Noi restricții pe Nurburgring: după limita de viteză, nemții interzic și tururile record
După ce au introdus o limită de viteză pe o secțiune a circuitului, nemții au interzis temporar tentativele de record de tur pe Nurburgring.
Nurburgring, celebrul circuit din Germania, a interzis pentru moment tentativele de doborâre a recordului pe tur. Decizia vine după ce conducerea a impus o limită de viteză pe o secțiune cunoscută pentru virajul cu numele de "Flugplatz", pe unde este interzisă depășirea vitezei de 200 km/h. În capătul acelei secțiuni a avut loc un accident în cadrul etapei 2015 din campionatul de anduranță VLN. În urma acelui accident, un spectator și-a pierdut viața după ce un model de competiție a pierdut contactul cu asfaltul și a zburat peste glisiere. Așadar, pe lângă limita de viteză, cei care plătesc o plimbare de câteva ture la Nurburgring sau chiar închiriază tot circuitul, nu au permisiunea de a efectua o tentativă de doborâre a vreunui record cronometrat pe celebrul Iad Verde.
Porsche 918 Spyder este cea mai rapidă maşină de serie pe Nurburgring
Oficialii care iau decizii privind Nurburgring-ul promit să evalueze situația și să ia o decizie în baza acestei interdicții până la finalul anului curent. Circuitul Nurburgring a trecut, în anii anterior, printr-o insolvență și o licitație, complexul având un nou proprietar, care vrea să monetizeze cât mai repede facilitatea germană. Problemele financiare ale societății care administrează celebrul circuit au apărut în urma unor investiții nefericite, care vizau un complex hotelier și un parc de distracții.
Honda Civic Type R a primit o nouă generaţie: motorizare de 310 CP și record la Nurburgring
În prezent, cele mai rapide mașini de producție de serie pe Nurburgring sunt Honda Civic Type R, la categoria cu tracțiune față, respectiv Porsche 918 Spyder la general. Suedezii de la Koenigsegg se pregăteau să încerce să doboare recordul nemților de la Porsche, cu modelul One:1. Christian von Koenigsegg, șeful companiei suedeze, este dezamăgit de decizia germanilor și consideră că One:1, cel mai performant model din oferta lor, ar putea depăși fără probleme pragul de 300 km/h pe secțiunea cu viteza maximă restricționată la 200 km/h. Calculele celor de la Koenigsegg ar estima un tur cu peste 10 secunde mai bun decât al nemților de la Porsche cu al lor 918 Spyder.
Accidentul din etapa VLN care a dus la introducerea limitării de viteză la Nurburgring
Via Apex
Inseamna ca pot merge acolo cu un logan 1.6 16v si le dau clasa acuma la supercaruri :))