Noua generație Renault Clio ar putea avea o gamă simplificată de motorizări: fără versiuni RS și RS Trophy
Noua generație Renault Clio se va baza pe un singur motor pe benzină și o singură unitate diesel,iar versiunile RS și RS Trophy vor fi eliminate din gamă, potrivit unor informații din presa franceză.
Renault Clio va primi o nouă generație în cursul anului 2019, cel mai probabil cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie.
Publicația franceză L'Automobile Magazine susține că producătorul pregătește o simplificare radicală a gamei de motorizări, mai ales în contextul introducerii noilor teste de emisii WLTP.
Astfel, sursa citată susține că noul Clio va fi disponibil doar cu motorul pe benzină TCe de 0.9 litri în versiuni de 75 CP și 90 CP, precum și cu unitatea diesel dCi de 1.5 litri în variante de 75 CP și 90 CP.
Pe de altă parte, o serie de informații anterioare din presa britanică sugerau și prezența noului motor pe benzină de 1.3 litri dezvoltat în parteneriat cu Daimler, care este disponibil în versiuni de 115 CP, 140 CP și 160 CP.
În cazul în care informațiile se vor adeveri, Renault va renunța practic inclusiv la versunile RS și RS Trophy.
În plus, Clio ar urma să treacă printr-o "cură de slăbire" și în privința numărului de niveluri de echipare disponibile, în condițiile în care nivelul mediu Zen ar urma să fie eliminat din gamă.
Anterior, presa din Marea Britanie a anunțat că noul Clio va prelua elemente de design de la modelul Megane și va avea schimbări majore la interior prin utilizarea unor materiale de o calitate mai bună, pe lângă introducerea unor tehnologii noi.
asteptam cu interes sistem de franare cu tamburi si pe puntea fata.