Noua generație Hyundai i20 primește versiune N-Line: noutăți de design și suspensii îmbunătățite
Hyundai a prezentat versiunea i20 N Line. Modelul de clasă mică oferă noutăți la exterior și interior, motorizări pe benzină cu până la 120 CP și suspensii îmbunătățite.
Actuala generație Hyundai i20 a fost prezentată oficial în luna februarie a anului curent. Producătorul asiatic a pregătit atât noutăți estetice, cât și o serie de îmbunătățiri la interior pentru hatchback-ul de clasă mică.
Acum, Hyundai introduce versiunea de echipare N Line în gama i20. La fel ca până acum, noua variantă propune elemente exterioare și de interior inspirate din motorsport, și un comportament dinamic îmbunătățit.
În partea frontală, Hyundai introduce un spoiler ușor restilizat și o grilă cu elemente inspirate de steagul caroiat din motorsport. Jantele au un design nou, măsoară 17 inch și sunt finisate în două nuanțe. Pragurile laterale au fost și ele modificate, spoilerul spate a fost redesenat, iar sistemul de evacuare dispune acum de două terminații.
Clienții vor putea opta pentru patru culori de caroserie: Phantom Black, Aurora Grey, Polar White și Brass. În plus, versiunile vopsite în nuanță Polar White pot fi comandate cu un plafon Phantom Black.
Interiorul lui i20 N-Line va fi echipat cu scaune sport cu logo-ul diviziei N, cusături roșii, pedale noi și un selector îmbrăcat în piele.
Gama de motorizări pregătită de constructorul asiatic este formată din motorul asiprat natural de 1.2 litri cu 84 de cai putere și din propulsorul turbo de un litru în versiuni de 100 și 120 CP. În cazul motorului turbo pe benzină, Hyundai propune și un sistem mild-hybrid la 48V disponibil opțional pe varianta de 100 CP și oferit standard pe versiunea de 120 CP. În plus, clienții vor putea alege și noua cutie Intelligent Manual Transmission (iMT).
Tot pentru variantele echipate cu motorul de un litru, asiaticii spun că vor oferi suspensii modificate și un sunet mai bun al evacuării.
Noul i20 N-Line va fi disponibil pentru comandă pe piața din Europa începând cu primăvara anului viitor.
Voiam sa zic ca cel putin interiorul este peste concurenta (audi a1/ fabia/polo) dar dupa ce m-am uitat mai bine am observat ca e cu mult si peste un vw golf8,clasa mai mare si cu mult mai scumpa.