Nokian lansează programul DSI Satisfaction în România: ai 14 zile de probă pentru anvelopele noi
(P) Nokian, producătorul finlandez de pneuri, anunţă un nou program de satisfacţie pentru clienţii săi, numit DSI Satisfaction. Acesta implică o perioadă de returnare de până la 14 zile pentru un set de anvelope noi în cazul în care clientul nu este mulţumit de acestea.
Finlandezii de la Nokian au lansat un nou program de statifsacţie a clienţilor, disponibil şi pe piaţa din România. Conceptul se numeşte DSI Satisfaction şi vine cu o idee nouă pe piaţa din România: cumperi anvelopele incluse în program, tehnicienii ţi le montează pe maşină şi le testezi până la 14 zile, existând posibilitatea returnării acestora, caz în care clientul prieşte integral suma achitată. Sistemul funcţionează destul de simplu: dacă nu eşti pe satisfăcut de performanţele anvelopelor Nokian cumpărate, trebuie doar să te întorci la unul dintre retailerii agreaţi, unde poţi fie să optezi pentru alte anvelope Nokian, fie să beneficiezi de returnarea integrală a sumei achitate, incluzând costul anvelopelor în sine şi serviciile de montaj.
Distribuitorii Nokian vor derula acest program în România doar în perioada 01.03.2013 – 30.09.2013. Programul DSI Satisfaction este disponibil doar pentru produsele Nokian i3, Nokian H, Nokian V, Nokian Line, Nokian zLine, Nokian eLine, Nokian Z G2, Nokian Z SUV, Nokian HT SUV şi Nokian Hakka C.
Condiţiile programului DSI Satisfaction de la Nokian sunt următoarele:
• Returul trebuie făcut în maxim 14 zile calendaristice de la data achiziţionării setului de anvelope (data înscrisă pe factură).
• Clientul trebuie să prezinte factura originală care dovedeşte achiziţionarea setului de anvelope de vară Nokian Tyres.
• Cifra 8 (opt) trebuie să fie integral vizibilă pe sistemul de inscripţionare DSI (Driving Safety Indicator - indicator de uzură brevetat de Nokian Tyres) de pe banda de rulare a anvelopei, pe toate cele 4 anvelope ale setului.
• Anvelopele nu trebuie să prezinte urme de agresiuni, lovituri, tăieturi sau reparaţii, precum şi urme ale utilizării lor necorespunzatore şi /sau ale folosirii lor în competiţii sportive. În cazul în care pe anvelope apar aceste indicii, anvelopele nu se pot înlocui şi nici suma de bani nu poate fi returnată.
• Clientul completează Formularul de retur împreună cu dealer-ul de la care a achiziţionat anvelopele.
• În cazul în care clientul vrea să schimbe setul de anvelope cu alte produse care au un cost mai ridicat, clientul va achita diferenţa de preţ.
• În cazul în care clientul doreşte un set de anvelope mai ieftin, va primi înapoi diferenţa de preţ.
• Montatul şi echilibratul anvelopelor înlocuite se vor efectua cu titlu gratuit.
• Anvelopele se returnează la punctul de lucru de la care s-au achiziţionat.
dar nu zice legea ca ai voie sa returnezi orice produs in 30 de zile? eu am returnat niste cauciucuri de iarna acuma 4-5 ani dupa ce nu m-am oprit la semafor cu ele. Am primit unele mai bune cu o reducere consistenta, plus nici un ban pe montat, echilibrat, samd ... Eu am crezut ca asa e normal, daca nu imi plac le duc inapoi, ca la magazin, nu e asa legea?