Noua generaţie a lui Corvette vine la Detroit cu o nouă siglă şi motoare noi
Chevrolet schimbă sigla lui Corvette odată cu cea de-a şaptea generaţie. Mai mult decât atât, modelul va fi oferit şi cu motoare V6 twin-turbo. Debutul noii generaţii are loc la Detroit, în ianuarie 2013.
Chevrolet Corvette, un veritabil monument al lumii auto, va primi o nouă generaţie. Odată cu noua generaţie, Corvette va primi o nouă siglă. Această siglă reprezintă o evoluţie a vechii sigle, forma de „V” dintre cele două steaguri fiind mai accentuată. Corvette a ajuns la cea de-a şaptea generaţie, care vine cu tot cu o siglă nouă. La fel ca în cazul siglei lansate în 2005 odată cu generaţia respectivă, noul logo Corvette nu mai prezintă un cerc în jurul steagurilor, element de design care a fost folosit pentru patru generaţii ale lui Corvette, excepţie cea din 1972, care avea o siglă compusă din două steaguri foarte bine definite.
Vestea bună pentru fanii lui Corvette este că noua generaţie păstrează silueta generală a modelului. Astfel, avem în continuare o capotă lungă, un parbriz înclinat, un portbagaj plat şi două portiere lungi. Blocurile optice vor primi lumini de zi cu LED-uri, iar posteriorul ar putea primi alte stopuri, care ar putea aminti de cele ale lui Camaro, cu toate că fanii Corvette ar putea fi dezamăgiţi de această alegere. Unele voci susţin că modelul iconic al americanilor va trece la stopuri pătrate în defavoarea blocurilor optice rotunde folosite până acum.
Platforma lui Corvette nu se schimbă atât de tare, dar surse din cadrul mărcii sugerează o masă redusă. Sunt şanse ca GM să apeleze la panouri din fibră de carbon pentru a realiza această reducere a masei totale. În prezent, Corvette foloseşte panouri de caroserie din fibră de sticlă. În plus, motorizările lui Corvette vor suferi o schimbare semnificativă. Motorul V8 de 5.5 litri ar putea deveni versiunea entry-level, iar unitatea va primi un bloc motor din aluminiu, un raport de compresie mărit şi un sistem de injecţie directă. Gama de motorizări ar putea include şi un propulsor V6 twin-turbo. Versiunea de motorizare superioară va fi un V8 de 6.2 litri, pe când ZR1 va primi o evoluţie a celebrului V8 supraalimentat de 6.2 litri.
Via LeBlogAuto
Haideti, ba fratilor, da' greu va mai miscati! (ma adresez grangurilor de la GM :)). OK, poate veti miza pe niste motoare mai "strong", dar nu pierdeti din vedere formele exterioare, nu de alta, dar vreau si eu un concurent pe masura lui Ferrari F12 Berlinetta, care este frumoasaaaaa, de-ti pica ochii ! Fara misto. Mai veniti cu niste "taieturi", reliefuri si briz-briz-uri pe ici, pe colo, prin punctele esentiale, ador Corvette-ul, in special ZR1, dar nu prea diger anostitatea evidenta a caroseriei......