
Noua Dacia Duster Pick-Up, lansată oficial în România: start de la 26.000 euro
Dacia a lansat noua variantă Pick-Up pentru Duster. Noua variantă, dezvoltată în parteneriat cu carosierii de la Romturingia, este disponibilă pentru comandă începând de azi în România și propune un preț de pornire de 26.000 euro fără TVA.
Constructorul de la Mioveni tocmai a prezentat oficial noua Dacia Duster Pick-Up, o nouă variantă utilitară lansată pentru piața românească. Noul model este disponibil pentru comandă începând de astăzi și este rezultatul unei colaborări cu Romturingia, unul din cei mai mari carosieri din România.
Noua variantă Pick-Up a lui Duster păstrează cotele de gabarit ale unui Duster obișnuit și oferă o cabină dublă cu 4 locuri în habitaclu. Noutatea cea mai mare este reprezentată de benă, care oferă un spațiu util de 1050 mm x 1000 mm. Aici, Dacia Duster Pick-Up poate transporta marfă cu o greutate de până la 430 kilograme. Pentru asigurarea mărfurilor în benă, sunt prezente două șine metalice laterale cu 4 inele de ancorare.
Interiorul noii Dacia Duster Pick-Up este identic cu cel al unui Duster obișnuit. Singura noutate este o cotieră centrală pentru pasagerii din spate, o premieră pentru Duster.
MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE
Pentru noua variantă utilitară sunt disponibile 3 linii de echipare: Expression, Extreme și Journey. De asemenea, noua Dacia Duster Pick-Up poate avea sub capotă motorizarea hibridă Hybrid 140 sau motorizarea Mild-Hybrid 130 4x4. Versiunea hibridă oferă 140 de cai putere, în timp ce motorul cu tehnologie mild-hybrid are 130 de cai putere. Dacia nu a dezvăluit performanțele noului model.
Noua Dacia Duster Pick-Up este omologată conform standardului N1, fiind clasat ca autovehicul destinat transportului de mărfuri. Printre dotările standard ale noului model se numără: frânare automată de urgență, sistem de asistență la coborârea pantei, recunoaștere semne de circulație cu alertă de depășire a vitezei, asistență pentru păstrarea benzii, avertizare unghi mort și cameră video multiview.
Paleta de culori a noului Duster Pick-Up include 7 nuanțe diferite: Sandstone, kaki Lichen, maro Terracota, alb Glacier, gri Schiste, negru Pearl și verde Cedar.
START DE LA 26.000 EURO
Noua Dacia Duster Pick-Up poate fi comandată în România începând de astăzi. Prețul de pornire al noului model este de 25.983 euro fără TVA.
via Dacia
-
alex_cu_a_mic, miercuri, 17.09.2025 10:50
Just WTF is that? Who asked for it?
-
dan_grc, miercuri, 17.09.2025 11:18
Dacă am lăudat Duster și Bigster, acum nu pot face același lucru, au scos haionul și spațiul rămas se vrea a fi o benă, absolut minuscula, utilitate zero .
-
Smi, miercuri, 17.09.2025 11:22
De ce nu au folosit platforma de Bigster macar? Arata ca o jucarie
-
ds, miercuri, 17.09.2025 11:25
Păi, dacă interiorul este identic cu al unui Duster normal, de ce este cu 4 locuri?
-
Jian de la Calafat, miercuri, 17.09.2025 11:38
O josnică distragere a atentiei de la lipsa motoarelor dCi in gama Dacia. Cu o astfel de strategie inoportuna, Dacia lanseaza o invitatie stranie: sa-i fie venerate carențele, intre timp devenite cronice, o astfel de abordare fiind inacceptabila in 2025. Dacia, oh putain !
-
Bălăceanca, miercuri, 17.09.2025 11:55
Inexo, la desert avem dCi de ciocolată, cum îți place ție.
-
nsrei, miercuri, 17.09.2025 12:25
oh stai, dar aceasta "aratare" face ca chiar fanii daicea sa critice dacia. Asa ceva .... cine vrea masini cu bena, cumpara Ranger, Hilux. Dmax, etc. de ce am plange de soarta Dacia cu a ei bena mai minuscula decat motorasul de 1.0, cand CONCURENTA ofera ceea ce trebuie , inclusiv diesel ?
-
Matei_cel_nou, miercuri, 17.09.2025 12:45
De parca toată lumea are nevoie de spațiul unui Hilux, de preț nici nu mai zic. Aberant. Cine călătorește prin zonele montane din Italia, de exemplu, sau Spania, a văzut pick-up-uri din categoria supermini, mult mai mici decât Duster. De obicei din Japonia și China. Oamenii își fac treaba cu ele, pe drumuri înguste. Multi le parchează într-un garaj în care abia intră. Un Hilux n-ar intra nici în sat, nu mai vorbesc de garaj. Așa e când vorbești după cum îți trăznește bibilica...
