Noua generație Kia Picanto: design revizuit și motorizări aspirate natural

Publicat marţi, 04.07.2023 11:07 de Alexandru Monenciu

Kia a publicat o serie de imagini cu noua generație Picanto. Vorbim despre un design complet revizuit, iar gama de motorizări include agregate aspirate natural.

Kia este unul dintre producătorii care încă activează în segmentul A, chiar dacă majoritatea clienților migrează către crossovere sau SUV-uri. Cea mai bună dovadă este noua generație Picanto.

Imaginile publicate de către marca asiatică sunt cu versiunea de top GT Line. Chiar și așa, observăm un design schimbat radical cu faruri montate vertical, o bandă LED montată deasupra grilei și stopuri unite, la rândul lor, de o bandă LED.

Pentru că vorbim de Picanto GT Line, aceasta vine în plus cu spoilere exclusive și cu jante de 16 inch.

În cazul versiunii de bază, jantele de 14 inch sunt standard, iar cele de 15 și 16 inch sunt incluse pe lista cu dotări opționale. Clienții au la dispoziție 10 nuanțe exterioare.

Pentru interiorul noului Picanto, Kia a pregătit un instrumentar de bord digital, ecran de 8 inch pentru sistemul multimedia, cu Apple CarPlay și Android Auto încă din standard. Nu lipsesc actualizările over-the-air.

Tapițeria poate fi din material textil sau din piele, în funcție de preferințe.

Gama de motorizări este compusă din două unități pe benzină, aspirate natural, cu o capacitate cilindrică de 1.0 sau 1.2 litri. Ambele vin în compania unei transmisii manuale, cu 5 rapoarte. Desigur, rămâne și varianta unei cutii automatizate, tot cu 5 trepte.

Potrivit reprezentanților companiei, ținuta de drum a fost îmbunătățită, iar direcția răspunde mai rapid la comenzi.

Lista cu sisteme de asistență include, printrealtele, Forward Collision-Avoidance Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Driver Attention Warning și Lane Following Assist.

via Kia

  • Octavian, marţi, 04.07.2023 11:15

    Arată foarte bine ( părerea mea ) , bine că încă îl păstrează motoare termice

  • ds, marţi, 04.07.2023 12:36

    Mașinuță de oraș, fără prea mari pretenții. La 10-12-13.000, nu mai mult, ar fi ok. Probabil 60-65 cp pentru motorul de 1.0 și 75-80 pentru motorul de 1.2

  • deputy, marţi, 04.07.2023 13:29

    mi se pare mult prea patratoasa, iar fata este foarte agresiva. overdesign. personal sunt adeptul unui design ceva mai clasic.

  • RAR, marţi, 04.07.2023 14:06

    Din fericire se mai fac masinute, nu doar mega-SUV-uri. Nu toata lumea vrea SUV-uri cat autobuzele. Bravo KIA-Hyundai. Cand altii renunta la Fiesta si alte masinute de oras, sper ca voi sa continuati productia de masini mici.

  • Mircea Badea, marţi, 04.07.2023 14:18

    de ce e asa inalta? merge un remap la motoarele astea?

  • Ionut A., marţi, 04.07.2023 21:08

    Cuvantul design nu are ce cauta asociat cu monstrozitatea asta. Astia vor sa ii intreaca pe aia de la toyota, care face cele mai pocite vehicule.

  • Banditos, miercuri, 05.07.2023 08:53

    Daca partea centrala ar fi avut o cat de mica legatura cu frontalul nu ar mai fi fost overdesign.

  • Andrei, miercuri, 05.07.2023 09:53

    Groaznic la designul exterior! Inainte aveau modele simpatice.. acum la noile generatii e ceva grav in neregula. Interiorul nu are nimic revolutionar, ba as zice ca noua generatie Sandero/Logan e peste la capitolul asta.

  • Dutz, joi, 06.07.2023 07:40

    Trebuie sa ma uit la iarba sau la copaci o juma de ora sa uit si sa n-am coșmaruri… am exagerat un pic. Pentru mine este un kitch urât de tot. Fata SF exagerata si lateral lipit de la alt model. Kia au dat-o in bara, pararea mea. De la Stinger parca le-au “murit” design-rii!!!