inati ce inseamna DSG si T(F)SI de la VAG ;)
-
yo, luni, 31.05.2010 15:14gata cu reclamele
browser Firefox cu add-on-ul AdBlock Plus dp site-ul cu add-on-uri dp Firefox si gata cu reclamele. ;-)
-
ics, luni, 31.05.2010 15:21fabia
masina arata ca o conserva si nici nu merita sa te mai interesezi de ea
-
:p, luni, 31.05.2010 15:33sal
neverr pe 18 000 niciodataa mai pun 5000 si iau seria3 de la bmw eu sunt posesor de skoda fabina dar nici in halul asta frumoasa dar al dracului de scumpa
-
@:P, luni, 31.05.2010 15:37asta cu skoda
ba altu care vede reclame cu bmw pe strada si nu citeste tot bmw la 23 de mii nu exista, scrie clar fara tva. ai idee care este pretul final cu tva? daca nu ai idee.....numai visa.....tu esti din seria aia bmw full din 2005 la 6000 de euro pe mobile.de
-
ironR, luni, 31.05.2010 15:49wtf???
eu credeam ca asta mica se va bate de fapt cu suzuki swift mai ales ca ambele sunt f mici ca si carcasa. Greu de inteles de ce s-au agitat astia de la skoda, probabil sa intre si ei in randul lumii...
-
sonky, luni, 31.05.2010 16:03sonki
opel corsa opc 1.6 turbo 192 de cai e o adevarata bomba pe roti.E rivalul lui Clio RS.Ca design corsa e superba la fel si Clio. Nu stiu ...sunt curios ce poate fabia
-
tzenu_bmw, luni, 31.05.2010 16:23frate.........
RS combi ajunge la 20k euro????????????????? pai la bani aia imi iau 745 din 2003 cu tot ce vreau pe el............si are si vreo 350 de cai.
-
Slayer, luni, 31.05.2010 16:39
1,4TSI = Engine of the year 2009 http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_09/green.html http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_09/1_14.html DSG - jos palaria ! Uitati-va la poze din interior Clio RS e un cotet in 2 culori : - butoanele alea 3 para sunt de aragaz - aer conditionat automat ( astia nu au auzit de climatronic) - cutia de viteze parac e de la Logan. si Fabia RS : http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/03/SkodaFabiaRS-interior.jpg
-
cosmin, luni, 31.05.2010 16:43
bine k nau pus un motor de 1.2:)))) masini bune dar fara stil:) ce voia sa zica k rs k il bate un audi din 90 la ... gol:)))
-
:)), luni, 31.05.2010 16:52pff
si urata si scumpa-n draci :))) au facut afacere
-
io, luni, 31.05.2010 17:07@LauCalin
ba tu habar n-ai cu ce se mananca Renault SPORT si comentezi de fiabilitate?! esti demn de mila... vuieste internetul de oameni frustrati de tepele de turbine VAG si tu contesti fiabilitatea demonstrata a unui CLIO RS normal aspirat?? esti o gluma pe site-ul asta
-
Slayer, luni, 31.05.2010 17:29
VAG au masinii pentru toate gusturile: Nu iti place Fabia RS iti iei Scirocco 2.0 TSI cu 200 CP - 23.000 EURO. Si din punct de vedere al frumuseti daca si acum incepeti cu CLIO RS e mai frumos interior si exterior .. atunci nici la biciclete nu va pricepeti.
