Nissan va opri vânzările lui Pulsar în Europa: “Ne adaptăm tendinței care arată preferințele clienților pentru SUV-uri”

Publicat miercuri, 12.09.2018 10:50 de Paul Cosma

Nissan a anunțat că va opri vânzările modelului Pulsar în Europa, după ce producția fusese întreruptă în luna iunie, pe fondul dorinței clienților de a cumpăra tot mai multe SUV-uri.

Popularitatea tot mai mare a SUV-urilor în rândul clienților a determinat o regândire a strategiilor pentru o bună parte din constructori.

Unii dintre ei au ales să renunțe la promovarea anumitor modele pentru a face mai mult loc SUV-urilor din gamă. Este și cazul Nissan, care a anunțat că va opri vânzările lui Pulsar în Europa, după ce producția fusese întreruptă în luna iunie. Totodată, producătorul va scoate de la vânzare și modelul Almera de pe piața din Rusia.

Decizia a fost luată ca urmare a “trecerii rapide a clienților din Europa de la vehiculele din segmentele tradiționale la SUV-uri”.

Lansat în 2014, Pulsar a fost modelul cu care Nissan a vrut să intre în concurență cu Volkswagen Golf sau Ford Focus. Japonezii se așteptau la vânzări anuale de 64.000 de unități, însă cifrele Jato Dynamics arată că modelul produs la Barcelona a ajuns la doar 25.000 de clienți în 2017.

Via Automotive News

  • Jan, miercuri, 12.09.2018 11:05

    Au oprit productia pt ca nu o cumpara nici dracu. Nu prea am vazut masina asta pe strazi.

  • vianu, miercuri, 12.09.2018 11:38

    corect....nu reusesc si pace cei de la Nissan sa ofere ceva pe segmentul asta

  • horea1979, miercuri, 12.09.2018 11:56

    E adevarat ca lumea vrea SUV-uri, dara sa nu uitam ca cea mai vanduta masina in Europa e Golf. Ca sa vinzi bine trebuie sa faci un model competitiv si frumos !

  • dan_grc, miercuri, 12.09.2018 12:03

    În acest caz SUV urile chiar nu sunt motivul pentru care Pulsar este un eșec comercial. Oricum nici Renault nu mai rupe gura targului la vânzări cu Megane, comparativ cu fostele generații care țineau destul de aproape de Golf.

  • SIMPLE MINDS, miercuri, 12.09.2018 13:17

    Macar sa fi argumentat cu eliberarea liniei de productie pentru *volume* la GT-R ! :-)). Cand nu reusesti sa oferi un model competitiv in atat de notorie clasa compacta ar trebui sa-ti asumi faptul ca propiul esec iti *apartine* in totalitate . P.S. Tirania in clasa *golf* urmeaza sa se cronicizeze *pentru* VAG prin ajutorul dat cat de curand si de Rapid Mk 2 ,conceptul acestuia confirmand un salt urias fata de prima generatie.

  • @horea1979, miercuri, 12.09.2018 18:32

    Scuza-ma...mazda 3 e zece clase peste golf si? O cumpara cieva?foarte putini....De ce? Simplu vw ar vinde si rahat daca ar pune sigla lor.Asta e nu-i nevoie de calitate ,design sau...mai stiu eu ce....SIGLA vine oricand si oriunde punct.

  • PMC, joi, 13.09.2018 13:21

    @colegu care ii raspunde lui horea: Golf ESTE calitate. Dupa parerea mea, e o incercare vadita sa fie cu ceva sub A3. Dar la modul real, la interior nu simt ca ce cu ceva inferior calitativ A3ului. Golf se vinde pentru ca este o masina excelenta. Stiu ce vorbesc pentru ca am una. Merita banii, chiar daca e un pic mai scump: cine isi permite diferenta, merita s-o plateasca, pentru ca banii aia nu sunt aruncati. Experienta de utilizare si valoarea buna pe care si-o pastreaza merita diferenta de bani. Cat priveste Nissan, inainte sa criticati brandul pentru Pulsar, aduceti-va aminte ca de la ei a pornit toata isteria SUVurilor odata cu Qashqai. So...