Nissan și Mercedes se bat pentru Moș Crăciun: GT-R sau AMG GT în locul saniei?
Cele mai recente spoturi TV ale Mercedes și Nissan mizează pe același scenariu: ar putea Moșul să înconjoare lumea fără o mașină puternică și capabilă?
Spiritul Sărbătorilor de iarnă și legenda lui Moș Crăciun au aprins și în acest an imaginația tuturor mărcilor auto importante, care nu s-au dat la o parte din încercarea de a acoperi cât mai bine momentul venirii cadourilor. Iar cele mai interesante astfel de propuneri vin din partea celor de la Mercedes și Nissan, care au mizat pe același meniu în 2016.
"Cum altfel ar putea Moșul să ducă toate cadourile din lume într-o singură noapte"? se întreabă atât germanii, cât și japonezii în cele mai noi spoturi publicate pe propriile canale de YouTube. Dacă Mercedes și-l imaginează pe Moș Crăciun într-un AMG GT flancat de SUV-urile gamei, cei de la Nissan i-au înlocuit celebra sanie cu un GT-R pe care l-au pus chiar și pe roți prin Londra, acolo unde a atras privirile trecătorilor.
Una peste alta, cel mai inspirat spot al anului vine de la Audi, care a mizat pe emoție pentru a atrage lumea de partea sa la acest sfârșit de an.
Mos Craciun are barba alba, are burta, e mai grasut, deci e neamt, deci AMG GT.