-
Radu, luni, 31.05.2010 18:27lol
pur si simplu un cotet
-
LauCalin, luni, 31.05.2010 18:43@io
Omule, eu mi-am spus o perere. Sincer sunt satul de multi cei de pe site-ul asta care se cred "destepti" si carora daca le demonstrezi ca vorbesc prostii se umfla in pene si incep sa jigneasca (deh, la politica, femei si masini toata lumea se pricepe), asa cum faci tu. Daca nu este de acord cu parerea mea sa... fii sanatos, ca oricum nu ma intereseaza :))
-
Octav, luni, 31.05.2010 19:25sportivitate si pret
Cam mare pretul pentru Fabia RS, chiar daca are 180 cp, puteau sa o incadreze mai bine pe piata ... Cutia DSG este buna dar parca se cere cam mult pentru modelul asta. Totusi, in varianta RS, Fabia arata un pic mai bine ... Varianta anterioara Fabia RS avea un motor tdi de 130 cp, un cuplu foarte bun, acceleratii fulminante ... si totusi nu am vazut prea multe pe strazi. Se poate sa se intample acelasi lucru si cu noul RS, pretul sa fie cel care va decide, eu zic sa asteptam sa vedem ce se intampla cu vanzarile ... Cu aproape aceeasi suma de bani, tot Clio RS care dispune de 203 cp ramane probabil cea mai buna alegere. Are un sasiu extraordinar si un motor aspirat care trage fantastic. Ar fi si varianta Corsa OPC, dar cred ca dintre acestea, Clio RS exceleaza la tinuta de drum. Prin '94, Clio Williams facea furori ... am vazut si acum exemplare in stare buna de functionare. In fond, aproape fiecare masina poate sa cedeze destul de repede sau sa tina o perioada lunga de timp. Depinde cum este exploatata si cum este intretinuta. Rodajul corespunzator are si el un rol important.
-
yo, luni, 31.05.2010 23:15motor mic
la un motor de 1.4 chiar daca e el de 180cp,mai mult de 180nm nu are!si pe aia probabil de la 6000 de rpm!daca se urca 4 oameni in ea o sa aiba probleme cu plecatul de pe loc!
-
Excomunicatorul, luni, 31.05.2010 23:36:)
Usor disperatilor.
-
Andi, marţi, 01.06.2010 00:46
Cine a condus Clio Rs stie ce poate masinuta asta:) DSG+TSI....iarasi...cine a condus stie :) Ca alternativa la Fabia VRS, tot in grupul VAG exista si Ibiza Cupra sau Polo Gti. Tot DSG+TSI...si mult mai interesante (dar putin mai scumpe). Din cate stiu eu, ceilalti nu au versiuni de performanta break. @yo TSI-ul are aproape 250 Nm, doar e turbo...
-
Octavian, marţi, 01.06.2010 08:27
@Tzenu_bmw si uiote hop cum sare altul =)) Cand va aud cu seria 7, etc ma prapadesc de ras. E clar ce conduci. Ai habar ce inseamna intretinerea la un seria 7? Sau ai de gand sa bagi ulei aral, umbli cu placutele pana urla marotorul in bord si scartaie si apoi o luna faci foamea ca sa cumperi cu 200 euro un set de placute. Stai ca nu am ajuns acolo sa te intreb ce faci cand iti cade un senzor. Bati toate dezmembrarile? Pai da clar, ai seria 7, dar il tii parcat in fata blocului =)) Acuma pe bune, nu am sa inteleg niciodata de ce si-ar lua cineva un seria 7 daca nu face un minim de 100 000 km pe an, chiar asa tare sa doara prostia in tara noastra minunata? On topic - Urata ca saracia fabia. Mai frumos era primul model. De performante nu ma indoiesc. Dsg zice tot. Dar parca si eu as trage mai mult spre un Clio. Clio RS este cunoscut pt pedigree-ul care il are, si pentru motoarele sanatoase si fiabile. De fapt stai, puteti luat oricand de banii astia un m3 e46 din 2002 cu un 150 000 km la bord =))
-
Vortex66, marţi, 01.06.2010 10:09@tzenu_bmw
Bai mic si confuz .. :) Seria 7.. ca sa explic in termenii unui ca tine.. este intr-o clasa TOTAL diferita de Fabia RS. Compari musca cu cainele domnule :)
-
Vortex66, marţi, 01.06.2010 12:26@io
Cum am mai spus si in alta stire. Clio RS este praf. Timisoara, calea sagului, pe stoc la 14 000 de euro. Fugi si ia-l ca sta acolo de juma de an fara sa-l cumpere nimeni :)). Goodluck cu piesele, poate iti dau aia de la renault si un superglue sa le lipesti cand o sa pice :))
-
M3, marţi, 01.06.2010 14:27
erau unu mai sus care alegea seria 7 in detrimentu la Fabia RS. tin sa te anunt k esti depasit de subiect. nu are treaba una cu cealalata. in cel mai rau caz pute-ai sa zici ceva de seria 1.
