Noile BMW X5 și X6 facelift: display curbat și versiune plug-in hybrid cu 490 CP
Constructorul german de automobile prezintă noile X5 și X6 facelift. SUV-urile au primit o serie de noutăți estetice, un interior revizuit și o gamă de motorizări îmbunătățită. Inclusiv o versiune PHEV mai puternică pentru X5.
La scurt timp după ce a publicat un teaser video cu noul X5 facelift, BMW dezvăluie în premieră variantele îmbunătățite ale SUV-urilor X5 și X6. Cele două au primit o serie de noutăți estetice, un habitaclu revizuit și o gamă de motorizări care include o versiune plug-in hybrid mai puternică.
Atât X5 cât și X6 facelift se laudă cu faruri mai înguste cu 35 de milimetri decât înainte. Grila iluminată care a debutat odată cu actuala generație X6 este acum opțională pentru X5. Totodată, pachetul M Sport este standard pentru X6.
Ambele modele pot fi echipate, opțional, cu pachetul M Sport Pro.
Nu în ultimul rând, BMW X5 facelift a primit un spoiler frontal ușor revizuit, cu prize de aer verticale.
DISPLAY-UL CURBAT DEBUTEAZĂ PE X5 ȘI X6
La interior, pasagerii vor regăsi noul ansamblu BMW Curved Display, care integrează instrumentarul de bord digital, cu ecran de 12.3 inch, și display-ul central, de 14.9 inch, al sistemului multimedia. Selectorul transmisiei automate este și el nou, iar sistemul de iluminare ambientală a fost îmbunătățit.
Gama de motorizări a suferit, la rândul ei, câteva modificări, dar este compusă în continuare din unități cu șase sau opt cilindri. Pentru moment, clienții au de ales între o motorizare diesel, două versiuni pe benzină și o variantă plug-in hybrid mai puternică pentru X5.
În partea inferioară a gamei regăsim versiunile sDrive40i și xDrive40i, ambele fiind echipate cu un motor de 3.0 litri, pe benzină, care dezvoltă 380 de cai putere (+ 47 CP) și 540 Nm. Agregatul vine în compania unui sistem mild-hybrid la 48V.
MOTORIZARE DIESEL CU 298 CP
Amatorii motorizărilor diesel au la dispoziție versiunea xDrive30. Motorul de 3.0 litri, diesel mild-hybrid, are acum pistoane din oțel și un sistem de injecție nou, astfel că puterea a crescut la 298 CP (+ 12 CP) și 670 Nm.
Versiunea termică de top poartă numele de M60i xDrive și ascunde sub capotă motorul de 4.4 litri V8, mild-hybrid. Unitatea dezvoltă în continuare 530 CP și 750 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.3 secunde.
În ceea ce privește versiunea plug-in hybrid a lui X5 facelift, aceasta are o denumire comercială nouă: xDrive50e. Motorul electric este mai puternic, astfel că puterea totală a ansamblului a crescut la 490 CP (+ 96 CP) și 700 Nm.
AUTONOMIE EXTINSĂ PENTRU X5 PHEV
Capacitatea utilă a bateriei a crescut la 25.7 kWh, iar încărcarea poate fi realizată la stații cu puteri de 7.4 kW (3.7 kW înainte). În modul pur electric, noul BMW X5 facelift poate parcurge între 94 și 110 kilometri.
Suspensia pneumatică este acum standard pentru versiunea plug-in hybrid a lui X5, iar X6 facelift vine, tot în standard, cu amortizoarele adaptive. Versiunea M60i a ambelor modele propune, în standard, sistemul de direcție integrală.
Tehnologia Highway Assistant (condus semiautonom de nivel 2+) face parte din pachetul Driving Assistance Professional. Lista mai include conectivitate 5G, navigație cu realitate augmentată și control vocal pentru sistemul de climatizare.
Noile BMW X5 și X6 facelift vor debuta pe piață în luna aprilie.
via BMW
E bine. Au preluat forma stopurilor de la Dacia. Sunt pe drumul cel bun.