-
Hunter, miercuri, 17.09.2025 13:11
Asta seama cu Dacia 1309. Acel model practic era facut din Dacia break, doar ca s-au gandit la acea vreme sa o faca pick-up, prin decuparea caroseriei din zona de portbagaj/hayon. Cautati pe net poze cu acest model si o sa vedeti ca gaselnita asta a mai fost pusa in aplicare de Dacia.
-
Cătălin, miercuri, 17.09.2025 13:24
Atât s-a putut? 26?
-
@nsrei, miercuri, 17.09.2025 13:57
oh stai, că iar vorbești prostii. Cine vrea mașini cu benă nu înseamnă neapărat că are nevoie să care 1100 kg și să dea minim 42.000 euro, când poate lua altceva la 26.000.
-
Lucian, miercuri, 17.09.2025 14:13
Nu face nimeni asa ceva asa "la ghici", fara studii de piata. Stiu ei ceva... Dar cu siguranta nu e pentru cititorii de pe aici. Poate e pentru cei de pe forumurile dedeman, etc...
-
@Lucian, miercuri, 17.09.2025 14:21
Cititorii de aici umbla cu SH pe GPL și visează Hilux la 15k.
-
MarDark, miercuri, 17.09.2025 14:41
O sa cumpere OMV iar foarte multe, ca ei cand se duc cu ele la vreo interventie nu cara 1000 de kg. Asa cred ca sunt mai multe firme in aceeasi situatie
-
@Matei, miercuri, 17.09.2025 15:12
Pickup-uri super mini nuu costa de la 26k, iar debordezi de obiectivitate
-
Matei_cel_nou, miercuri, 17.09.2025 15:18
Evident că nu, dar unde am zis eu că ar costa?? Duster e și considerabil mai mare și cu niște stele NCAP, spre deosebire de alea care au -1 stele. Nu am zis că Duster ar fi concurență pentru pick-up supermini ci că nu toată lumea are nevoie de pick-up de dimensiunea Hilux. Pentru unii acest Duster va fi foarte bun, pentru alții e chiar prea mare. De aici referința la supermini.
-
cucu, miercuri, 17.09.2025 17:06
o mare porcarie
-
Andrei, miercuri, 17.09.2025 17:13
Cei mai mari experți în pick-up-uri sunt locatarii la 2 camere în Berceni.
-
ignis, miercuri, 17.09.2025 17:45
MarDark a apreciat foarte bine. Nu cred că acest model este pentru publicul larg. A fost cerut expres de cineva și se face la comandă. Cel mai probabul, așa cum a zis MarDark, OMV, care are echipaje pentru intervenții în off-road la sonde și instalațiile de transport.
-
Jian de la Calafat, miercuri, 17.09.2025 17:54
@ignis Daca timpul iti permite sa dezvolti..... Este un model cu dedicatie ?!? Dacia a ajuns la acel nivel al ignorantei incat nu-si trateaza toti clientii in mod similar?!? In cazul acesta, a faptului ca Dacia accepta sa satisfaca anumite cerinte, nu s-ar impune oare sa fie generalizata identificarea propulsoarelor dCi in gama Dacia, dar mai ales pe Duster si Bigster, asta fiindca este un bazin important de doritori ?
-
Trilulilu, miercuri, 17.09.2025 18:29
Mai bine o făceau cu doar 2 locuri dacă tot o vroiau de marfă. Acum este doar o struțo-cămilă care nu face nimic suficient de bine.
-
DAC, miercuri, 17.09.2025 18:38
Are doar 4 locuri în acte din cauza sarcinii utile. Cu 5 locuri, ar fi fost mai mică. Bigster pick-up arată a pick-up!
