Noua Dacia Duster Pick-Up, lansată oficial în România: start de la 26.000 euro

Publicat miercuri, 17.09.2025 10:26 de Tiberiu Safta

Dacia a lansat noua variantă Pick-Up pentru Duster. Noua variantă, dezvoltată în parteneriat cu carosierii de la Romturingia, este disponibilă pentru comandă începând de azi în România și propune un preț de pornire de 26.000 euro fără TVA.

Constructorul de la Mioveni tocmai a prezentat oficial noua Dacia Duster Pick-Up, o nouă variantă utilitară lansată pentru piața românească. Noul model este disponibil pentru comandă începând de astăzi și este rezultatul unei colaborări cu Romturingia, unul din cei mai mari carosieri din România.

Noua variantă Pick-Up a lui Duster păstrează cotele de gabarit ale unui Duster obișnuit și oferă o cabină dublă cu 4 locuri în habitaclu. Noutatea cea mai mare este reprezentată de benă, care oferă un spațiu util de 1050 mm x 1000 mm. Aici, Dacia Duster Pick-Up poate transporta marfă cu o greutate de până la 430 kilograme. Pentru asigurarea mărfurilor în benă, sunt prezente două șine metalice laterale cu 4 inele de ancorare.

Interiorul noii Dacia Duster Pick-Up este identic cu cel al unui Duster obișnuit. Singura noutate este o cotieră centrală pentru pasagerii din spate, o premieră pentru Duster.

MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE

Pentru noua variantă utilitară sunt disponibile 3 linii de echipare: Expression, Extreme și Journey. De asemenea, noua Dacia Duster Pick-Up poate avea sub capotă motorizarea hibridă Hybrid 140 sau motorizarea Mild-Hybrid 130 4x4. Versiunea hibridă oferă 140 de cai putere, în timp ce motorul cu tehnologie mild-hybrid are 130 de cai putere. Dacia nu a dezvăluit performanțele noului model.

Noua Dacia Duster Pick-Up este omologată conform standardului N1, fiind clasat ca autovehicul destinat transportului de mărfuri. Printre dotările standard ale noului model se numără: frânare automată de urgență, sistem de asistență la coborârea pantei, recunoaștere semne de circulație cu alertă de depășire a vitezei, asistență pentru păstrarea benzii, avertizare unghi mort și cameră video multiview.

Paleta de culori a noului Duster Pick-Up include 7 nuanțe diferite: Sandstone, kaki Lichen, maro Terracota, alb Glacier, gri Schiste, negru Pearl și verde Cedar.

START DE LA 26.000 EURO

Noua Dacia Duster Pick-Up poate fi comandată în România începând de astăzi. Prețul de pornire al noului model este de 25.983 euro fără TVA.

via Dacia

  • MarS, miercuri, 17.09.2025 10:29

    Ce tampenie ... ii mai trebuia juma de metru la bena ffs

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 17.09.2025 10:50

    Just WTF is that? Who asked for it?

  • dan_grc, miercuri, 17.09.2025 11:18

    Dacă am lăudat Duster și Bigster, acum nu pot face același lucru, au scos haionul și spațiul rămas se vrea a fi o benă, absolut minuscula, utilitate zero .

  • Smi, miercuri, 17.09.2025 11:22

    De ce nu au folosit platforma de Bigster macar? Arata ca o jucarie

  • ds, miercuri, 17.09.2025 11:25

    Păi, dacă interiorul este identic cu al unui Duster normal, de ce este cu 4 locuri?

  • Jian de la Calafat, miercuri, 17.09.2025 11:38

    O josnică distragere a atentiei de la lipsa motoarelor dCi in gama Dacia. Cu o astfel de strategie inoportuna, Dacia lanseaza o invitatie stranie: sa-i fie venerate carențele, intre timp devenite cronice, o astfel de abordare fiind inacceptabila in 2025. Dacia, oh putain !

  • Bălăceanca, miercuri, 17.09.2025 11:55

    Inexo, la desert avem dCi de ciocolată, cum îți place ție.

  • nsrei, miercuri, 17.09.2025 12:25

    oh stai, dar aceasta "aratare" face ca chiar fanii daicea sa critice dacia. Asa ceva .... cine vrea masini cu bena, cumpara Ranger, Hilux. Dmax, etc. de ce am plange de soarta Dacia cu a ei bena mai minuscula decat motorasul de 1.0, cand CONCURENTA ofera ceea ce trebuie , inclusiv diesel ?

  • Matei_cel_nou, miercuri, 17.09.2025 12:45

    De parca toată lumea are nevoie de spațiul unui Hilux, de preț nici nu mai zic. Aberant. Cine călătorește prin zonele montane din Italia, de exemplu, sau Spania, a văzut pick-up-uri din categoria supermini, mult mai mici decât Duster. De obicei din Japonia și China. Oamenii își fac treaba cu ele, pe drumuri înguste. Multi le parchează într-un garaj în care abia intră. Un Hilux n-ar intra nici în sat, nu mai vorbesc de garaj. Așa e când vorbești după cum îți trăznește bibilica...

  • Cătălin, miercuri, 17.09.2025 13:24

    Atât s-a putut? 26?