-
Rio, marţi, 01.06.2010 16:13
@Vortex66 Tu ai auzit de MASINA DE PREZENTARE???? Nu stiu cum e la voi la Timisoara dar aici la Brasov fiecare showroom are cate una, chiar si varianta sport. Toate cele bune
-
Rio, marţi, 01.06.2010 16:17
@tzenu_bmw Dar masina noua cu performantele asteia nu prea poti sa iti iei, asa e? Hai recunoaste. K second hand la banii astia poti sa iti iei multe, dar tot un second hand muncit de altul ramane :P
-
Vortex66, marţi, 01.06.2010 23:40@Rio
Nu-i de prezentare ca nu sta inuntru; si are pretul mare scris pe parbriz.
-
LauCalin, miercuri, 02.06.2010 05:58@Vortex
Dar te-ai gandit de ce nu se vinde? Sau tu inca mai traiesti cu mitul masinii nemtesti. Iti spun cateva argumente: cati romani ar cumpara un Clio cu peste 150 CP? mai bine spus, cati au nevoie de unul? Masina aia nu e facuta pentru drumuri din Romania si nici pentru romani (asa cum probabil nu e nici Fabia asta). Cand m-am mutat din Timisoara podul de pe Calea Sagului intra in reparatii ca era praf. Iar ca el e cam tot orasul (de fapt toata tara). Ti-ai cumpara o masina sport in care sa bagi bani din 10000 in 10000 de km, mai ales in bucse si suspensii? Asta in cazul fericit in care nu faci praf ceva mai nasol, gen baia de ulei. Inainte sa arunci cu critici in dreapta si-n stanga, mai bine mai analizezi putin treburile. ;) Bafta!
-
George, miercuri, 02.06.2010 18:41@ yo
Eu nu stiu ce cuplu are motorul 1.4 TSI de 180 cp, dar pun pariu ca e mai mare decat la varianta de 122 cp pe care am condus-o eu (Octavia, Golf VI), varianta ce prezinta o valoare a cuplului de 200 Nm disponibila de la 2000 de ture. Deci, nici vorba de probleme la plecatul de pe loc. Fa un test cu un motor turbo pe benzina (TCE la Renault, TSI la VAG, 1.4, 1.6 Turbo la Opel etc), dupa care putem discuta...
-
Rio, joi, 03.06.2010 10:33
@LauCalin I-am explicat si eu asta lui Vortex intr-un post mai vechi dar ori nu a citit, ori nu a priceput. De asemenea, nu stiu cum e la Timisoara dar aici la noi avem masini de prezentare si afara si inauntru. Showroom-ul Dacia are un Duster din aprilie, de cand s-au deschis portile si acum este inca acolo dar asta nu inseamna ca nu se vinde. De asemenea Skoda are mai multe expuse, cu pretul pe ele si totusi in fiecare luna vad oameni plecand cu masini noi de acolo deci...
-
Octavian, luni, 21.06.2010 00:47Stiinta merge inainte, romanu' ramane...prost dar atotsiutor!
Oare cat timp va mai trece pana ce romanul nostru va descoperi cutia automata tip DSG in locul clasicului facalet? Sunt curios ce va mai face peste 7-8 sau maxim 10 ani, atunci cand niciun producator auto nu va mai produce masini cu transmisie manuala?! Probabil ca ii va lua mai mult timp decat le-a luat oamenilor din comuna primitiva sa descopere focul! :)) Designul nu e cel mai reusit, dar nici urata nu poti sa spui ca este! Daca va referiti la varianta break....uitati-va mai bine ce "frumos" arata Loganul MCV :))
-
alex, luni, 12.03.2012 22:42bucuresteniilor
domniilor si mai putin domnisoarelor "zmei" din bucuresti, am o intrebare: va place spatele acelui RS verde de merge ca nebunu prin oras?
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
acuma...sincer astia-s culmea...faza cu audy ala de 17500 treaca mearga...dar asta ...n-o mai inteleg...oricum designul acestei masini e...ORIBIL!!!!!!!! ADICA ,DOAR CA ARE 180 CP?PAI TREBUIA SA-L FACA DE 300CP SI AUNGEAU LA UN 40000E...