Nissan se aliaza cu Microsoft
Nissan North America va ataca piata publicitara prin intermediul unei aliante cu gigantul Microsoft.
Divizia americana a celor de la Nissan a semnat o alianta cu Microsoft. Nissan va demara o campanie publicitara agresiva postata pe propietatile online a corporatiei Microsoft.Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.