Noi rezultate Euro NCAP: 5 stele pentru Seat Tarraco, Honda CR-V și Mercedes-Benz Clasa G
Cea mai recentă sesiune de teste de siguranță Euro NCAP a adus câte 5 stele pentru Honda CR-V, Seat Tarraco și Mercedes-Benz Clasa G.
Organizația independentă Euro NCAP a publicat astăzi rezultatele celei mai noi sesiuni de teste de siguranță. De această dată, trei modele au instrat sub lupa specialiștilor din cadrul Euro NCAP: Honda CR-V, Seat Tarraco și Mercedes-Benz Clasa G.
Toate modelele amintite mai sus au avut rezultate excelente și au primit 5 stele din partea organizației Euro NCAP.
Honda CR-V a fost notat cu 93% în dreptul protecției pasagerilor adulți, cu 83% în dreptul capitolului dedicat protecției copiilor și cu 70% în dreptul protecției utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor (pietoni, bicicliști). SIstemele de siguranță oferite de Honda pe noul CR-V au funcționat bine, iar astfel SUV-ul constructorului japonez a primit 76% din totalul punctelor posibile în dreptul acestui capitol. Sistemul Lane Keep Assist a primit un calificativ maxim, în timp ce capitolul Human Machine Interface a fost notat cu un calificativ mediu.
Inginerii Euro NCAP au notat cu calificative bune modul în care Honda CR-V protejează pasagerii. Un calificativ mai puțin bun a fost acordat în cazul unui impact lateral cu un stâlp. Aici specialiștii din cadrul organizației au notat o protecție medie în zona pieptului. Totodată, a fost indentificată și posibilitatea apariției unui traumatism cervical în cazul unui impact din spate.
Seat Tarraco, cel mai mare SUV din gama constructorului spaniol, a intrat sub lupa inginerilor Euro NCAP. În urma testelor realizate de organizația independentă, Tarraco a primit calificativul maxim: 5 stele.
Protecția pasagerilor adulți a fost notată cu 97%, protecția copiilor a primit 84% din punctajul total, iar capitolul dedicat protecției utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor a fost notat cu 79%. Și în cazul lui Tarraco, sistemele de siguranță integrate de producătorul spaniol au funcționat bine, iar specialiștii din cadrul Euro NCAP le-au notat cu 79%.
Protecția pasagerilor adulți s-a dovedit foarte bună. Și în cazul lui Tarraco, Euro NCAP a identificat posibilitatea apariției unui traumatism cervical în cazul unui impact din spate. În cazul SUV-ului iberic, acest punct a fost notat cu un calificativ mediu.
Cel de-al treilea model testat de Euro NCAP în cadrul acestei sesiuni a fost Mercedes-Benz Clasa G. Modelul constructorului german reușește să obițină cinci stele și să raporteze rezultate bune în dreptul celor patru capitole principale examinate de Euro NCAP.
90% din punctajul maxim a fost acordat protecției pasagerilor adulți. În dreptul capitolului dedicat protecției copiilor, Euro NCAP a acordat 83% din punctajul total, iar pentru protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor, Clasa G a fost notat cu 78%. Și în cazul modelului german, sistemele de siguranță integrate de Mercedes-Benz au funcționat bine, capitolul fiind încheiat cu un total de 72% din punctajul maxim posibil.
În dreptul capitolului destinat protecției pasagerilor adulți, Euro NCAP a notat cu un calificativ mediu protecția oferită în dreptul pieptului în cazul unui impact frontal. Și în cazul lui Clasa G, Euro NCAP a identificat posibilitatea apariției unui traumatism cervical în cazul unui impact din spate.
Via | EuroNCAP
asteptam teste cu Fiat, ca sa ne simtim si noi mandri de Dacia.