Noiembrie 2014: Volkswagen a suferit a patra lună consecutivă de scădere a vânzărilor globale
Luna noiembrie a adus cea mai mare scădere a vânzărilor pentru Volkswagen în anul 2014. Luna nefavorabilă pentru marca germană a venit după alte trei luni în care vânzările nu au crescut sau au fost în scădere faţă de anul trecut.
Vânzările Volkswagen au suferit a patra lună consecutivă de declin în noiembrie, titrează Automotive News. În cadrul celei de-a unsprezecea lună a anului, vânzările mărcii din Wolfsburg au scăzut cu patru procente, cea mai mare scădere înregistrată în tot anul 2014. Cererea înregistrată de Volkswagen a scăzut pe pieţele din Europa de Est şi America Latină, iar rezultatele nemţilor au scăzut şi din cauza faptului că publicul aştepta debutul generaţiei B8 a lui Passat. Aceasta din urmă a scăzut vânzările modelului precedent, dar situaţia se va remedia în curând pe măsură ce noua generaţie a lui Passat va fi disponibilă pe mai multe pieţe. Modelul german de clasă medie a debutat în România săptămâna trecută, deşi preţurile pentru piaţa internă erau disponibile încă de la începutul lunii octombrie a anului curent.
Livrările Volkswagen în noiembrie au totalizat 508.400 de vehicule, o scădere importantă faţă de cele 529.500 de maşini livrate în luna a 11-a a anului trecut. Marca germană a avut o scădere de 0.4 procente în octombrie faţă de aceeaşi lună a lui 2013 şi vânzările din septembrie şi august a.c. au fost aproape la acelaşi nivel faţă de cele din lunile opt şi nouă ale lui 2013. Reprezentanţii Volkswagen explică situaţia din noiembrie referitoare la scăderea livrărilor pe fondul aşteptării lansării noii generaţii a lui Passat, care este cel mai bine vândut model din segment pe piaţa din Europa. Revenirea vânzărilor Volkswagen datorită noii generaţii Passat este aşteptată să aibă loc în mod treptat în următoarele luni, deoarece reprezentanţii mărcii afirmă că vânzările tind să îşi revină într-un ritm destul de lent, dar că vor creşte treptat.
Situaţia vânzărilor Volkswagen la nivel global nu este nici ea fericită, marca germană având scăderă în America de Nord, America Latină şi Europa Centrală şi de Est. În Rusia, de exemplu, vânzările Volkswagen au scăzut cu 20 procente în primele 11 luni ale anului. În Europa Centrală şi de Est, vânzările au scăzut cu opt procente doar în luna noiembrie din cauza ”riscurilor politice”, pe care Volkswagen le motivează ca fiind motive serioase de amânare a achiziţiei în rândul consumatorilor. Doar pe piaţa din China au fost înregistrate creşteri pentru Volkswagen, de 12 procente în primele 11 luni ale anului. Din moment ce China este cea mai mare piaţă auto din lume, marca Volkswagen a vândut acolo 2.26 milioane de unităţi în primele 11 luni ale anului.
Via AutomotiveNews (înreg.) | Sursă foto
...motoare nefiabile preturi extrem de mari...logic,nu!?