-
ignis, miercuri, 17.09.2025 18:59
@Jian de la Calafat Păi se vede din poza trei pentru ce e construită. Pentru oamenii în salopetă, care au o trusă de scule, iar mașina se află pe un teren frământat de roțile unor utilaje grele. Când am fost la centru de la Titu am văzut în curte la intrare niște modele speciale de Duster, unul pentru armată, unul care avea șenile de cauciuc pentru zăpadă etc. De dCi nu zic nimic pentrru că trendul este pentru electrificare. Chiar am avut un Logan cu motorul dCi de 90 cp ca mașină de servicu o perioadă, am făcut cu ea 100000 km și am fost mulțumit de ea. A mers fără nicio problemă tehnică. dCI are toate calitățile, dar realitatea este că motoarele diesel sunt poluante și când zic poluante mă refer la poluanții care chiar afectează sănătatea (pulberi, oxizi de azot care creează smog acid) nu la CO2-ul pe care-l expiră tot animalul de pe planetă și pe care-l mânâncă toate plantele verzi de pe planetă generând oxigen și care în trecut a fost de 100 de ori mai mult în atmosferă, iar biosfera a avut o explozie, pădurile tropicale fiind prezente în nordul Canadei și în Antartica. Clima e climă se schimbă continuu, acum ai glaciațiune, dupa acea se încălzește, dup-aia iar ai glaciațiune. Oamenii de știință nu înțeleg nici acum de ce avem glaciațiuni și apoi periade de încălzire, dar Greta salvează planeta. Problema CO2-ul este o gogoriță aberantă (cu date științifice - nu propagandă), smogul nu. China a pedalat foarte mult pe electrice, pentru că la ei sunt foarte fezabile economic. 1. împing tehnologia la maxim (cu implicații majore asupra industriei orizontale) și pornesc de pe picior de egalitate cu vestul în acest domeniu, deci până la urmă au avantaj având în vedere mărimea pieței lor (concurență între producători, volume foarte mari și de aici și prețuri scăzute). 2. Au scos poluarea din orașe, și au mutat-o la locurile de producție a energie electrice, care are și o componentă nepoluantă/regenerabilă în China (energie hidro, atomciă și solară) Deși 60% din mașinile electrice din China merg pe cărbune, e mai ușor să montezi electrofiltre, stații de desulfurare și arzătoare cu NOx redus (am lucrat și în acest domeniu) la centralele electrice care utilizează cărbune. Automobilele electrice sunt perfecte pentru China, care au aglomerări urbane de 15-20 milioane de locuitori, cu vânzări anuale de milioane de mașini electrice (comparați cu România în care se vând 3000 mașini electrice/jumate de an), cifre pe care unii de pe aici nu pot să le mestece. La fel cum un Lamborghini nu este destinat să care pepeni de pe câmp la piață, nici mașinile diesel nu sunt adecvate pentru marile aglomerări urbane. E până la urmă o chestie de logică. În industrie nu tot ce e posibil, este și fezabil, de aici și problemele cu politicile care nu au legătură cu realitatea. Dacă ceva merge la +60 grade, nu e garantat că merge și la -50 de grade. Cum am eu o vorbă, până la urmă realitatea te lovește peste față.
-
Jian de la Calafat, miercuri, 17.09.2025 19:17
@ignis Multumesc pentru raspunsul cuprinzator.
-
Alin, miercuri, 17.09.2025 21:19
whaaat thee fuuuuuuuck?! ce kkt e asta frate
-
Paul222, joi, 18.09.2025 00:07
Rar mi-a fost dat sa vad o masina mai idioata decat asta, practic au taiat o bucata din Duster si au zis ca e o noua versiune! Ce avantaje poti avea? Zero. Ori faceti o bena calumea de PickUp ori termianti cu prostiile!
-
Matei_cel_nou, joi, 18.09.2025 11:20
A găsit și inexo pe unul să-l bage în seamă. Actual dau viitor coleg de sanatoriu.
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 8 octombrieImagini noi cu viitorul Renault Twingo Electric: data lansării, confirmatăRenault a publicat câteva imagini sugestive noi cu viitoarea versiune de serie a lui Twingo E-Tech. Totodată, marca franceză a confirmat data lansării, care va avea loc în primele zile din noiembrie. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 8 octombrieNoua Tesla Model Y Standard: versiune de bază nouă de 41.600 dolariTesla a lansat o versiune de bază nouă pentru Model Y. Noua versiune se numește Standard și are un preț de pornire de 41.600 dolari pe piața din Statele Unite. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 8 octombrieRevine Cupra Formentor VZ5: motor cu 5 cilindri și producție limitatăSpaniolii de la Cupra prezintă noul Formentor VZ5 facelift. Asta înseamnă că motorul cu cinci cilindri, turbo, a revenit, iar producția va fi limitată la doar 4.000 de exemplare, disponibile la nivel global. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 8 octombrieNoua Skoda Fabia 130: cea mai rapidă Fabia de serie are 177 cai putereSkoda a prezentat oficial o ediție specială nouă pentru Fabia. Noua ediția specială se numește Fabia 130 și este creată pentru a sărbători 130 de ani de activitate a mărcii în motorsport. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 8 octombrieNoua Tesla Model 3 Standard: cea mai accesibilă versiune costă 38.600 dolariTesla a prezentat oficial cea mai accesibilă versiune pentru Model 3. Noua versiune se numește Standard și are un preț de pornire de 38.630 dolari pe piața din Statele Unite. Citeste tot
Ce tampenie ... ii mai trebuia juma de metru la bena ffs